Strona 1 z 1

Kopci na czarno.

PostNapisane: 1 cze 2007, 14:53
przez krzychu1
Witam serdecznie przy okazji bo jestem nowy na forum tak jak i posiadaczem mojego wymazonego samochodu.Problem panowie i panie tkwi w tym ze kupilem go i strasznie kopci na czarno po dodawaniu gazu awiec postanowilem wyminic wszystkie filtry zaczelem od wymiany filtra powietrza a tam sie okazalo ze cay filtr plywa i jest na saczony olejem tam jest taka rurka co idzie od glowicy do tej puszki z filtrem i zastanawiam sie co sie dzieje i czy to jest powud kopcenia i utraty mocy prosze o fachowa rade .Pozdrawiam

PostNapisane: 3 cze 2007, 00:55
przez Sagitari
Jeśli już stałeś się nabywcą PN-a, zajmij się właśnie najpierw komorą filtra, gdyż przy takim stanie auto w końcu dostanie czkawki i zgaśnie w trakcie jazdy. Proponuję rzucić okiem na link http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=30815 , poza tym odwieczna opcja szukaj, a potem dopiero pytania :)

PostNapisane: 19 lip 2007, 09:09
przez MarekW
Po wymianie filtra powietrza z JC (duze problemy, aby go dobrze wcisnac) na KNECHT (wymiana bez zadnych problemow) i regulacji zaworow (kazdy mial inny luz) w mojej DITD kopcenie znacznie sie zmniejszylo.
Mechanik powiedzial, ze przyjechal traktor a wyjechal Diesel :–).

Teraz czeka mnie wymiana oleju skrzyni biegow i filtr paliwa oczywiscie (KNECHT) i pare kosmetycznych poprawek i dalej w droge.

Pozdrawiam
Marek

PostNapisane: 24 sie 2007, 22:16
przez maccki
zezłomować <lol>

PostNapisane: 24 sie 2007, 22:29
przez Riki
maccki napisał(a):zezłomować


Kolego maccki zastanów sie najpierw zanim cos napiszesz ...... i nie rob OT! polecam lekture regulaminu..

Pozdrawiam

PostNapisane: 25 sie 2007, 14:52
przez Jaksa
krzychu1 napisał(a):strasznie kopci na czarno
Jak zmniejszysz dawkę paliwa na pompie bedzie dobrze – robilismy to kiedys setki razy....
maccki napisał(a):zezłomować
U niemca tak się konczy zywot samochodów z lat 90-tych . TUV jest bardzo drogi i dokladny wiec...... ;)

PostNapisane: 25 sie 2007, 15:17
przez MarekW
Jaksa to jak zaingerowac w wielkosc dawki?
Moze jakis krotki opis procedury.
Ponoc jak diesel ma za mala dawke to pali wiecej i kopci ??? tak gdzies slyszalem, mit czy prawda?

Marek

PostNapisane: 25 sie 2007, 23:49
przez Riki
Jaksa napisał(a):Jak zmniejszysz dawkę paliwa na pompie bedzie dobrze


Mniej dymi ale gozej jezdzi :) (przewaznie tak sie dzieje..)


MarekW napisał(a):Jaksa to jak zaingerowac w wielkosc dawki?


Mysle ze w DiTD nic nie zrobisz... mozna ja tylko zwiekszyc :)

MarekW diesel moze kopcic jak ma zle dobrana dawke... (za malo powietrza za duzo wachy i dymek sie kręci <lol> ) ;)

PostNapisane: 26 sie 2007, 21:20
przez Jaksa
MarekW napisał(a):Jaksa to jak zaingerowac w wielkosc dawki?
W DiTD nie da rady .... w starych modelach mozna "z ręki " pokrecic lub ustawic kąt wtrysku ( na czujnik zegarowy )
MarekW napisał(a):Ponoc jak diesel ma za mala dawke to pali wiecej i kopci
Czym ma kopcic jak mu zakrecisz paliwo ?