Ja przerabiałem ten temat. Wiem że bazowałem na jakimś opisie z MX-3 ale mniejsza z tym.
Opis montażu ogrzeania w lusterkach we wszystkich BG. W skrócie:
– zdejmujesz trójkątną osłonkę w kabinie na drzwiach (zamocowana jest dwóch metalowych zatrzakach)
– odkręcasz trzy kręty mocujące całe lusterko do drzwi
– to samo wykonujesz dla drugiego lusterka
– demontujesz je i przenosisz pod pachą na stół do domku
– przy użyciu suszarki do włosów (metoda wolniejsza) lub opalarki do farby (metoda szybsza) nagrzewasz równomiernie całą powierzchnię lustra, zwracając szczególną uwagę na jego plastikową ramkę – tam grzejesz częściej
– przy użyciu cienkiego noża/śrubokręta płaskiego lub też swoich paluszków i pazurków (o ile nie boisz się poparzeń) w pewnym momencie możesz DELIKATNIE zacząć podważać tą ramkę. Pamiętaj: delikatnie i z wyczuciem – plastik ten przy osiągnięciu pewnej temperatury staje się plastyczny. Jeśli nie chce ładnie się odginać na zewnątrz, to znaczy ze jest za zimny.
– po 5-10 minutach walki masz zdemontowane jedno lustro
– trzy poprzednie punkty powtarzasz dla drugiego lusterka. Pierwsze w tym czasie ostygnie.
– jeśli z jakiegoś powodu, chcesz zdemontować plastik mocujący lustro to teraz wystarczy dobrze się złapać i ... mocno szarpnąć

Niemniej ostrzegam – JEŚLI NIE MUSISZ TO TEGO NIE RÓB. Ja musiałem bo miałem kompletnie zatarte w obu lusterkach płaszczyzny regulacyjne, jednak poskładanie tego do kupy to dopiero później jest wyzwanie
– teraz wystarczy na tylną częśc lusterka wkleić matę grzewczą, a w miejscu styków wyciąć w plastkowej ramce dziurki na nie, by lustro dobrze w niej leżało
– do styków maty najwygodniej jest wlutować ok 50 cm przewodu 2x0,5mm i wypuścić przewód wzdłuż cięgna regulacyjnego
– by poskładać to wszystko do kupy znów trzeba plastikową ramkę ładnie nagrzać
– lusterka pod pachę i do garażu gdzie można wszystko ładnie poskręcać, nowe przewody ładnie się chowają w drzwaich pod tapicerką
– zasilanie lusterek polecam wziąść z przycisku uruchamiającego ogrzewanie tylnej szyby.
– w przypadku lusterek manualnych polecam także zastosowanie przewodów elektrycznej regulacji do poprowadzenia nimi napięcia do mat grzewczych. Wtyczka w kabinie znajduje się za dużą kwadratową zaślepką na lewo od kierownicy, zaś w obu drzwiach są to małe wtyczki w pobliżu wewn. klamki. Kolory kabli się nie zmieniają więc łatwo jest się odnaleźć..
– w przypadku BG z elekrycznymi lusterkami niestety trzeba prowadzić dodatkowe dwa przewody przez złącze. Ja mogę jedynie współczuć – przerabiałem to przy zakładaniu u siebie elektrycznych szyb i u kogoś bym się tego już nie podjął. Acha – by dostać się do tego złącza i je rozłączyć bezinwazyjnie, trzeba ściągnąć przednie koło z odpowiedniej strony i plastikowe nadkole
Jeśli są jakieś pytania, to proszę śmiało pisać. Powyższy opis napisałem z głowy. Mam jeszcze gdzieś zapiski dokładnych przeróbek instalacji elektrycznej od lusterek elektrycznych. W razie potrzeby to ich poszukam.