Witam,
Mam pytanie jak w temacie posta. Generalnie to nie wiem jak sie zabrac za czyszczenie prowadnic, ewentualnie jak bedzie trzeba to jak zregenerować silniczki podnoszące/opuszczjące szyby? Coraz ciężej zaczynają chodzić no i boję się, że ktoregos pieknego dnia padną już na maksa.
Pozdrawiam,
Co zrobić przy cięzko chodzących elektrycznych szybach?
Strona 1 z 1
Może winą są poprostu ostatnie mrozy?
W sklepach drzwi też się wolniej otwierają. Zdaje się, że olej gęstnieje jak jest zimny...
W sklepach drzwi też się wolniej otwierają. Zdaje się, że olej gęstnieje jak jest zimny...
If you notice this notice, you may notice that this notice, was not worth noticing
- Od: 13 cze 2004, 16:00
- Posty: 180
- Skąd: Gdynia/Toruń
- Auto: była: 323 BF 1.3 LPG 1988r.
jest: MX-5 NBFL Unplugged 1.6 2004r.
Niedawno gdzieś było coś o wolnych szybach w 626, poszukaj, może ci pomoże.
czekaj, zdaje się że to chyba było przy okazji mrozów, niekoniecznie w warsztacie,kuźwa teżniemoge znaleźć, ale wiem że coś czytałemi sam miałem zastyosować
Zdajesię że chodziło o smarowanie tej uszczelki (gumy), która jest na prowadnicy wewnątrz drzwi i uszczelkiikiennej na zewnątrz, tym środkiem ktorym się smaruje szyby od zamarzania, wazelina i tp.
Zdajesię że chodziło o smarowanie tej uszczelki (gumy), która jest na prowadnicy wewnątrz drzwi i uszczelkiikiennej na zewnątrz, tym środkiem ktorym się smaruje szyby od zamarzania, wazelina i tp.
Wyciagnij z prowadnic (ramki drzwi) uszczelki, w ktorych chodzi szyba i dokladnie umyj je woda z mydlem. Potem warto to czyms nasmarowac. WD-40 bardzo pomaga, ale nie jest to srodek idealny (splywa, paruje, ogolnie malo trwaly).
Druga rzecza, ktora rowniez ma znaczenie jest smarowanie podnosnikow- o ile sie nie myle masz podnosniki linkowe lub kulkowe – trzeba zobaczyc w jakim stanie jest smar i ewentualnie dodac go lub lepiej starac sie stary usunac i zaaplikowac nowy. W przypadku podnosnikow zebatko-dzwigniowych (nowsze samochody) smarowanie nie ma juz takiego znaczenia, ale wciaz odgrywa role.
Niestety zeby wyjac gumowe prowadnice, trzeba zdemontowac szybe i najprawdopodobniej podnosnik, ale do smarowania jest to czynnosc warta zachodu.
Sprawdz rowniez jakie napiecie (pod obciazeniem i bez) dochodzi do silnika podnosnika. Moze zasniedziale styki stawiaja opor.
Druga rzecza, ktora rowniez ma znaczenie jest smarowanie podnosnikow- o ile sie nie myle masz podnosniki linkowe lub kulkowe – trzeba zobaczyc w jakim stanie jest smar i ewentualnie dodac go lub lepiej starac sie stary usunac i zaaplikowac nowy. W przypadku podnosnikow zebatko-dzwigniowych (nowsze samochody) smarowanie nie ma juz takiego znaczenia, ale wciaz odgrywa role.
Niestety zeby wyjac gumowe prowadnice, trzeba zdemontowac szybe i najprawdopodobniej podnosnik, ale do smarowania jest to czynnosc warta zachodu.
Sprawdz rowniez jakie napiecie (pod obciazeniem i bez) dochodzi do silnika podnosnika. Moze zasniedziale styki stawiaja opor.
Ostatnio edytowano 30 sty 2006, 02:02 przez Paweł, łącznie edytowano 1 raz
the right man in the wrong place...
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości