Światła się nie chowają.
1, 2
mi cale szczescie sie chowaja ale po ostatniej stluczce jedno to prawe swieci mi nizej na ziemie a regulacja elektryczna nie dziala co to moze byc wszystko jest ok podpiete
Choc nie jezdze juz mazda sentyment do tej marki na zawsze pozostanie
- Od: 22 sie 2007, 10:44
- Posty: 145
- Skąd: miasto świetej wieży
- Auto: była mazda 323f,teraz audi a4
regulacja elektryczna ci niepomoże gdyż działa równoczesnie na obydwa oczka wiec podniesie ci i to drugie
wiec musisz zrobic to ręcznie
co do niedziałajacej regulacji to sprawdz bezpieczniki oraz przewody noze kturys walnoł lu padł przełącznik
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=37673
wiec musisz zrobic to ręcznie
co do niedziałajacej regulacji to sprawdz bezpieczniki oraz przewody noze kturys walnoł lu padł przełącznik
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=37673
- Od: 18 lip 2007, 16:07
- Posty: 180
- Skąd: kielce
- Auto: 323f 2.0 DITD BJ
mod napisał(a):heh najzabawniej bylo jak za zszefem jechalem 140 opss i swiatla podczas wyprzedzania wieczorem sie zamkly – myslal ze z drogi wypadlem.

ja jak chciałem efke kupić (wahałem się pomiędzy BG a BA) to mi mówili " kup tą nowszą, bo w tej z "oczami"

i "musiałem" kupić BA:P
- Od: 4 paź 2007, 15:06
- Posty: 150
- Skąd: Kraków + okolice
- Auto: Toledo II 1,9TDI ARL 150km- 2001r
Witam , nie chce zakładać nowego tematu więc się podłącze pod ten. Mam problem z niechowającymi się i co dziwne wbrew wcześniejszym postom również się nie podnoszą (oby dwa). Żeby jeden było by okey. Silniczki uszkodzone ale żeby dwa. Rozmyślając nad tym dalej sprawdziłem i przełącznik i bezpieczniki i przekaźnik (jeśli nie myle o który chodzi – ten po stronie nóg pasażera za osłoną ?) Sprawdziłem również rezystancje w obydwóch wtyczkach do silniczków. Jeden lewy coś pokazuje a prawy nic. Nie sprawdzałem jedynie napięcia czy dochodzi. Bo do bezpiecznika dochodzi i do przekaźnika również. Ciężko by było teraz sprawdzać kable ale chyba nie będzie wyjścia a jak nic to nie da to pojade do elektryka
.
Moja prośba jeśli jest ktoś kto miał podobny problem to prosze o odpowiedź/pomoc tutaj bądź na PW. I jak wygląda sprawa tego przekaźnika bo na moje oko ten co patrzyłem jest ok.
Madzia 323f BG 1,6 16V
Moja prośba jeśli jest ktoś kto miał podobny problem to prosze o odpowiedź/pomoc tutaj bądź na PW. I jak wygląda sprawa tego przekaźnika bo na moje oko ten co patrzyłem jest ok.
