Witam mam takie pytanie otóż posiadam alarm w aucie który ma możliwość podpięcia pod CZ tylko nie wiem jak to zrobić. Auto to mazda 323F 93r centralny jest fabryczny. Tak wygląda centralka wyjścia 7-12 są na CZ. http://obrazki.elektroda.net/38_1233999062.jpg
P.S. Takie rozwiązanie nie działa
http://obrazki.elektroda.net/23_1234009695.jpg
Podpięcie centralnego zamka do alarmu
Strona 1 z 1
No wiec tak z tego co pamiętam jest to 6 przewodów wyglądało to mniej więcej tak http://obrazki.elektroda.net/27_1234017112.jpg
ale nie jestem pewien czy w takiej kolejności i czy akurat tyle było nie wykorzystanych pinów ale kolory się zgadzają
ale nie jestem pewien czy w takiej kolejności i czy akurat tyle było nie wykorzystanych pinów ale kolory się zgadzają
- Od: 18 paź 2008, 16:12
- Posty: 39
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 323F BG 1,8 16V 1993r
Teoretycznie powinno działać, ale ze schematu wynika że masz sterowanie plusem a nie masą. W dodatku zależnie od położenia fabrycznego przełacznika na jeden z przewodów sterujących stale podawany jest sygnał plusa przez co centralny nie zadziała dopóki nie pozbawi się go tego sygnału. Wydaje mi się, że powinieneś przeciąć przewody zielono/czerwony i zielono/pomarańczowy i połączyć odpowiednio:
-zielono/pomarańczowy od strony fabrycznego przełacznika CZ PIN11 oraz PIN7 alarmu
-zielono/pomarańczowy od strony kostki fabrycznego sterownika zamków PIN nr 12 alarmu
-zielono/czerwony od strony fabrycznego przełacznika CZ PIN8 oraz PIN10 alarmu
-zielono/czerwony od strony kostki fabrycznego sterownika zamków PIN 9 alarmu
Mam nadzieję że jest to w miarę zrozumiałe
Wszystko będzie działało o ile fabryczny przełacznik w drzwiach będzie zmieniał swoją pozycję wraz z ruchem siłowników. Sprawdzic też musisz poprawność – zamykanie przy uzbrajaniu, otwieranie przy rozbrajaniu alarmu. Jeśli będzie działało "na odwrót" wiadomo że trzeba zamienić przewody zielono/pomarańczowe z zielono/czerwonymi
-zielono/pomarańczowy od strony fabrycznego przełacznika CZ PIN11 oraz PIN7 alarmu
-zielono/pomarańczowy od strony kostki fabrycznego sterownika zamków PIN nr 12 alarmu
-zielono/czerwony od strony fabrycznego przełacznika CZ PIN8 oraz PIN10 alarmu
-zielono/czerwony od strony kostki fabrycznego sterownika zamków PIN 9 alarmu
Mam nadzieję że jest to w miarę zrozumiałe
Wszystko będzie działało o ile fabryczny przełacznik w drzwiach będzie zmieniał swoją pozycję wraz z ruchem siłowników. Sprawdzic też musisz poprawność – zamykanie przy uzbrajaniu, otwieranie przy rozbrajaniu alarmu. Jeśli będzie działało "na odwrót" wiadomo że trzeba zamienić przewody zielono/pomarańczowe z zielono/czerwonymi
- Od: 30 sty 2005, 12:07
- Posty: 1016
- Skąd: Kościerzyna
- Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)
A więc podsumowując. Wykorzystałem podpowiedz kolegi chudy za co bardzo mu dziękuje lecz tak nie do końca wszytko działało nie obeszło się bez dodatkowego siłownika w drzwiach kierowcy. Ja zastosowałem siłownik typu MASTER który wrysowałem w schemat instalacji centralnego zamka. Podaję link do schematu myślę że komuś się przyda
http://obrazki.elektroda.net/19_1234104192.jpg Pozdrawiam
http://obrazki.elektroda.net/19_1234104192.jpg Pozdrawiam
- Od: 18 paź 2008, 16:12
- Posty: 39
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 323F BG 1,8 16V 1993r
Nabial, zamontowałeś siłownik w miejsce fabrycznego stycznika? pewnie nie zmieniał pozycji wraz z działaniem zamków o czym pisałem w swojej wypowiedzi. W każdym razie cieszę się, że nareszcie wszystko działa i gratuluję rozwiązania problemu 
- Od: 30 sty 2005, 12:07
- Posty: 1016
- Skąd: Kościerzyna
- Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości