Zegar elektroniczny – Dziwna usterka.
1, 2
U mnie zegarek nie dzialal w ogole i nawet nie zaswiecil sie ani razu. Moj facet w drugiej mazdzie "odkryl" jakies kostki (albo bezpieczniki-nie pamietam) pod kokpitem ze strony pasazera-jedna jest od zegarka a druga od otwierania swiatel. Ale u mnie i tak wymiana w tym miejscu nie pomogla...

good girls go to heaven bad girls go everywhere...
Malutka napisał(a):jedna jest od zegarka a druga od otwierania swiatel.
To sa przekazniki. Jeden jest od otwierania swiateł natomiast drugi od szyby ogrzewanej – ten drugi ma tez wbudowany zegarowy wylacznik czasowy, ktory wylacza ogrzewanie szyby po 20 minutach, ale tego nie nalezy mylic z zegarkiem o ktorym jest ten watek
Michal
____________________________________________
jest: srebrna 323F BJ 2.0 DITD 2002
byla: czerwona 323F BG 1.6 16V 1991
____________________________________________
jest: srebrna 323F BJ 2.0 DITD 2002
byla: czerwona 323F BG 1.6 16V 1991
- Od: 10 paź 2005, 14:53
- Posty: 175
- Skąd: Kraków
- Auto: 323F BJ DITD '02

good girls go to heaven bad girls go everywhere...
Piszesz:
a wczesniej:
No to jak to w koncu z tym zegarkiem bylo?
Malutka napisał(a):jednak zegarek zaczal dzialac po wymianie tego przekaznika...moze to akurat przypadek
a wczesniej:
Malutka napisał(a):Ale u mnie i tak wymiana w tym miejscu nie pomogla...
No to jak to w koncu z tym zegarkiem bylo?
Michal
____________________________________________
jest: srebrna 323F BJ 2.0 DITD 2002
byla: czerwona 323F BG 1.6 16V 1991
____________________________________________
jest: srebrna 323F BJ 2.0 DITD 2002
byla: czerwona 323F BG 1.6 16V 1991
- Od: 10 paź 2005, 14:53
- Posty: 175
- Skąd: Kraków
- Auto: 323F BJ DITD '02
Ja też się dołączam... Zegar mi się włączył chyba 3 miesiace temu i pochodzil z 20 minut.... Ale pokazywal dziwne cyfry tak jakby cos bylo spalone brakowalo mu np jednej kreski jak pokazywal 2 ..... yhhhh
- Od: 17 mar 2006, 18:40
- Posty: 25
- Auto: Mazda 323F BG 1.8i 16V SOHC
Skrot myslowy- sorki juz tlumacze- pomoglo w tej drugiej mazdzie,ktora robi sobie moj facet. Jak wymienil w tamtej owy przekaznik to zegarek zaczal dzialac, wczesniej sie nie wyswietlal. Zrobil pozniej to samo w mojej ale tak jak nie dzialal tak nie dziala dalej.... Byc moze byl to zwykly zbieg okolicznosci, ale w tamtej mazdzie zegarek dziala teraz caly czas...