Madzia 323f BG 1,6 16V
- Od: 12 maja 2008, 14:51
- Posty: 108
- Skąd: GA
- Auto: eFk'a
witam , poczytałem troszke na tym forum i nie znalazłem odpowiedzi na pytanie podobne do tego tematu dlatego postanowiłem sie tu podłaczyc , mój problem polega na tym ze swiatła sie otwieraja pięknie ale kiedy zgasze swiatła i wycisne magiczny przycisk z lewej strony to swiatła sie zamykaja do koca i spowrotem otwieraja , i tak w kółko , po paru sekundach traca synchronizacjie i zamykaja i otwieraja sie na zmianie raz jedno raz drugie , ludzią sie podoba ten bajer ale mi nie , poniewaz kiedy chcem auto pozostawic na zamkniętych oczkach to szybko po wycisnieciu przycisku , ewentualnie zgaszeniu swiatełek musze szybko wyciągnąc przekarznik jak oczka sa na maxa w dole , miał moze ktos taki problem
pozdrawiam
-
kupiec1985
witam raz jeszcze , otórz problem z tymi światłami polega na uszkodzeniu przekarznika , posiada ktos do niego schemat ewelntualnie cos co mi pomoze go naprawic po uszkodzenie wynika z uszkodzenia jakiegos elementu ale nie moge go wychwicic . pozdrawiam
-
kupiec1985
Witam. Z racji tego że dostałem odpowiedź
a problem już został rozwiązany to pisze co w moim przypadku było nie tak: Uszkodzony przekaźnik. Mój to przekaźnik elektroniczny ale jest jeszcze coś takiego jak przekaźnik mechaniczny. W przypadku przekaźnika elektronicznego to wystaczy rozłożyć go i wymienić sam przekaźnik (9V na dwie sekcje N/C N/O) lub wylutować go i sprawdzić spinając na krótko poszczególne fazy zamknięcia , otwarcia bądź napięcia. Ja wymieniłem na 12V i jakoś działa ale szukam już tego właściwego. Jak się nie będzie mieścił to nic się nie stanie ważne tylko że zmieścił się w obudowe. Tak mi to zrobił bardzo dobry kolega z pracy któremu ide kupić flache
Pozdrawiam i powodzenia.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 12 maja 2008, 14:51
- Posty: 108
- Skąd: GA
- Auto: eFk'a
Witam. Z racji tego że dostałem odpowiedź
a problem już został rozwiązany to pisze co w moim przypadku było nie tak: Uszkodzony przekaźnik. Mój to przekaźnik elektroniczny ale jest jeszcze coś takiego jak przekaźnik mechaniczny. W przypadku przekaźnika elektronicznego to wystaczy rozłożyć go i wymienić sam przekaźnik (9V na dwie sekcje N/C N/O) lub wylutować go i sprawdzić spinając na krótko poszczególne fazy zamknięcia , otwarcia bądź napięcia. Ja wymieniłem na 12V i jakoś działa ale szukam już tego właściwego. Jak się nie będzie mieścił to nic się nie stanie ważne tylko że zmieścił się w obudowe. Tak mi to zrobił bardzo dobry kolega z pracy któremu ide kupić flache
Pozdrawiam i powodzenia.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 12 maja 2008, 14:51
- Posty: 108
- Skąd: GA
- Auto: eFk'a
słuchajcie a u mnie było wszystko ok, do wizyty u blacharza po auto, powiedział ze swiatła przestały działać poprostu i już. dobrałem się do przekaźników od strony psażera i ten nad którym wygrawerowane jest R był spalony jak kiełbaska , aż jego plastikowa osłóona się skopciła i jest w niej dziura – nie wiem moze uj blacharz w czasie deszczów trzymał moją perłę bez maski na dworze i jakieś spięcie było ... teraz pytanie – czy to jest jedyny przekaźnik od lamp
? macie jakieś schematy jak mostkować tam na wtyczce żebym sprawdził czy mi wszystko działa
? jak myslicie jak go wymienie to będzie ok, czy jest też inna przyczyna że spalił się ten przekaźnior
???
- Od: 26 gru 2007, 21:36
- Posty: 526
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]
Z tego co mi wiadomo i z tego co szukałem to jest jedyny przekaźnik. A jaki to jest wogle przekaźnik ? Mechaniczny czy elektroniczny ? Jak elektroniczny to jest tam taki mały czarny przekaźnik i wtedy trzeba pokombinować z próbnikiem najlepiej i wtedy Ci wyjdzie czy się otwierają czy nie ... Ale jeśli jest cały spalony a nie tylko ta czarna kosteczk to chyba najlepiej wymienić cały przekaźnik. Szukaj na allegro jakieś rozwalone Mazdy i proś o przysłanie samego przekaźnika. Ja tak zrobiłem ale mi właśnie nie taki co potrzbuje przysłał ...
- Od: 12 maja 2008, 14:51
- Posty: 108
- Skąd: GA
- Auto: eFk'a
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości