YaRQ napisał(a):Dziwne pytanie... z tego co wiem kompletny brak ładowania wpływa na wszystko...
Założyłem, że chodzi o przerwy w ładowaniu. Jeśli takowe występują to właśnie zapala się kontrolka akumulatora + kontrolka przepalonej żarówki. Z własnego doświadczenia wiem, że powodem takiego stanu rzeczy może być ślizgający się pasek.
Powtórzę
Przy przerwach ładowania odczujesz to przy gazie na sekwencji z racji tego, ze sterownik jest podatny na zmiany napięcia i może się resetować. Przy mikserze resety nie wystąpią bo tam nie ma sterownika.
Przy całkowitym braku ładowania – po prostu staniesz gdzieś nagle (znając szczęście – w szczerym polu) i będzie po ptokach

Nie ważne czy masz sekwencje, mikser czy silnik na wodę – Bez prądu nie da rady...
Obecnie silnik traci Ci obroty, bo większość prądu ciągnie bezpośrednio z akumulatora. Tak było, jest i jeszcze trochę będzie...
Włącz jednocześnie całą elektrykę w samochodzie to się zdziwisz
Sprawdź po kolei
pasek, alternator, łożysko na alternatorze, akumulator (pewnie ma swoje lata), zwarcia na przewodach.
Pozdrawiam