problem z elektrcznie opuszczanymi szybami

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez jurek.b » 11 cze 2006, 23:58

jak można naprawic [stycznik ? ] wylącznik podnoszenia i opuszczania szyb ? Co może byc przyczyną braku zasilania kompresora klimatyzacji [nie włącza sie sprzęgło ][/list]
Początkujący
 
Od: 11 cze 2006, 22:44
Posty: 8
Skąd: kluczbork
Auto: mazda323 1.8 GT 93 BG 128 KM

Postprzez jacek78 » 15 cze 2006, 13:21

Witam
przelacznika szyb raczej nie naprawisz ja probowalem ale nic z tego.Nie dostaniesz zadnego zamiennika do niego
Początkujący
 
Od: 16 maja 2006, 11:47
Posty: 16
Skąd: Żory
Auto: Mazda 323F1.8 16V SOHC 90r LPG

Postprzez siwy_dymek » 15 cze 2006, 17:06

Witam
przelacznika szyb raczej nie naprawisz ja probowalem ale nic z tego.Nie dostaniesz zadnego zamiennika do niego


a ja naprawilem!
Nie dzialala [jaka?] szyba w drzwiach, ani na masterze ani na [jakich?] drzwiach! Sciaglem tapicerke przednich drzwi, wymontowalem mastera, wymontowalem konkretny przelacznik, rozebralem na czesci pierwsze i okazalo sie ze kazdy przelacznik sklada sie z 2 osobnych i jeden z tych malych byl zablokowany w pozycji neutralnej i blaszka byla wtopiona w plastik! Wyluskalem ja, kropelka kleju, zeby uzupelnic ubytek, pare szlifow nozem, wygladzanie, odpowiednie uksztaltowanie blaszki, zeby dzialal z odpowiednia sila, -to samo ze sprezynka...montaz i dziala jak nowe :) Zajelo mi to jakies 2H
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 17:29
Posty: 608

Postprzez jurek.b » 17 cze 2006, 13:41

Dzieki za odpowiedz kupiłem używany stycznik w moim wypalone były styki ale mam inny problem : przy schodzeniu z obrotów silnik schodzi do 850 na min.a następnie obroty spadają do ok.400 potem wraca do 850 , ale z włączoną klimatyzacją potrafi zgasnąć.Czy to wina silnika krokowego? Niedawno wymieniałem moduł zapłonu przy okazji także palec i kopułke aparatu .Silnik ma najechane 220.000 ale nie miałem takich problemów wcześniej .Dzięki z góry za porade .

EDIT: Przniesiony z "Elektronika".... tutaj bardziej pasuje.
Początkujący
 
Od: 11 cze 2006, 22:44
Posty: 8
Skąd: kluczbork
Auto: mazda323 1.8 GT 93 BG 128 KM

Postprzez siwy_dymek » 17 cze 2006, 16:37

No mysle ze to moze byc wina silniczka krokowego! Napewno zauwazyles ze dzieje sie to takze podczas zatrzymywania sie na swiatlach, skrzyzowaniu, zwlaszcza jesli zatrzymanie jest gwaltowne! Ten typ tak ma, z tego co wiem, ale gasnac nie powinno! Moze poprostu silniczek krokowy jest zabrudzony, a moze poprostu akumlator masz juz slaby, niby podczas pracy silnika pradzik jest z alternatora, ale nei do konca...aku tez dziala i nazwijmy to "czuwa nad prawidlowym napieciem"
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2006, 17:29
Posty: 608

Postprzez jurek.b » 18 cze 2006, 17:40

Dzięki za wyjaśnienie tej kwesti.Umówiłrm się z mechanikiem wyczysci ten silniczek .Dam znać czy przyiosło to efekt <uklon>
Początkujący
 
Od: 11 cze 2006, 22:44
Posty: 8
Skąd: kluczbork
Auto: mazda323 1.8 GT 93 BG 128 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323