Dziwny dzwięk przekaźnika.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez DROITE » 18 lip 2012, 15:56

Ostatnio od strony pasażera zaczął dochodzić dzwiek podobny do tego z przekaźnika od podnoszenia lamp, słychać pstykniecie po prawie każdorazowym delikatnym dotnieciu pedału gazu i wpływa to na obroty. Samochód przygasa. Przekaźnik widac na zdjeciu.
Ktoś mi wyjaśni o co tu chodzi?
Załączniki
20120718072.jpg
Początkujący
 
Od: 29 cze 2011, 17:45
Posty: 16
Auto: 323f 92r
Silnik BP 1.8 SOHC

Postprzez djakob » 18 lip 2012, 17:31

Nie jest to przekaźnik od pompy paliwa ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2011, 15:04
Posty: 807
Skąd: Cieszyn
Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

Postprzez Markiz » 19 lip 2012, 07:35

Jest to przekaźnik pompy paliwa. Miałem kiedyś podobną przypadłość. Winny okazał się nieszczelny dolot. Przekaźnik "pykał" bo w przepływomierzu jest czujka która włącza pompę paliwa . Tak przynajmniej jest w 1,8 SOHC
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:53
Posty: 670
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323 BG BP & 626 GE FS & 626 GF FS

Postprzez DROITE » 19 lip 2012, 09:44

dzieki, to robi się sensowne, mechanik sprawdzał mi pompe a dolot ma małą nieszczelnośc, zsunąl się troche razem z opaską, w przyszłym tygodniu to naprawie i dam znać.
Początkujący
 
Od: 29 cze 2011, 17:45
Posty: 16
Auto: 323f 92r
Silnik BP 1.8 SOHC

Postprzez Markiz » 19 lip 2012, 09:53

DROITE napisał(a):dzieki, to robi się sensowne, mechanik sprawdzał mi pompe a dolot ma małą nieszczelnośc, zsunąl się troche razem z opaską, w przyszłym tygodniu to naprawie i dam znać.


mi z pozoru wydawało się to dziwne, ale o tym patencie powiedział mi znajomy z ASO Mazdy. Jak się okazało miał rację. Nieszczelność był nie była duża, ale wystarczająca aby przekaźnik wariował. Może to jest i u Ciebie. Powodzenia i daj info o efektach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:53
Posty: 670
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323 BG BP & 626 GE FS & 626 GF FS

Postprzez DROITE » 5 lis 2012, 19:17

Przepraszam że tak późno daje znać, fakt jest taki że to o czym mówili koledzy wyżej to prawda, problem zniknał po uszczelnieniu dolotu.
Początkujący
 
Od: 29 cze 2011, 17:45
Posty: 16
Auto: 323f 92r
Silnik BP 1.8 SOHC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323