Strona 1 z 1

Niedziałający zegarek i zapalniczka!

PostNapisane: 1 gru 2007, 20:33
przez Makumba157
jak to naprawic??



EDIT by Misiek-Bełchatów – poprawiłem temat i przenoszą do Warsztatu

PostNapisane: 1 gru 2007, 21:08
przez slav
Makumba157 napisał(a):jak to naprawic??

sprawdzic bezpieczniki i podlaczenia kabli ,

przenies temat do dzialu :
323 / MX-3
Nadwozia: BD / BV / BF / BW / BG / BA / BJ / EC

tam naszybciej cos zdzialasz i znajdziesz :)

PostNapisane: 2 gru 2007, 10:46
przez Misiek-Bełchatów
slav napisał(a):sprawdzic bezpieczniki i podlaczenia kabli


Sprawdź najpierw bezpieczniki – nie wiem czy w tym modelu jest zapalniczka z zegarkiem na tym samym bezpieczniku, ale czasami tak bywa, jeśli nie to sprawdź czy prąd dochodzi do zapalniczki i zegarka ...

PostNapisane: 2 gru 2007, 12:48
przez Yard
Wg. książki zegarek jest na jednym bezpieczniku z oświetleniem wnętrza, bagażnika i z zamkiem centralnym. zapalniczka jest razem z radiem i elektrycznymi lusterkami. Natomiast w 'F" zegarek jest razem z zapalniczką.

PostNapisane: 2 gru 2007, 14:27
przez Makumba157
bezpieczniki sa dobre juz sprawdzałem. od samego poczatku jak kupiłem auto zegarek i zapaliniczka działały dopiero po jakims czasie padła zarowno zpalniczka jak i zegarek.a co do radia i oswietlenia wewnatrz kabiny i bagazniga to wszystko jest ok? o co tu chodzi?

PostNapisane: 7 gru 2007, 00:06
przez architection
ja mialem to samo i sprawdzilem bezpieczniki bylo niby wszystko ok az sie wkurzylem i pojechalem do elektryka ktory... wymienil bezpiecznik! zapalniczka i zegarek sa na jednym bezpieczniku daje glowe ze to to tylko dobrze poszukaj tez mam BG 16V

PostNapisane: 7 gru 2007, 00:53
przez Mazdaxxx
potwierdzam tez mam zegarek i zapalniczke na jednym bezpieczniku

PostNapisane: 7 gru 2007, 21:51
przez karolq
Jak padly razem to tylko bezpiecznik :) Może cos przeoczyleś.Zrób sobie probnik z żarówki 12V i jeden koniec podlacz do masy a do drugiego podlacz kabelek zakonczony czyms cienkim i sztywnym i przelec po bezpiecznikach na wlaczonym zaplonie.Napewno jest ktorys walniety.

PostNapisane: 9 gru 2007, 22:06
przez nost129
Witam mam ten sam problem i bezpieczniki są ok . sprawdzałem chyba że tu nie chodzi o bezpieczniki pod kierownicą?

PostNapisane: 9 gru 2007, 23:25
przez strOOs
nost129 Makumba157 – a moze u was ise gdzies przwod dalej odczepil?
Wezcie najprostszy miernik i sprawdzcie ciaglosc przewodu od bezpiecznika do zasilania zapalniczki – jak miernik nie ma ciaglosci przewodu to ustawic na opor.

Yard no bez jaj ze w 323F zegarek w zegarach (ten wbudowany) jest razem z zapalniczka..?

PostNapisane: 10 gru 2007, 00:51
przez Yard
Tak jest napisane w instrukcji.

PostNapisane: 10 gru 2007, 00:55
przez Sokool