stuki przy układzie kierowniczym
1, 2
felgi mam czyste, równe i z prawidłowym ciśnieniem w oponach. Stukanie odczuwalne jest głównie po stronie pasażera z tą różnicą, że nie występuje cyklicznie, a tylko na dziurach. Niezależnie od tego którym kołem przejedzie przez nierówność. Zastanawiam się nad możliwością przesunięcia się drążka stabilizatora. Będę musiał sprawdzić w weekend na kanale.
Silnik, sprzęgło, skrzynia po generalce...
- Od: 16 kwi 2007, 14:44
- Posty: 64
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323F 2.0 GT V6 24V 1996
Skoro już temat o układzie kierowniczym to ja napisze swój problem...
Jeżdżę 323c 1,3 z 96 roku. Po zimie zaczęła mi "luźno" chodzić kierownica, po prostu można było kręcić jednym palcem ( opony mam 195/50) a przy 100 km/h wogole nie czuło sie drogi...kilka dni później pojawiły sie luzy w zawieszeniu wiec pojechałem do serwisu Mazdy w Bdg gdzie z przodu został wymieniony sworzeń wachacza, bo był wybity. Jednocześnie powiedzieli mi ze zwrotnica do której przychodzi ten sworzeń jest juz wyrobiona, ale jeszcze potrzyma...
Było ok przez 3 dni...
Potem wysypał sie przegub z lewej strony, wiec znów pojechałem.Wymienili go i znów było ok przez kilka dni a teraz jest to samo co było i kierownica luźno chodzi...
Z kierownicy nie dobiegają żadne stuki, felgi sa proste, na stacji diagnostycznej nie stwierdzili żadnych luzów...
Co to może być???? To ta zwrotnica? czy bardziej amortyzatory (chyba nie sa w najlepszym stanie z tego co wiem) ?
Gdy jadą do pracy musze podjechać pod górkę w pewnym momencie, mam wtedy wrażenie, że kierownica chodzi ciężęj niż na płaskim odcinku...
Pomocy!!!
Jeżdżę 323c 1,3 z 96 roku. Po zimie zaczęła mi "luźno" chodzić kierownica, po prostu można było kręcić jednym palcem ( opony mam 195/50) a przy 100 km/h wogole nie czuło sie drogi...kilka dni później pojawiły sie luzy w zawieszeniu wiec pojechałem do serwisu Mazdy w Bdg gdzie z przodu został wymieniony sworzeń wachacza, bo był wybity. Jednocześnie powiedzieli mi ze zwrotnica do której przychodzi ten sworzeń jest juz wyrobiona, ale jeszcze potrzyma...
Było ok przez 3 dni...
Potem wysypał sie przegub z lewej strony, wiec znów pojechałem.Wymienili go i znów było ok przez kilka dni a teraz jest to samo co było i kierownica luźno chodzi...
Z kierownicy nie dobiegają żadne stuki, felgi sa proste, na stacji diagnostycznej nie stwierdzili żadnych luzów...
Co to może być???? To ta zwrotnica? czy bardziej amortyzatory (chyba nie sa w najlepszym stanie z tego co wiem) ?
Gdy jadą do pracy musze podjechać pod górkę w pewnym momencie, mam wtedy wrażenie, że kierownica chodzi ciężęj niż na płaskim odcinku...
Pomocy!!!
www.vizdesign.pl – wizualizacje wnętrz
- Od: 15 lis 2008, 19:43
- Posty: 31
- Skąd: Bdg
- Auto: Mazda 6 GJ '17 2.0
Maglownica jaka funkcje tam pełni wogóle?
www.vizdesign.pl – wizualizacje wnętrz
- Od: 15 lis 2008, 19:43
- Posty: 31
- Skąd: Bdg
- Auto: Mazda 6 GJ '17 2.0
Ponawiam pytanie...
www.vizdesign.pl – wizualizacje wnętrz
- Od: 15 lis 2008, 19:43
- Posty: 31
- Skąd: Bdg
- Auto: Mazda 6 GJ '17 2.0
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość