ET Felg
W F BG miałem alu 16 cali, felga 7,5 cala szeroka i ET 38, było na styk. Odstęp między felgą a amorkiem był na niecałą grubość palca, zaś między rantem a błotnikiem na styk i przy załadowaniu na wybojach trochę obcierało.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Nie ten dział
Jest temat o oponach i felgach i ten post jest z tym związany, więc nie wiem po co się ponownie zaczyna rozpisywanie o wątku który był poruszany wielokrotnie.

Jest temat o oponach i felgach i ten post jest z tym związany, więc nie wiem po co się ponownie zaczyna rozpisywanie o wątku który był poruszany wielokrotnie.
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
jakie min bądz max ET podejdzie do 323 bg?bo szczerze mówiąc ET 45 jest żadko spotykane przezemnie w ofertach sprzedaży?często spotykam ET 38 .jak to się będzie miało w naszych madziach
- Od: 13 mar 2010, 17:52
- Posty: 156
- Skąd: krotoszyn-wlkp
- Auto: była mazda 323 bg 1.3 16v
jest SCENIC I ph II
a jakie oponki? mozna zalozyc ze od et35 do 42 nie ma zadnego problemu przy oponach szerokosci 205
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
ja bym 205 tek nie zakladal ja mam et 35 ale np rant [jakich?] blotnikow zaginalem bo tarlo a mam opony 195
delikatnie ale tarlo
lakier jak dziewczyna zawsze musi wygladac mokro :)
lakierowanie to pasja nie praca

lakierowanie to pasja nie praca

- Od: 3 kwi 2010, 00:14
- Posty: 167
- Skąd: pomorskie
- Auto: 323 Usa 1,6 8v 1992 lpg 397 tys
323 1,7D pn sedan
renault clio.megane
opel vectra B
obecnie subaru impreza 98 r
jak juz to max bym zalozyl 175ki.więc jakie et od do dlatakich gum?
- Od: 13 mar 2010, 17:52
- Posty: 156
- Skąd: krotoszyn-wlkp
- Auto: była mazda 323 bg 1.3 16v
jest SCENIC I ph II
powinny podejść tylko że możesz mieć problemy z centrowaniem koła bez otworów centrujących żeby nie było bicia
Moje byłe cztery koła:
http://www.fotosik.pl/u/marcinek0584/album/672546
Ps. sprzedam kilka części z BBtki (tłumiki, nagrzewnicę, szyberdach, lampy tylne, tylną kanciastą blędę z klapy).
http://www.fotosik.pl/u/marcinek0584/album/672546
Ps. sprzedam kilka części z BBtki (tłumiki, nagrzewnicę, szyberdach, lampy tylne, tylną kanciastą blędę z klapy).
- Od: 21 maja 2008, 13:07
- Posty: 39
- Skąd: Piaski k/Lublina
- Auto: sprzedana '91 BG 323GT+LPG BLOS
Granice ET w 323f są takie same jak w sedanie i hb ?
Aktualnie mam ET 38 przy 7J i do amortyzatora z tyłu to za wiele miejsca nie zostało.
O co chodzi...
Planuje zasadzić 7J przy ET25. Kwestia tylko tego czy wystarczy zaklepać ranty czy będzie wystawało bardziej. A może nie będzie ?
NGS ma 7.5J albo nawet 8 nie pamiętam dokładnie ale ET 10 także jeszcze inna bajka, więc nie sugeruje się za specjalnie.
Panom którzy wpadną i napiszą coś w stylu "Kup z takim ET jakie powinno być i nie kombinuj" serdecznie dziękuje.
Aktualnie mam ET 38 przy 7J i do amortyzatora z tyłu to za wiele miejsca nie zostało.

O co chodzi...
Planuje zasadzić 7J przy ET25. Kwestia tylko tego czy wystarczy zaklepać ranty czy będzie wystawało bardziej. A może nie będzie ?

NGS ma 7.5J albo nawet 8 nie pamiętam dokładnie ale ET 10 także jeszcze inna bajka, więc nie sugeruje się za specjalnie.
Panom którzy wpadną i napiszą coś w stylu "Kup z takim ET jakie powinno być i nie kombinuj" serdecznie dziękuje.

miałem et25 7j w HB przy oponach 205/45 i zezarło mi opony jak wsadziłem dwie osoby do tyłu potem miałem owe fele w 323f tyle ze z oponami 195/50 i było , jest ok do tej pory z tym że wymieniłem sprężyny na progresywne i do tego amory gazowe sachsa i odpowiednie odboje wiec koło na chwile obecna nie daje rady wejsc w nadkole nawet jak mam 3 osoby z tyłu i bagażnik pełen maneli
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
odboje to odmojniki amortyzatora wraz z gumowa osłona powinny byc odpowiednio dobrane pod model samochodu a czesto sa to uniwersalne osłony z odbojami (zbyt krutkimi) wtedy amortyzator zbyt głeboko wchodzi przez co i koło wchodzi w nadkole... ja kupiłem oryginalne odbojniki z osłonami amortyzatora w ASO Mazdy w krk zapłaciłem sporo bo 120 zł za komplet na tyl ale przyznajmniej mam odbojniki odpowiedniej długosci takie które nie pozwalają wejsc kołu w nadkole i osłony sa gumowe a nie plastikowy szajs który szlag trafia po paru miechach
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości