Światła się nie chowają.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez kiki » 18 paź 2007, 18:53

mi cale szczescie sie chowaja ale po ostatniej stluczce jedno to prawe swieci mi nizej na ziemie a regulacja elektryczna nie dziala co to moze byc wszystko jest ok podpiete
Choc nie jezdze juz mazda sentyment do tej marki na zawsze pozostanie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 10:44
Posty: 145
Skąd: miasto świetej wieży
Auto: była mazda 323f,teraz audi a4

Postprzez staś » 18 paź 2007, 19:26

regulacja elektryczna ci niepomoże gdyż działa równoczesnie na obydwa oczka wiec podniesie ci i to drugie
wiec musisz zrobic to ręcznie
co do niedziałajacej regulacji to sprawdz bezpieczniki oraz przewody noze kturys walnoł lu padł przełącznik
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=37673
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2007, 16:07
Posty: 180
Skąd: kielce
Auto: 323f 2.0 DITD BJ

Postprzez Majlo » 28 mar 2008, 12:01

mod napisał(a):heh najzabawniej bylo jak za zszefem jechalem 140 opss i swiatla podczas wyprzedzania wieczorem sie zamkly – myslal ze z drogi wypadlem.


<lol> rozbawiło mnie to... :P

ja jak chciałem efke kupić (wahałem się pomiędzy BG a BA) to mi mówili " kup tą nowszą, bo w tej z "oczami" :D Ci się światła zepsują -nie otworzą się i co wtedy zrobisz??" ) <lol> :P

i "musiałem" kupić BA:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2007, 15:06
Posty: 150
Skąd: Kraków + okolice
Auto: Toledo II 1,9TDI ARL 150km- 2001r

Postprzez Koyot » 6 cze 2008, 11:02

Witam , nie chce zakładać nowego tematu więc się podłącze pod ten. Mam problem z niechowającymi się i co dziwne wbrew wcześniejszym postom również się nie podnoszą (oby dwa). Żeby jeden było by okey. Silniczki uszkodzone ale żeby dwa. Rozmyślając nad tym dalej sprawdziłem i przełącznik i bezpieczniki i przekaźnik (jeśli nie myle o który chodzi – ten po stronie nóg pasażera za osłoną ?) Sprawdziłem również rezystancje w obydwóch wtyczkach do silniczków. Jeden lewy coś pokazuje a prawy nic. Nie sprawdzałem jedynie napięcia czy dochodzi. Bo do bezpiecznika dochodzi i do przekaźnika również. Ciężko by było teraz sprawdzać kable ale chyba nie będzie wyjścia a jak nic to nie da to pojade do elektryka :(.

Moja prośba jeśli jest ktoś kto miał podobny problem to prosze o odpowiedź/pomoc tutaj bądź na PW. I jak wygląda sprawa tego przekaźnika bo na moje oko ten co patrzyłem jest ok.

Madzia 323f BG 1,6 16V
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2008, 14:51
Posty: 108
Skąd: GA
Auto: eFk'a

Postprzez kupiec1985 » 12 cze 2008, 18:19

witam , poczytałem troszke na tym forum i nie znalazłem odpowiedzi na pytanie podobne do tego tematu dlatego postanowiłem sie tu podłaczyc , mój problem polega na tym ze swiatła sie otwieraja pięknie ale kiedy zgasze swiatła i wycisne magiczny przycisk z lewej strony to swiatła sie zamykaja do koca i spowrotem otwieraja , i tak w kółko , po paru sekundach traca synchronizacjie i zamykaja i otwieraja sie na zmianie raz jedno raz drugie , ludzią sie podoba ten bajer ale mi nie , poniewaz kiedy chcem auto pozostawic na zamkniętych oczkach to szybko po wycisnieciu przycisku , ewentualnie zgaszeniu swiatełek musze szybko wyciągnąc przekarznik jak oczka sa na maxa w dole , miał moze ktos taki problem ??pozdrawiam
kupiec1985
 

Postprzez kupiec1985 » 19 cze 2008, 11:44

witam raz jeszcze , otórz problem z tymi światłami polega na uszkodzeniu przekarznika , posiada ktos do niego schemat ewelntualnie cos co mi pomoze go naprawic po uszkodzenie wynika z uszkodzenia jakiegos elementu ale nie moge go wychwicic . pozdrawiam
kupiec1985
 

Postprzez Koyot » 30 lip 2008, 11:10

Witam. Z racji tego że dostałem odpowiedź :] a problem już został rozwiązany to pisze co w moim przypadku było nie tak: Uszkodzony przekaźnik. Mój to przekaźnik elektroniczny ale jest jeszcze coś takiego jak przekaźnik mechaniczny. W przypadku przekaźnika elektronicznego to wystaczy rozłożyć go i wymienić sam przekaźnik (9V na dwie sekcje N/C N/O) lub wylutować go i sprawdzić spinając na krótko poszczególne fazy zamknięcia , otwarcia bądź napięcia. Ja wymieniłem na 12V i jakoś działa ale szukam już tego właściwego. Jak się nie będzie mieścił to nic się nie stanie ważne tylko że zmieścił się w obudowe. Tak mi to zrobił bardzo dobry kolega z pracy któremu ide kupić flache :D Pozdrawiam i powodzenia.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2008, 14:51
Posty: 108
Skąd: GA
Auto: eFk'a

Postprzez Koyot » 30 lip 2008, 11:10

Witam. Z racji tego że dostałem odpowiedź :] a problem już został rozwiązany to pisze co w moim przypadku było nie tak: Uszkodzony przekaźnik. Mój to przekaźnik elektroniczny ale jest jeszcze coś takiego jak przekaźnik mechaniczny. W przypadku przekaźnika elektronicznego to wystaczy rozłożyć go i wymienić sam przekaźnik (9V na dwie sekcje N/C N/O) lub wylutować go i sprawdzić spinając na krótko poszczególne fazy zamknięcia , otwarcia bądź napięcia. Ja wymieniłem na 12V i jakoś działa ale szukam już tego właściwego. Jak się nie będzie mieścił to nic się nie stanie ważne tylko że zmieścił się w obudowe. Tak mi to zrobił bardzo dobry kolega z pracy któremu ide kupić flache :D Pozdrawiam i powodzenia.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2008, 14:51
Posty: 108
Skąd: GA
Auto: eFk'a

Postprzez Radek89 » 30 lip 2008, 15:57

słuchajcie a u mnie było wszystko ok, do wizyty u blacharza po auto, powiedział ze swiatła przestały działać poprostu i już. dobrałem się do przekaźników od strony psażera i ten nad którym wygrawerowane jest R był spalony jak kiełbaska , aż jego plastikowa osłóona się skopciła i jest w niej dziura – nie wiem moze uj blacharz w czasie deszczów trzymał moją perłę bez maski na dworze i jakieś spięcie było ... teraz pytanie – czy to jest jedyny przekaźnik od lamp ??? macie jakieś schematy jak mostkować tam na wtyczce żebym sprawdził czy mi wszystko działa ??? jak myslicie jak go wymienie to będzie ok, czy jest też inna przyczyna że spalił się ten przekaźnior ?????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2007, 21:36
Posty: 526
Skąd: WROCŁAW
Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]

Postprzez Koyot » 30 lip 2008, 19:19

Z tego co mi wiadomo i z tego co szukałem to jest jedyny przekaźnik. A jaki to jest wogle przekaźnik ? Mechaniczny czy elektroniczny ? Jak elektroniczny to jest tam taki mały czarny przekaźnik i wtedy trzeba pokombinować z próbnikiem najlepiej i wtedy Ci wyjdzie czy się otwierają czy nie ... Ale jeśli jest cały spalony a nie tylko ta czarna kosteczk to chyba najlepiej wymienić cały przekaźnik. Szukaj na allegro jakieś rozwalone Mazdy i proś o przysłanie samego przekaźnika. Ja tak zrobiłem ale mi właśnie nie taki co potrzbuje przysłał ...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2008, 14:51
Posty: 108
Skąd: GA
Auto: eFk'a

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323