Strona 1 z 2

Wspolczynik oporu powietrza? (323F BG)

PostNapisane: 26 gru 2003, 13:27
przez ravo
witam
jak w temacie jaki jest wpoczynik oporu w mazdzie 323f z 92 roku

PostNapisane: 27 gru 2003, 12:54
przez Smirnoff
Niebitej 323F BG z wszystkim tak jak jest w oryginale Cx=0.32
Bitej, szpachlowanej, prostowanej lub tuningowanej w inny sposób, to juz HGW...
Pozdro
Smirnof

PostNapisane: 27 gru 2003, 14:38
przez ravo
moja jest nie szpachlowana :D poprostu klocilem sie z kuzynem ktory ma corrado jaki samocho ma mniejszy wspolczynik oporu powietrza i okazalo sie ze ma taki sam <lol>

PostNapisane: 27 gru 2003, 16:15
przez XsiX
a moja ma Cx=0,29 (nie chwaląc się <glupek2> )

PostNapisane: 27 gru 2003, 16:17
przez Morder
XsiX napisał(a):a moja ma Cx=0,29 (nie chwaląc się <glupek2> )


Tomek, mówimy tutaj o autach prostych, nie bitych i nie szpachlowanych, więc się nie udzielaj <lol> <lol> <lol>

PostNapisane: 27 gru 2003, 16:22
przez XsiX
Morder napisał(a):Tomek, mówimy tutaj o autach prostych, nie bitych i nie szpachlowanych, więc się nie udzielaj <lol> <lol> <lol>


czyli twoja odpada już na starcie <jupi> hahaha

PostNapisane: 27 gru 2003, 18:39
przez Globy
:) 626 GE ma 0,29 jako touring sedan, ale Cx limuzyny nie znam.

PostNapisane: 27 gru 2003, 20:10
przez Markiz
Ja znalazłem w książce następujące dane dotyczące BG
F – Cx = 0,31
4d Cx= 0,35
3d Cx= 0,34

PostNapisane: 28 gru 2003, 02:10
przez Smirnoff
No to nieźle. W życiu bym nie przypuszczał, ze klinowe nadwozie 323F BG ma większy Cx niż 626GE 5D ... ??? Nieźle, ale dziwi mnie to bardzo... <glupek2>

PostNapisane: 28 gru 2003, 12:17
przez Globy
Zauwaz Smirnoff, ze GE liftback jest bardzo niska, przednia szyba jest ostro pochylona, a i tylny spojler moze cos daje ;–) Poza tym Mazdy sa nisko zawieszone. Sedan jest nieco wyzszy, co odbija sie m.in. na przestrzeni nad glowami pasazerow z tylu. Fotka dla przykladu:

Obrazek

PostNapisane: 28 gru 2003, 13:33
przez xXx
Ymmmmm.....co za rodzynek ta GE ??....... :D

PostNapisane: 30 gru 2003, 22:19
przez Zombi
Tomek, mówimy tutaj o autach prostych, nie bitych i nie szpachlowanych, więc się nie udzielaj


A Tomek ma auto poszpachlowane, krzywe i bite??
Nawet moje sie nie kwalifikuje na taka masakre pomimo ze bylo bite z 5 razy jakos still jest proste.

PostNapisane: 30 gru 2003, 23:21
przez Paweł
Zart. To byl. Chyba. :| A do zwiekszenia wspolczynnika Cx o 0.02-0.05 wystarczy brak oslony pod silnikiem, oslony nadkola, etc.

PostNapisane: 31 gru 2003, 00:06
przez Morder
Zombi napisał(a):...ze bylo bite z 5 razy jakos still jest proste.


No tu bym się kłócił

PostNapisane: 31 gru 2003, 00:08
przez Morder
tco_tm napisał(a):Zart. To byl. Chyba. :|


Tco, ci co powinni to zrozumieli żart. <lol>

PostNapisane: 31 gru 2003, 00:32
przez XsiX
Morder napisał(a):Tco, ci co powinni to zrozumieli żart. <lol>


Żartowałeś ? Serio ? <lol> hahaha <glupek2>

A skąaaaat tego się dowiedzieć?

PostNapisane: 7 sty 2004, 21:37
przez majsterm
Skąt tego się dowiedzieć jak nie mam zadnej ksiązki do tego auta poprostu nic moze wy wiecie jest to MAZDA 929 cupe 85r

PostNapisane: 7 sty 2004, 23:05
przez Carrrlos
tco_tm napisał(a):Zart. To byl. Chyba. :| A do zwiekszenia wspolczynnika Cx o 0.02-0.05 wystarczy brak oslony pod silnikiem, oslony nadkola, etc.

lub inne nalepki na wlew paliwa czy też LEDy w spryskiwaczach :D

PostNapisane: 7 sty 2004, 23:14
przez XsiX
Carrrlos napisał(a): czy też LEDy w spryskiwaczach :D

widziałem dziś brązowego mercedesa 190 z LEDami w spryskiwaczach wystającymi ze 2 cm nad maskę, mało brakowało a puściłbym pawia na ulice :|

PostNapisane: 8 sty 2004, 11:27
przez baad
A ile ma 323F BA? Też nie wiem gdzie tego szukać.