Strona 1 z 2
Wspolczynik oporu powietrza? (323F BG)

Napisane:
26 gru 2003, 13:27
przez ravo
witam
jak w temacie jaki jest wpoczynik oporu w mazdzie 323f z 92 roku

Napisane:
27 gru 2003, 12:54
przez Smirnoff
Niebitej 323F BG z wszystkim tak jak jest w oryginale Cx=0.32
Bitej, szpachlowanej, prostowanej lub tuningowanej w inny sposób, to juz HGW...
Pozdro
Smirnof

Napisane:
27 gru 2003, 14:38
przez ravo
moja jest nie szpachlowana

poprostu klocilem sie z kuzynem ktory ma corrado jaki samocho ma mniejszy wspolczynik oporu powietrza i okazalo sie ze ma taki sam


Napisane:
27 gru 2003, 16:15
przez XsiX
a moja ma Cx=0,29 (nie chwaląc się

)

Napisane:
27 gru 2003, 16:17
przez Morder
XsiX napisał(a):a moja ma Cx=0,29 (nie chwaląc się

)
Tomek, mówimy tutaj o autach prostych, nie bitych i nie szpachlowanych, więc się nie udzielaj


Napisane:
27 gru 2003, 16:22
przez XsiX
czyli twoja odpada już na starcie


Napisane:
27 gru 2003, 18:39
przez Globy

626 GE ma 0,29 jako touring sedan, ale Cx limuzyny nie znam.

Napisane:
27 gru 2003, 20:10
przez Markiz
Ja znalazłem w książce następujące dane dotyczące BG
F – Cx = 0,31
4d Cx= 0,35
3d Cx= 0,34

Napisane:
28 gru 2003, 02:10
przez Smirnoff
No to nieźle. W życiu bym nie przypuszczał, ze klinowe nadwozie 323F BG ma większy Cx niż 626GE 5D ...

? Nieźle, ale dziwi mnie to bardzo...


Napisane:
28 gru 2003, 12:17
przez Globy
Zauwaz Smirnoff, ze GE liftback jest bardzo niska, przednia szyba jest ostro pochylona, a i tylny spojler moze cos daje ;–) Poza tym Mazdy sa nisko zawieszone. Sedan jest nieco wyzszy, co odbija sie m.in. na przestrzeni nad glowami pasazerow z tylu. Fotka dla przykladu:


Napisane:
28 gru 2003, 13:33
przez xXx
Ymmmmm.....co za rodzynek ta GE

.......


Napisane:
30 gru 2003, 22:19
przez Zombi
Tomek, mówimy tutaj o autach prostych, nie bitych i nie szpachlowanych, więc się nie udzielaj
A Tomek ma auto poszpachlowane, krzywe i bite??
Nawet moje sie nie kwalifikuje na taka masakre pomimo ze bylo bite z 5 razy jakos still jest proste.

Napisane:
30 gru 2003, 23:21
przez Paweł
Zart. To byl. Chyba.

A do zwiekszenia wspolczynnika Cx o 0.02-0.05 wystarczy brak oslony pod silnikiem, oslony nadkola, etc.

Napisane:
31 gru 2003, 00:06
przez Morder
Zombi napisał(a):...ze bylo bite z 5 razy jakos still jest proste.
No tu bym się kłócił

Napisane:
31 gru 2003, 00:08
przez Morder
tco_tm napisał(a):Zart. To byl. Chyba.
Tco, ci co powinni to zrozumieli żart.


Napisane:
31 gru 2003, 00:32
przez XsiX
A skąaaaat tego się dowiedzieć?

Napisane:
7 sty 2004, 21:37
przez majsterm
Skąt tego się dowiedzieć jak nie mam zadnej ksiązki do tego auta poprostu nic moze wy wiecie jest to MAZDA 929 cupe 85r

Napisane:
7 sty 2004, 23:05
przez Carrrlos
tco_tm napisał(a):Zart. To byl. Chyba.

A do zwiekszenia wspolczynnika Cx o 0.02-0.05 wystarczy brak oslony pod silnikiem, oslony nadkola, etc.
lub inne nalepki na wlew paliwa czy też LEDy w spryskiwaczach


Napisane:
7 sty 2004, 23:14
przez XsiX
Carrrlos napisał(a): czy też LEDy w spryskiwaczach

widziałem dziś brązowego mercedesa 190 z LEDami w spryskiwaczach wystającymi ze 2 cm nad maskę, mało brakowało a puściłbym pawia na ulice


Napisane:
8 sty 2004, 11:27
przez baad
A ile ma 323F BA? Też nie wiem gdzie tego szukać.