Strona 1 z 1

1.7 D Turbo do tego??

PostNapisane: 24 paź 2008, 20:13
przez emanuel33
Witam. Od jakiegoś czasu zastanawiam się, czy da sie wstawić do mojego samochodzika turbospreżarke. Nie zmam sie na tym a fajnie by było dodak sobie pare koni pod maske. Jest możliwe coś takiego, np od innego modelu??

PostNapisane: 24 paź 2008, 22:05
przez waldii
emanuel33 mozliwosc zawsze jest ale jakim kosztem :| obawiam sie(bez urazy),ze koszt moze byc wyzszy od wartosci 17to letniego auta

PostNapisane: 25 paź 2008, 12:55
przez KyRy
–> DIESEL

PostNapisane: 25 paź 2008, 14:00
przez emanuel33
Orientowałem sie w cenach i w sumie masz racje. Lepiej zmienic damochod. Jeszcze tylko jedno pytanie: Pasowała by do niego turbina od 1.7 TD isuzu ktory jest mątowany w mazdzie i oplu?? Czysta ciekawość.

PostNapisane: 28 paź 2008, 10:34
przez xANDy
emanuel33 napisał(a): Czysta ciekawość.

w ramach tej ciekawości – taniej i szybciej będzie zrobić swap całego silnika niż przerabiać obecny – za dużo byłoby w nim przeróbek, bo blok, kolektor itp. nie są do tego dostosowane.

PostNapisane: 29 paź 2008, 14:58
przez Grzyby
KyRy napisał(a):DIESEL

A czemu nie TUNING?
????

PostNapisane: 30 paź 2008, 10:19
przez brii
Porek napisał(a):Ciekawe co by najpierw się wysypało w poczciwym PNie, jak by go tak dmuchnąć? Niewiem dlaczego, ale jako pierwsza przychodzi mi do głowy głowica.

I oczywiście uszczelka ;)

PostNapisane: 30 paź 2008, 22:35
przez emanuel33
Przede wszystkim koła by poodpadały <lol>

PostNapisane: 31 paź 2008, 16:33
przez Globy
Na forum jest chyba jeden BG PN z przeszczepionym silnikiem 1.7TD (82 KM) od sedana generacji BA – konstrukcja Isuzu <usmiech>

PostNapisane: 31 paź 2008, 16:43
przez brii
Porek napisał(a):Albo turbo, albo uszczelka – wybór należy do Ciebie

<lol>

PostNapisane: 2 lis 2008, 21:41
przez xANDy
To może zamiast działu diesel albo tuning – wysłać do działu kosz...?

Re: 1.7 D Turbo do tego??

PostNapisane: 19 mar 2010, 11:11
przez kozło
turbiny nie przełoży się w BG kolektory sa po jednej stronie a w BA (silnik isuzu) po przeciwnych stronach silnika