Witam.
Mam mały problem z szyberdachem w mojej 323f GB. Jechałem sobie z uchylonym dachem i wpdłem w sporą dziurę. Efekt jest taki, że dach prawdopodobnie przeskoczył na prowadnicach bo zamykjąc się zjezdza do samego przodu aż sie uszczelka zgniata, natomiast z tyłu powstaje szczelina. Nie jest duża ale woda bez trudu bedzię się lała. Wcześniej było wszystko ok. Dodatkowo teraz przód dachu wystaje troche ponad reszte a tył jest zapadnięty.
Czy ktoś wie jak to wyregulować?? Cofnąć go o jeden/dwa ząbki do tyłu?
Dzięki za pomoc
Pozdro
SzyberDach 323f 1,6i 16v BG -93r
Strona 1 z 1
czepik napisał(a):Jechałem sobie z uchylonym dachem i wpdłem w sporą dziurę
I znowu wszystko sie zaczyna od dziury w drodze...
Jeżeli przy zamkniętym szyberdachu masz możliwość podnieść jego tylną część (robi się wtedy taki lufcik), to podnieś ją i opuść – powinno być dobrze.
Wielkość Tego podpisu była niezgodna z regulaminem #img]http://i21.photobucket.com/albums/b289/Yoshi3/logo1.jpg[/img]
- Od: 15 sty 2004, 08:58
- Posty: 138
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda Xedos 9 2,5V6 2001
Nie da rady. Z tego co wczoraj wyczaiłem to po całkowitym zamknięciu dachu wpada on w takie wypustki i się blokuje. Nie da się go wtedy ruszyć. Szukałem też jakiś srub regulacyjnych (bo przecież jakieś muszą gdzieś być)ale niestety nic nie znalazłem. Może gdzieś pod tapicerką są??
Nikt nigdy tam nie zaglądał?:)
Nikt nigdy tam nie zaglądał?:)
- Od: 10 sie 2004, 19:15
- Posty: 35
- Skąd: Rzeszów
- Auto: 323f 1,6i 16v BG -93r
Ja kiedyś regulowałem miałem coś podobnego ale w passacie, ale widze ze w mazdzie jest podobnie skonstruowany tylko że mój szyber niejest oryginalny tylko wstawiany. Ja polecam zrobić coś takiego :
1 ustawić szyber w jakiejś pozycji końcowej (zamknięty do końca, otwarty, uchylony)
2 wymontować silnik
3 za pomocą włącznika ostawić silnik tak aby był w tej pozycji co dach np. w passacie było tak : jakieś 3-4 obroty potem stawał (to było uchylenie do góry dachu) potem po drugim naciśnięciu przycisku kręcił się jakieś 10s i też się zatrzymywał (to było otwarcie całkowite)
No i teraz prosta sprawa wystarczy sie troche pobawić wyciągniętym silniczkiem i obczaić kiedy silniczek otwiera a kiedy zamyka dach, zostawić go w pozycji takiej jak dach i zamontować.
1 ustawić szyber w jakiejś pozycji końcowej (zamknięty do końca, otwarty, uchylony)
2 wymontować silnik
3 za pomocą włącznika ostawić silnik tak aby był w tej pozycji co dach np. w passacie było tak : jakieś 3-4 obroty potem stawał (to było uchylenie do góry dachu) potem po drugim naciśnięciu przycisku kręcił się jakieś 10s i też się zatrzymywał (to było otwarcie całkowite)
No i teraz prosta sprawa wystarczy sie troche pobawić wyciągniętym silniczkiem i obczaić kiedy silniczek otwiera a kiedy zamyka dach, zostawić go w pozycji takiej jak dach i zamontować.
- Od: 9 lip 2005, 15:13
- Posty: 78
- Skąd: Hrubieszów , woj. lubelskie
- Auto: Mazda 323 F BG 1.6i GLX 91rok
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości