Awaria podświetlania i świateł tylnych

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Defort » 21 cze 2005, 00:30

Jako ze tutaj najszybciej pewnie otrzymam odpowiedz(nie liczac wizyty u mechanika) mam zapytanie:
Co moze byc przyczyną zgaśniecia podświetlenia deski rozdzielczej, podswietlenia włacznikow wentylacji itp. Stwierdziłem iż nie działaja [jakie?] światła...czy to moze wiazać sie z tym? Dotychczas działo podswietlenie ale nie wiem jak z tylnimi światłami(kto tam zagląda ;) ) Czy ktos miał podobny problem??

Prosze o pomoc
Początkujący
 
Od: 30 kwi 2005, 18:16
Posty: 13
Auto: Mazda 323 1.6 rocznik 1992

Postprzez Yard » 21 cze 2005, 22:24

Bezpiecznik
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 22:32
Posty: 3015 (61/37)

Postprzez Defort » 22 cze 2005, 12:39

To nie bedzpiecznik. Bezpiecznik sie palił przy wymianie :/ . Dzisiaj dałem do mechaników i poszła cala wiazka :/ podobno jedna z bardziej pospolitych awarii w Mazdach :(
Początkujący
 
Od: 30 kwi 2005, 18:16
Posty: 13
Auto: Mazda 323 1.6 rocznik 1992

Postprzez tomekrvf » 22 cze 2005, 12:45

Defort napisał(a):poszła cala wiazka

Co to znaczy cala wiazka???
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Defort » 22 cze 2005, 13:13

tak mi powiedzieli...mnostwo kabli idaca od bezpiecznika w tył pojazdu :]
Początkujący
 
Od: 30 kwi 2005, 18:16
Posty: 13
Auto: Mazda 323 1.6 rocznik 1992

Postprzez tomekrvf » 22 cze 2005, 13:16

Az takie mnostwo to tam nie idzie:stop, postojowki,cofanie, lewy i prawy kierunek, przeciwmgielne i chyba tyle. Trudno mi uwierzyc ze szlag trafil cala wiazke.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Robo » 22 cze 2005, 16:47

Może był zastosowany bezpiecznik o znacznie większym amperarzu i mogło się coś takiego zdarzyć. Przewody są skręcone wokół siebie i podczas zwarcia mocno się rozgrzewają topiąc przy tym własną i sąsiednich przewodów izolacje. Sajgon wówczas jest niemożliwy, wszystko posklejane i trzyma się siebie jak teściowa balkonu.

Pozdrawiam. :)
MAZDA ... To jest naprawdę ważne.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2004, 08:40
Posty: 255
Skąd: Wieluń
Auto: 323F & 350Z

Postprzez Defort » 22 cze 2005, 21:45

HA! lepszy numer :] stopiły sie przewody ktore ida iod wlaczenia swiatel do kierownicy. To było przyczyna. Ogolnie byly źle przerobione. Samochod jest wersja amerykanska Mazdy. Szczegolow nie znam, ale powiedzial ze byly źle przerobione światla :/
Początkujący
 
Od: 30 kwi 2005, 18:16
Posty: 13
Auto: Mazda 323 1.6 rocznik 1992

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323