Strona 1 z 1

Mieszek ochronny dźwigni zmiany biegow – jak wymienić?

PostNapisane: 29 maja 2007, 15:27
przez vanwasiel
Witam! Chce wymienic mieszek ochronny przekladni zmiany biegow, nie bardzo wiem jak zabrac sie za jego wymiane, mam juz nowy ale nie wiem jak wyciagnac tamten, prosze o w miare dokladny opis jak go wyciagnac, bede ogromnie wdzieczny!

PostNapisane: 29 maja 2007, 15:34
przez kajot_84
odkrecasz podlokietnik, z boku 2 srubki potem kilka zatrzaskow wyjmujesz, mieszek zaczepiony jest od spodu. Pozdrawiam

PostNapisane: 29 maja 2007, 15:36
przez vanwasiel
czyli jak odkrece te 2 srubki to mam podrywac do gory aby wyszly zatrzaski tak??
dzia za szybka odpowiedz!

PostNapisane: 29 maja 2007, 15:38
przez kajot_84
z dwoch stron sa 2 srubki razem 4 potem idziesz dalej w storne polielniczki. Delikatnie pociagnij iwyczujesz gdzie trzyma, po odkreceniu srubek oczywiscie
moze to cos pomoze – z manuala mx3 ale u ciebei pewno jest podbnie
Obrazek

PostNapisane: 29 maja 2007, 17:37
przez vanwasiel
dzieki bardzo Panowie! jutro zaloze bo wlasnie nawiedzily moje okolice straszne ulewy..brrrrrrr

PostNapisane: 31 maja 2007, 19:45
przez vanwasiel
MIESZEK WYMIENIONY:) EFEKTY MOJEJ PRACY MOZNA ZOBACZYC http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=34923 , poszlo strasznie tanim kosztem,ale jest spoko bynajmniej dla mnie a to sie liczy najbardziej:) Nie skracalem galy bo nie lubie takich krotkich :)

OPIS JAK WYGLADALA WYMIANA:
1. ODKRECILEM SRUBKE W POPIELNICZCE W PODLOKIETNIKU(SRUBKA ZOBACZYMY GDY WYJMIEMY OWA POPIELNICZKE)
2. ODKRECENIE 2 SRUB W PODLOKIETNIKU TZN NA WYSOKOSCI LACZENIA Z KOLEJNYM ELEMENTEM( Z CZESCIA GDZIE JEST DRAZEK ZMIANY BIEGOW), SRUBY ZNAJDUJA SIE PO BOKACH, SA TROSZKE ZAMASKOWANE.
3. SCIAGAMY ELEMENT ZWANY PODLOKIETNIKIEM
4 WYJMUJEMY GLOWNA POPIELNICZKE I TAM SA UKRYTE 2 SRUBY, ODKRECAMY JE
5. LATWO ZAUWAZYC ZE PO LEWEJ I PRAWEJ STRONIE KOKPITU SA PO 2 SRUBKI RAZEM 4 !ODKRECAMY JE I PO WSZYSTKIM.
wymiana MIESZKA ZALEZY JUZ TERAZ OD TEGO JAKI KUPILISMY

PostNapisane: 1 cze 2007, 01:19
przez Konspi
Niezapominajmy ze po zdemontowaniu owych plastików: tunela h.recznego. i centralnego w ktorym jest umieszczony mieszek, nelezało by jeszcze odkrecic gałke zmiany biegów (co w seryjnej powinno byc dosc proste) Oryginalny mieszek jest wyposazony w plastikowa ramkę ktora nadaje mu kształt i pozwala osadzic w sposób taki żeby nie latał.

PostNapisane: 1 cze 2007, 17:55
przez vanwasiel
Konspi:) dokladnie tak!!!!Sluchajcie Go, bo dobrze gada;)