Od pewnego czasu nosiłem się z myślami o wymianie amortyzatorów, teraz kiedy te nawaliły i zamiast o tym myśleć to muszę to po prostu zrobić potrzebuję porady.
Miałem zamiar wstawić seryjne zawieszenie KYB, ale ostatnio kumpel w swoim Civicu wymienił zawieszenie na sportowe KONI i jest z tego bardzo zadowolony. W/g katalogu KONI zawieszenie pasujące do madzi to seria 86 (regulowane amortyzatory dwururowe hydrauliczne, jest to sam wkład do kolumny McPhersona), do których ktoś doradził mi sprężyny sportowe Vogtland. Czy to zda egzamin i czy opłaca się to montować, czy może macie jakieś inne propozycje na sportowe zawieszenie do madzi? Nie ukrywam, że wolałbym jakieś tańsze rozwiązanie, jednak świat sportowego zawieszenia jest na razie światem kompletnie przeze mnie nie znanym...
Pozdrawiam
Sportowe zawieszenie – jakie najlepiej?
Strona 1 z 1
Illmereth napisał(a):świat sportowego zawieszenia jest na razie światem kompletnie przeze mnie nie znanym...
A czego konretnie oczekujesz od sportowego zawieszenia?
Bo moim zdaniem ladowanie KONI do BG 1.6 to lekka przesada – wystarcza gazowe KYB i sprezyny obnizajace -35, szersze niz seryjne kapcie i auto bedzie sie twardo trzymac. W tym wypadku wypasione sportowe zawieszenie to przerost formy nad trescia, bo to auto go nie wykorzysta. A jak chcesz koniecznie miec twardo pod tylkiem to gazowki, gleba i wieksze kapcie zdecydowanie Ci to zapewnia
Kolega Piwo o ile dobrze pamietam ma u siebie amory KONI w efce BG – tylko on ma tam troche wiecej koni, wiec ma to uzasadnienie.
Xenocyd
Mam prosbe mam u siebie kola o rozmiarze 195/50/15 i tez interesuje mnie obnizenie i utwardzenie Madzi. Moglbys podesłac jakies foto. I czy to nie bedzie kolidowało tzn czy 35mm to nie bedzie za duzo – chodzi mi o to czy poprostu nie bedzie ocierac rantem o opone??
Mam prosbe mam u siebie kola o rozmiarze 195/50/15 i tez interesuje mnie obnizenie i utwardzenie Madzi. Moglbys podesłac jakies foto. I czy to nie bedzie kolidowało tzn czy 35mm to nie bedzie za duzo – chodzi mi o to czy poprostu nie bedzie ocierac rantem o opone??
- Od: 23 wrz 2007, 19:25
- Posty: 79
- Skąd: Hyżne/Rzeszów
- Auto: 323F BG (obecnie brak)
Łuki1986 -35 to najmniejsze obnizenie dostepne.
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
www.zacharow.info – portfolio
- Od: 17 lis 2005, 00:24
- Posty: 1884
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BJ FP LPG
Cześć,
Odświerzam, bo od jakiegoś czasu intryguje mnie aspekt "gleby". Kupiłem we wrześniu 08 madzie 323F z 97r (BA). Nie wiem, jakiej firmy są amory, ale wiem, że napewno nie jest obniżony. Co potrzeba, by obniżyć zawieszenie? Czy dobrze wnioskuję, że wystarczą same sprężyny? Jeśli tak, to mógłby ktoś jakieś polecić?
Pozdro
mc
Odświerzam, bo od jakiegoś czasu intryguje mnie aspekt "gleby". Kupiłem we wrześniu 08 madzie 323F z 97r (BA). Nie wiem, jakiej firmy są amory, ale wiem, że napewno nie jest obniżony. Co potrzeba, by obniżyć zawieszenie? Czy dobrze wnioskuję, że wystarczą same sprężyny? Jeśli tak, to mógłby ktoś jakieś polecić?
Pozdro
mc
- Od: 29 wrz 2008, 22:24
- Posty: 18
- Skąd: Wawa
- Auto: 323F BA '97: 1.5i 16V (Z5)
Łuki1986 troche po czasie – Docent D z Lodzi ma Jamexy -40 i jakosc/cena to dobra sprawa. Autko wyglada lepiej 
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
www.zacharow.info – portfolio
- Od: 17 lis 2005, 00:24
- Posty: 1884
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BJ FP LPG
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości