Witam,
Kupiłem źle dopasowane felgi tzn, rozstaw śrub się zgadza ale średnica centralnego otworu jest o 4 mm za duży w porównaniu do piasty(?) chyba tak to się nazywa:P tzn kupiłem 59 a mazda ma 55. Problem dotyczy głównie prawego przedniego koła, które raz bije raz nie. Wibracje i uderzania pojawiają się tylko w momencie przyspieszania, w momencie staczania się na luzie nic nawet nie drgnęło. Wczoraj odkręciłem i założyłem ponownie koło co dało mi kilka ładnych godzin jazdy:) Niestety dziś po paru manewrach na parkingu znów zaczęło się odzywać.
Mogę zamówić obręcze co wyrówna różnice średnicy ale wtedy nie wejdą mi fajne felgi z opon letnich. Kupienie nowych felg to za duży wydatek. W wulkanizacji powiedziano mi również że można jakoś się przemęczyć przez te 1,5 miesiąca. Może jakieś półśrodki?:)
Pozdrawiam.
[323 BG 1.6 16V 94r.] Problem z felgami
Strona 1 z 1
Możesz zastosować plastikowe pierścienie centrujące, takie jakie stosuje się w alumach. Przejdź do sklepu z alumami, powinni takie mieć.
Nie jeździj bez pierścieni centrujacych, felga ma się opierać na piaście a nie na śrubach (szpilkach)... 
/ Jaro, pozdr.
Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]

Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]

- Od: 7 mar 2008, 14:40
- Posty: 366
- Skąd: PL -> SBI
- Auto: JMZ 323 BGT
JMZ X6 V6
a dokręciłeś ty te koła w ogóle ?proste sa ? wyważone ? ja od początku zimy jeżdżę na 14tkach felgach z opla 4x100 z otworem 59 i nic mi nie zastukało nawet nic nie za wibrowało.. natomiast jeśli koło stuka po wyjściu z zakrętu to po własnym doświadczeniu wiem ze to koło jest popuszczone... co do felg sprzedam 13tki oryginalne z mazdy 4 za 100zł bez rdzy w kolorze czarnym albo srebrnym mam 3 komplety
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości