Wymiana drazków kierowniczych i koncówek.

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez mazdowicz323f » 11 lip 2010, 17:25

Witam,Tak jak w temacie zakupiłem drazki oraz koncówki kierownicze,jak sie zabrac do wymiany?Na co uważac przy wymianie? dodam ze posiadam kanał w domu oraz niezbedne narzedzia,ale zabieram sie po raz pierwszy za wymiane tego i prosze o pomoc.mam drógie pytanie potrzebuje auto na wyjazd na wakacje ale strasznie olej ucieka albo z simeringu na wale rozrzadu i chyba z uszczelki pod glowica,niestac mnie teraz na naprawe...pomyslalem czy dobrze bedzie zalac silnik olejem mineralnym? do tej pory uzywalem polsyntetyka.z gróy dziekuje
mazdowicz323f
 

Postprzez rojex123 » 12 lip 2010, 22:11

Do magdy lej tylko półsyntetyk a co do rozrządu to musisz rozebrać cały tzn zdjąć pasek odkręcić kkoło pasowe na wałku i wybić simmering.drążki i końcówki to brosta sprawa odkrecasz od przekładni kierowniczej i zakręcasz nowe uważaj na zbierzność pożniej będzieszmusiał jechać ją ustawić
Początkujący
 
Od: 29 lut 2008, 22:51
Posty: 27
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BG 1.6;16v

Postprzez mysse » 12 lip 2010, 23:22

mazdowicz323f napisał(a):pomyslalem czy dobrze bedzie zalac silnik olejem mineralnym? do tej pory uzywalem polsyntetyka.z gróy dziekuje


to jest zaj*biscie zly pomysl :D
Obrazek Mazda 929 79' powered by BMW :)
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 01:41
Posty: 247
Skąd: Opole
Auto: Mazda 929 LA m52
Mazda 323F BG bp

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323