Rozkręcenie deski rozdzielczej

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Durst » 15 kwi 2009, 21:50

Jako, iż jest to mój pierwszy post na forum pragnę wszystkich przywitać :) i dodać, iż jestem jeszcze póki co laikiem w sprawach swojej Madzi. Kupiłem ją niedawno i aż żal mi na nią patrzeć w takim jest stanie :( Dlatego wczoraj zająłem się sprawami technicznymi, a dziś chciałem wymienić całe podświetlenie w środku. Przejrzałem dużo tematów na forum, jednakże w żadnym nie znalazłem opisu dot. zdjęcia deski rozdzielczej tak, aby dojść do wymontowania zegarów oraz zmiany podświetlenia zegarów itp, a sam nie mogę tego rozkręcić.

Z góry wielkie dzięki za pomoc i przepraszam za tak banalny (dla was) temat.

Pozdrawiam, Durst
Durst
 

Postprzez Durst » 16 kwi 2009, 15:27

Pomoże ktoś może w udzieleniu mi informacji, jak rozmontować cały ten przód aby dojść do wymiany tarcz, podświetlenia itp. ? :(
Durst
 

Postprzez Fiveopac » 16 kwi 2009, 18:22

Przenosze do dzialu 323.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez jaro23 » 16 kwi 2009, 20:08

zrobie zdjecie zaraz wracam opisze.

Obrazek
zdjęcie pierwsze opisuje jak zdjąć klakson i dostać się do nakretki mocującej kierownice (punkt 1 i 2 zdjęcia 1go)
zdjęcie drugie mówi nam jak dostać się i odkręcić śrubę mocująca czarna osłonę (punkt 1 i 2 zdjęcia 2go)

Obrazek
zdjęcie trzecie pokazuje i mówi nam które śruby należny odkręcić by zdjąć czarna osłonę. Dlaczego obudowę przełączników świateł i wycieraczek? by było nam łatwiej i wygodniej wykręcać śruby zegarów jak i czarnej osłony nad zegarami. po zdemontowaniu gdy to zrobimy odpinamy kostki od przełączników świateł i wycieraczek i zdejmujemy mechanizm.

Obrazek
zdjęcie czwarte mówi nam o odłączeniu wszystkich kostek podpiętych pod czarna osłoną (według kolejności) po zdjęciu odsłonią się nam dobrze widoczne jak i dobre dojście do śrubek trzymające zegary odkręcamy odpinamy kostki i można z nimi robić co chceta.
PS linkę odpinałem osobiście pod kolumna kierownicy nad pedałami było wygodniej. da się wyczuć po omacku ja i w prosty sposób ja odpiąć jak i podpiąć.

gdy coś jeszcze trzeba jestem pod telefonem (506178532) pisać i w miarę możliwości wyjaśnię i opisze.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2009, 17:52
Posty: 199 (2/0)
Skąd: Hajnówka
Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V PBLPG

Postprzez jaro23 » 16 kwi 2009, 20:57

podbijam na własna odpowiedzialność i sumienie dla użytkownika Durst
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2009, 17:52
Posty: 199 (2/0)
Skąd: Hajnówka
Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V PBLPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323