Nie świeci podświetlanie przycisku swiateł awaryjnych, zarówki nie popalne.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Lukasz_zdw » 13 mar 2006, 00:57

Witam ostatnio przestalo mi swiecic podswietlanie przycisku swiateł awaryjnych w mojej Madzi 323 BG. Zaczeło sie to tak, ze najpiew nie swieciła połowa potem kilka dni zaczał swiecic caly a teraz juz od dluzszego czasu wogole nie świeci.Jak wlącze awaryjne to miga a gdy zapale swiatła nie jest podswietlony:( Wie ktoś co to moze byc za przyczyna?
Lukasz_zdw

Postprzez 83KAFI83 » 13 mar 2006, 01:40

a jakieś zwarcie na kablu nie było ja tak miałem i mechanik wymienił kable wszystkie i bezpieczniki tez i wszystko wróciło do normy może u ciebie cos innego ale posprawdzaj kable czy nie ma zwarcia albo kabel się urwał albo bezpiecznik jakiś sie moze przeplił nie jestem pewny ale jedz do elektryka samochodowego
nastał zwrotny punkt akcji
Forumowicz

Od: 16 lut 2006, 06:28
Auto: mazda 626 1,8 16v 93

Postprzez Łukasz » 13 mar 2006, 11:17

Ja to u siebie rozkręcałem bo miałem to samo .Są tam 4 żaróweczki bardzo małe .Dwie są od podđwietlenia ciaglego a dwie swieca gdy wlaczysz awaryjne.Te dwie co swieca gdy pala sie swiatla są pokryte taką jakby białą farbką dlatego słabiej świecą.Te drugie są czyste i dlatego mocniej świecą gdy właczasz awaryjne.W sumie mozesz kupić takie żaróweczki za grosze ale trzeba mieć bardzo duzo cierpliwości aby je tam wstawić.No i gdy pokryjesz je jakąśfarbką to mogą nie świecić. hahaha
Także jak lubisz dłubanie to sobie poradzisz. Pozdro <jupi>
Obrazek
Forumowicz

Od: 18 kwi 2004, 21:52
Auto: Mazda 6 GH MZR-CD Wagon

Postprzez Lukasz_zdw » 13 mar 2006, 11:18

Bezpieczniki cale bo przejrzałem wszystkie,zrestą zegarek działa, wiec to nie bezpiecznik. ale popatrze jeszczez tymi przewodami tak jak mowileś. pozdro
Lukasz_zdw

Postprzez 83KAFI83 » 13 mar 2006, 13:31