Witaj.
Nie wiem jak jest w przypadku szklanego szybra w BG, ale jak pamiętam z czasów posiadania efki BG, to w przypadku szyberka metalowego demontaż klapy był banalnie prosty – zdejmowało się podsufitkę (ten mały kawałek), potem klucz "10" w dłoń i ogień, bodajże po 3 nakrętki na stronę i klapa wychodziła sama
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Nie wiem jaki jest system kotwiczenia ramki w przypadku szybra szklanego. W GE/BA/CA boczne ramki stelarza szklanego "wieka" są przykręcane do suwnic takimi srubami z łbem podobnym, jak w tych srubach, którymi przykręcane sa rygle drzwiowe do słupków. (tylko mniejszy kaliber w szyberku).
Nigdy nei widziałem szklanego szyberka w BG, więc niestety nie mogę się wiążąco wypowiedzieć. Mam nadzieję, ze jakoś naprowadzi Cię to na dobry tor...
Pozdrawiam
SM