good girls go to heaven bad girls go everywhere...
kurcze a myslalem ze jestem sam... kupilem autko w Pazdzierniku i zegar nie swiecil... w okolicy grudnia jak mi sie wlaczyl to na "zimnym silniku" dzialal... jak sie rozgrzal to przestal dzialac... ale jak tylko mrozy odpuscily to zegar znowu zastrajkowal
bylem u elektryka bo mialem problemy z lampami (prze 2 m-ce moglem mrugac na zawolanie raz jedna raz druga lampa – szkoda tylko ze czasem zawodzily gdy byly potrzebne, ale teraz jest juz OK). Elektryk powiedzial mi ze wina lezy po stronie elektroniki a on tam sie nie dotyka
raczej sam tego nie zrobie bo boje sie zepsuc
wiec albo pomecze sie do czasu az przezwycieze strach, albo oddam to do zrobienia komus kompetentnemu
Pzdr,
Daniel
bylem u elektryka bo mialem problemy z lampami (prze 2 m-ce moglem mrugac na zawolanie raz jedna raz druga lampa – szkoda tylko ze czasem zawodzily gdy byly potrzebne, ale teraz jest juz OK). Elektryk powiedzial mi ze wina lezy po stronie elektroniki a on tam sie nie dotyka
Pzdr,
Daniel
Kiedyś miałem Madzie
niezapomniane przeżycia ^^
- Od: 13 maja 2006, 02:20
- Posty: 70
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Nissan Almera 1997r 2,0 GTI
SoVa napisał(a):raczej sam tego nie zrobie bo boje sie zepsuc
Przeciez i tak nie swieci, wiec co za roznica? Wybor masz miedzy zegarkiem zepsutym i nie swiecacym a niezepsutym i nieswiecacym...
Michal
____________________________________________
jest: srebrna 323F BJ 2.0 DITD 2002
byla: czerwona 323F BG 1.6 16V 1991
____________________________________________
jest: srebrna 323F BJ 2.0 DITD 2002
byla: czerwona 323F BG 1.6 16V 1991
- Od: 10 paź 2005, 14:53
- Posty: 175
- Skąd: Kraków
- Auto: 323F BJ DITD '02
Wydaje mi się, że te zegary to wielka lipa.
Mój pierwszy zegarek nie działał, więc go wymieniłem na działający. Po pół roku nowy zegarek również przestał działać...
Chyba będę musiał pomyśleć nad jego zastąpieniem na mniej awaryjny element...
Mój pierwszy zegarek nie działał, więc go wymieniłem na działający. Po pół roku nowy zegarek również przestał działać...
Chyba będę musiał pomyśleć nad jego zastąpieniem na mniej awaryjny element...
Moja była furka:
[url]http://www.skowron.eu/garaz/323F/323F.html[/url]
[url]http://www.skowron.eu/garaz/323F/323F.html[/url]
- Od: 4 lip 2005, 23:13
- Posty: 84
- Skąd: pomorskie
- Auto: Saab 9000 2.3 Turbo benzyna
a czy moze ktos to naprawia ? moj nie ozyl jak podpielen na sztywno i luty niby tez ok .. w sumie to juz zaczlem na nim sie znacec majac nadzieje ze wyswietlacz choc blysnie ale nic. Na allego kiedys widzialem ogloszenia o naprawie elektroniki z aut, moze ktos w to sie bawi i jest sprawdzony by mu wyslac bez obawy?
Naczynia na kuchnie indukcyjne http://www.averkom.pl ;
SPAWANIE PLASTIKU – PW
SPAWANIE PLASTIKU – PW
- Od: 13 lut 2006, 21:49
- Posty: 208
- Skąd: Poznań / Owińska
- Auto: była 323F 1.6 GB, 626GF 1.8 1997, została 626GF 2.0 1999, Citroen Xsara II 2002 16v
Naprawa mojego wyglądała nastepujaco :
1.wyjmujemy caly zegar z tablicy
2.rozbieramy
3.odlutowujemy styki bat acc masy razem 4 grube .. wyciagamy calą plytke drukowana
4 na przelaczniku odginamy te 2 zworki i wyciagamy caly przełącznik
5.zabieramy wacik i czyscimy styki z tego tluszczu ktory sie tam nagromadzil jesli posiadamy to psikamy sprejem kontakt
6.na wszelki wypadek poprawilem luty na plytce od przełącznika
zegar dziala jak nowy pozdrawiam
1.wyjmujemy caly zegar z tablicy
2.rozbieramy
3.odlutowujemy styki bat acc masy razem 4 grube .. wyciagamy calą plytke drukowana
4 na przelaczniku odginamy te 2 zworki i wyciagamy caly przełącznik
5.zabieramy wacik i czyscimy styki z tego tluszczu ktory sie tam nagromadzil jesli posiadamy to psikamy sprejem kontakt
6.na wszelki wypadek poprawilem luty na plytce od przełącznika
zegar dziala jak nowy pozdrawiam
-
Gość
przekaznik .. ze na to nie wpadlem
a ja go pradem i pradem go
majac nadzieje ze trafie i chco da mi znac wyswietlacz czy cos ze dzila
. No coz pojecie o lektronice mam male ale moze na wiosne sprobuje tej pokojowej metody. Mam nadzieje ze nie zepsulem i poskutkuje to ...


- Od: 13 lut 2006, 21:49
- Posty: 208
- Skąd: Poznań / Owińska
- Auto: była 323F 1.6 GB, 626GF 1.8 1997, została 626GF 2.0 1999, Citroen Xsara II 2002 16v
wywleklem wszystko na wierzch rozebralem zega,r przekaznik, poprawiemy luty. Ba przekaznik na czesci pierwsze rozebralem przeczyscilem styki i plytki i nic
ani znaku zycia. Nam poryta instalacje elektryczna- byl zalozony kiedys alarm "spy ball" i silowniki w drzwiach ale alarm padl i poprzedni wlasccilel amator<killer> konstuktur drutolep sam wywali alarm i mam mase dziwnyc kabli , zlaczek dodatkowych kabli i wtyczek do nikad i z nikad baa nawet czesci laczy oryginalne wiazki ze soba ( wyprulem juz spory klebek ekstra przewowod z auta) Zastanawia mnie czy mozna sprawdzic czy ten zegram ma prad tam gdzie ma mniec. Opdwietlenie konsoli dziala normalnie ale moze zakladajac podpiecia pod inne miejsca uruchomie to. biore tez pod uwage ze calosc jest martwa – podpinalem kiedys to na kablach pod aku ale nie zadzialalo, wtedy jednak nie czyscilem przekaznika. Ewentualnie kupie dzialajacy zegar albo moge go naprawiac (nie boje sie lutownicy) jesli ktos bylby tak mily i powiedziabyl jaki scalak siedzi pod wyswietlaczem i jak sprawdzic czy wyswiwetlacz nie padl. Jeszcze troche a bede rozbieral konsole z zamknietymi oczami jedynie linka predkosciommierza w komorze silnika ma problem -zlaczka tylko sie nasuwa i trzyma lekko a chyba powinna sie jakos zblokowac ale jak .. zimno teraz i lapki zgrabialy wiec nie doszedlem jak.
Naczynia na kuchnie indukcyjne http://www.averkom.pl ;
SPAWANIE PLASTIKU – PW
SPAWANIE PLASTIKU – PW
- Od: 13 lut 2006, 21:49
- Posty: 208
- Skąd: Poznań / Owińska
- Auto: była 323F 1.6 GB, 626GF 1.8 1997, została 626GF 2.0 1999, Citroen Xsara II 2002 16v
Witam wszystkich forumowiczów. Chciałbym od was zasięgnąć wiedzy na temat zegarak elektronicznego. Wie ktos może dlaczego może zanikać a po wciśnięciu pokrętła pokazuje sie data a potem wyświetla sie zegarek i potem znika. Co to może być???
-
Gość
Wiecie co wydaje mi sie ze to jest notoryczny problem w efkach bo z tego co wiem to prawie kazdy ma z tym problem:/ ja tez mialem lecz byl on krótki,gdyz zegarek jak wam swiecil raz poraz...a tyeraz niewiem czemu ale swieci za kazdym razem i rowniez przyciemnienie dziala:O
Życze wam pomyślnego rozwiazania problemu:P
Życze wam pomyślnego rozwiazania problemu:P
2FAST 4YOU..!!
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
- Od: 28 mar 2007, 09:15
- Posty: 166
- Skąd: Włocławek // Gdańsk
- Auto: 323F BG GT
323F BA GT
CRX EH6
gumis77 napisał(a):A ja mam inny problem z zegarkiem, po wyłączeniu zapłonu zegarek mi się resetuje (po ponownym przekręceniu kluczyka muszę ponownie go ustawiać)
mam to samo juz nie chce mi sie walczyc z tym odpuscilem moze w lato cos wymysle ale teraz mam to w d..ie

- Od: 22 sie 2007, 10:44
- Posty: 145
- Skąd: miasto świetej wieży
- Auto: była mazda 323f,teraz audi a4
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość