Błędne wskazania wskaźników

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez sumik » 27 maja 2007, 19:40

Mam taki problem dwa dni temu zauważyłem ze wskaźnik od poziomu paliwa pokazuje pełen bak mimo że w baku było około połowy,na drugi dzień rano w drodze do pracy wskazówka od temperatury nagle sie podniosła do max i tak już została.Czy ktoś wie gdzie szukać usterki wszystkie elementy elektroniczne z tyłu wskaźników sprawdziłem i są w porządku.Odpięcie czujnika temperatury nic nie daje jedynie jak odepnę środkową złącze od wskaźników to wskazówka od temperatury spada. Z góry dziękuje za pomoc.
Ostatnio edytowano 27 maja 2007, 23:57 przez sumik, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 24 paź 2006, 19:31
Posty: 13
Skąd: Jarosław
Auto: 323 Protege 1,8i 16v 93r

Postprzez biker » 27 maja 2007, 21:19

popraw temat zgodnie z regulaminem --bo cię o to poprosi któryś z moderatorów :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lut 2007, 18:14
Posty: 160
Skąd: ILOVE Wroclov
Auto: 323F 1,5 BA 97r

Postprzez polnik@studio » 27 maja 2007, 21:59

miałem to kiedyś w toyocie i wyszło, że zwarły się zegary (coś tam zaśniedziało) akurat w miejscu gdzie obydwa wskaźniki były zasilane.


popraw temat zgodnie z regulaminem


np:

TEMAT : zawyżone wskazania wskaźników benzyny i temperatury
OPIS : 323 Protege 1,8i 16v 93r
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 16:31
Posty: 1097
Skąd: Warszawa
Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet

Postprzez Winetou » 27 maja 2007, 23:23

Gdzieś masz zwarcie do masy przewodu na drodze czujnik --> wskazówka – sprawdź to dokładnie – zetknięcie tego przewodu do masy powoduje pełne wychylenie wskazówki

W kwestii tematu --> koledzy już nawet napisali jak – ja tylko wyegzekwuje jak nie poprawisz...
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929 <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 18:06
Posty: 1741
Skąd: raz tu raz tam...
Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i

Postprzez sumik » 28 maja 2007, 21:49

Dziękuje za podpowiedz ale to chyba nie będzie zwarcie do masy sprawdziłem obydwa przewody do masy i wskazują rezystancje a nie przejście. czy ktoś wie czy na pewno kabelki z czujników są podpięte pod zegary czy może po drodze jest jeszcze jakiś układzik który analizuje wskazania czujników a dopiero z niego zasilane są zegary ? A może ktoś ma schemat elektroniki zegarów byłbym bardzo wdzięczny za udostępnienie
Początkujący
 
Od: 24 paź 2006, 19:31
Posty: 13
Skąd: Jarosław
Auto: 323 Protege 1,8i 16v 93r

Postprzez sumik » 30 maja 2007, 20:36

Usterka usunięta <jupi> przyczyna takiego stanu rzeczy było pogorszenie styku masy pomiędzy śrubkami które mocują zegary i zarazem podają na nie napięcie z czujników w miejscu śrubka-ścieżka na laminacie giętkim.
Początkujący
 
Od: 24 paź 2006, 19:31
Posty: 13
Skąd: Jarosław
Auto: 323 Protege 1,8i 16v 93r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323