Niedziałający zegarek /323F/
1, 2
Dzisiaj właśnie uporałem się z gasnącym zegarkiem. Linkę prędkościomierza rozłączyłem na takiej złączce nad skrzynią biegów (czarne zgrubienie) dostęp łatwy z pod maski. A klasycznie zegarkowi pomogło przelutowanie wszystkich połączeń na płytce.
- Od: 28 kwi 2007, 11:32
- Posty: 18
- Skąd: Kraków
- Auto: 323F GT 1,8i DOHC
Głównie padają połączenia części elektronicznych, które są lutowane cyną czyli luty, jeśli luty zrobią się zimne to mogą nie przewodzić i wtedy zegarek może gasnąć lub w ogóle nie działać, ja wiem, że w 323f z silnikiem 1.6 jest dobre dojście do ślimaka i łatwo wykręcić można linkę z prędkościomierza bo tak u brata robiłem, a w mojej BG jest to trudniejsze, tym bardziej jeżeli się tam ma 1.8 silnik, a potencjometry od tyłu wykręciłem i wyjąłem z tarczą temperatury oraz poziomu paliwa, z tyłu są śrubki, które się odkręca;)
Pabllo, dzięki za fotorelacje, bardzo mi pomogłeś, zegarek działa jak nowy:) Zimne luty:) Przelutowałem wszystko i chyba z 2 godziny się męczyłem żeby zrobić to dokładnie, ale jaki efekt:) Tylko po zabiegu zaczęła mi linka brzęczeć albo licznik...:/ przesmaruje i może się ułoży bo kiedyś sama przestała ale razem z licznikiem kilometrów niestety. Jak ktoś coś wie o tej lince to PW proszę i będę wdzięczny:)
MAZDA 323F BG:
1991r – SOHC 1.8 – 16 VALVE – 103KM
1991r – SOHC 1.8 – 16 VALVE – 103KM
- Od: 12 sie 2009, 22:54
- Posty: 60
- Auto: MAZDA 323F BG 91r SOHC 1.8 16V
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości