Strona 1 z 1

323f 1,6 16v bg 93r.klopoty z alarmem i centralnym

PostNapisane: 22 sty 2011, 19:37
przez Bo_Lo
wlasnie znalazlem krancowke w bagazniku ktora byla calkowicie zasniedziala no i przy demontazu oczywiscie kabelek spadl do srodka blotnika a tam jest profil zamkniety <glupek2> <płacze> i nijak nie moge tego kabelka wydostac.z tym ze ta krancowka chyba nie byla podlaczona do alarmu bo nie raz jak jeszcze alarm byl sprawny to otwieralem klape kluczykiem bez rozbrajania alarmu i nie zalaczal sie wyjec zreszta w bagazniku swiatlo zapala sie nawet jak ta krancowke wymontuje (o ile pamietam to w bagaju swiatlo zapala zameka krancowka w kabinie).wie ktosskad i ktoredy ten kabelek idzie i jak sie do niego dostac?ew jak odlaczyc krancowki od alarmu ale tak zeby nie widzial tego jako sabotaz,bo generalnie na alarmie mi tak nie zalezy jak na centralnyma i dlaczego centralny nie dziala z kluczyka??ogolnie to mam problem z wlaczajacym sie bez powodu alarmem FKautomotive ok 5-10 sekund,czasem dluzej po uzbrojeniu -problem dokladniej opisany w dziale elektronika/zabezpieczenia jesli ktos znajet to prosze o rade

Re: 323f 1,6 16v bg 93r.klopoty z alarmem i centralnym

PostNapisane: 6 lut 2011, 21:45
przez Bo_Lo
oj widze ze cisza a na dziale zabezpieczenia/elektronika to juz calkiem umarlo :( eo moze ktos wie jak przebiegaja kable do krancowek(zwlaszcza ktoredy do kufra bo tam mi zasniedziala,urwal sie kabelek i spadl do profilu zamknietego i nijak moge go wydobyc <płacze> )ew .czy jak odlacze krancowki(pytanie jeszcze jak <co?> )to czy alarm nie bedzie widzial tego jako sabotazu.pomocy bo mi klekl zamek i musze zostawiac auto otwarte ale csiii ;P

Re: 323f 1,6 16v bg 93r.klopoty z alarmem i centralnym

PostNapisane: 7 lut 2011, 10:25
przez TALREP
W którym miejscu miałeś założoną tą krancówkę? To musiało być dołożone razem z alarmem, bo w oryginale nie ma przy klapie żadnego czujnika poza tym w zamku. Mam wątpliwości czy jest tam jakiś zamknięty profil, w końcu ludzie którzy to zakładali też musieli jakoś ten kabel przeciągnąć, a nie sądzę żeby wkładali w zamknięty profil.

Re: 323f 1,6 16v bg 93r.klopoty z alarmem i centralnym

PostNapisane: 7 lut 2011, 22:13
przez Bo_Lo
ta krancowka jest po lewej stronie(tzn.po stronie kierowcy)tak na polowie wysokosci klapy i wyglada w 100% na oryginalna :| wiem ze swiatlo w bagaju zapala zamek,a ta krancowka zapalala w kabinie(w sumie to nie wiem po co mi swiatlo w kabinie jak grzebie w kufrze :| )ale nie zmienia to faktu ze jest i to identyczna jak te w drzwiach,poza tym jak jeszcze alarm dzialal normalnie tzn jak sie nie zalaczal bez powodu(teraz to wyje czasem od razu po uzbrojeniu,czasem po kilku minutach a czasem po kilku godzinach)to na uzbrojonym otwieralem klape kluczykiem i nie wyl tak wiec juz nic z tego nie rozumiem.moze juz wtedy ta krancowka szwankowala ale tak jakby w druga strone...hmmm w sumie to zalezy mi tylko na centralnym tylko pytanie czy idzie wylaczyc funkcje alarmu.dzisiaj paytrzalem w drzwi kierowcy i silownik jest nieoryginalny na dwa kabelki tak wiec nie ma funkcji sterowania(pewnie zakladany razem z alarmem) a krancowki w drzwiach dzialaja bez zarzutu.

Re: 323f 1,6 16v bg 93r.klopoty z alarmem i centralnym

PostNapisane: 19 lut 2011, 13:33
przez Bo_Lo
temat do zamkniecia.problem ustapil po nasmarowaniu ciezko chodzacego silownika w drzwiach kierowcy. :| <co?> moze to przypadek a moze alarm wykrywal opor na silniczku <co?> nie wiem ale zaczal normalnie dzialac.