Strona 1 z 1

Kontrolka od paska rozrządu – Pasek wymieniony a ona nadal ś

PostNapisane: 4 sie 2005, 10:30
przez Agent 007
Witam wszystkich Mazdowiczów. Mam problem z świecącą kontrolką od paska rozrządu. Po 100 tyś. km zaświeciła się sygnalizując wymianę paska. Pasek został wymieniony a kontrolka nadal świeci. Gdzie ją możan zlikwidować? Z góry dziękuję i pozdrawiam.

PostNapisane: 4 sie 2005, 11:41
przez Orin
Hmmm. W tych modelach nie ma żadnej kontrolki sygnalizującej zużycie paska... <lol>
Podaj dokładnie która Ci się świeci, albo jak wygląda – wtedy coś poradzimy. A że pasek wymieniłeś to ok, za kilka tyś. km i tak to byś musiał zrobić. :)

PostNapisane: 4 sie 2005, 12:50
przez Tygrys20
Jest kontrolka która co 100.000 km przypomina o zmianie paska, jak dobrze pamietam to gdzies chyba na tym forum czytalem jak to wyzerowac. Wiąże sie to ze zwaarciem pewnych styków w złaczu diagnostycznym i trzymaniu pedału hamulca przez jakis czas jak dobrze pamietam, jak znajde to to dam link>

PostNapisane: 4 sie 2005, 19:10
przez Jaksa
Tygrys20 napisał(a):Jest kontrolka która co 100.000 km przypomina o zmianie paska,
Dobrze piszesz , lecz wymiana paska nie zgasi kontrolki. Kazdy znający temat mechanik nie wypusci klienta za bramę ze swiecącą kontrolką po wymianie rozrządu.
Tygrys20 napisał(a): Wiąże sie to ze zwaarciem pewnych styków w złaczu diagnostycznym i trzymaniu pedału hamulca przez jakis czas jak dobrze pamietam,
Zle słyszałes.... W silniku PN wszystko kasujesz w liczniku kilometrów przepinając jeden kabelek z szerokiego pinu ktory wchodzi do licznika.

PostNapisane: 5 sie 2005, 16:01
przez Orin
Zwracam honor i przepraszam :) Szkoda że w benzynie nie ma tej kontrolki... :(

Co dalej....

PostNapisane: 6 sie 2005, 09:44
przez Agent 007
No tak trzeba przepiąć tą spinke. Ale jak sie do niej dostać? trzeba wyciągnąć tablice zegarów czy jest jakieś inne wyjście. Bo próbowałem wyciągnąć liczniki ale w tym aucie graniczy to z cudem. Kable które są do niej podłączone są poprostu za krótkie żeby wyciągnąć liczniki. Kto pomoże?

PostNapisane: 6 sie 2005, 12:08
przez Jaksa
Słuchaj, mozesz odpiąc kostke od tyłu licznika kładąc się pod kolumne kierownicy ( wkładasz rękę nad pedałami ) wypinasz tę od lewej strony ( leząc na plecach <lol> ) W tej kostce trzeba przepiąc przewodzik z 3 miejsca w 4.... Jest tez druga opcja .....Wymontuj zarowkę , to najprostrze rozwiązanie problemu <lol>

PostNapisane: 6 sie 2005, 13:46
przez Globy
I wloz za 100 tysiecy :D

PostNapisane: 6 sie 2005, 17:53
przez tadziol
Wtedy będzie automatycznie zgaszona hahaha hahaha hahaha

PostNapisane: 7 sie 2005, 00:17
przez Tomi313
miałem ten sam problem ale podjechałem do servisu Mazdy i mi to zrobili. Z tego co wiem to zegary wyjęli przepieli przewód jak Jaksa mówił i po temacie – tyle ze 50 zł skasowali za 5 min roboty. A najlepsze jest to ze jak kase zawineli to dopiero powiedzieli mi na przyszłośc jak zrobić heh.
Pozdro