Prosba o pomoc w diagnozie 323 bg 1,7 d zapowietrzony czy uszczelka pod głowicą

witam posiadam mazdę tak jak w tytule wymieniana była pompa wody ponieważ z niej leciało. pompa została wymieniona i rozrząd dziś pojawił sie problem z układem chłodzenia cały układ odpowietrzony we wszystkich węzach bo rygo po okolu 2 minutach jak mazda złapie temperatura zapala się kontrolka od chłodnicy wychodzę i patrze w zbiorniczku wyrównawczym jest nad stan bo ryga i wylatuje wyrzuca a w chłodnicy brak bo ryga około 0.5 l samochód ciepły temperatura w normie wentylator się załącza?
wentylator jak się załączy to gaśnie i jak ma większe obroty to tez gaśnie nie wiem jak będzie się zachowywała jak przejadę jakieś 50 km minimum ciągle jadąc
czy może to być uszczelka pod głowica czy jakiś waz nie drożny czy może tez jest zapowietrzona
proszę o pomoc
dodam ze jak mi z pompy zaczęło lecieć to kontrolka się zaczęła palić
wentylator jak się załączy to gaśnie i jak ma większe obroty to tez gaśnie nie wiem jak będzie się zachowywała jak przejadę jakieś 50 km minimum ciągle jadąc
czy może to być uszczelka pod głowica czy jakiś waz nie drożny czy może tez jest zapowietrzona
proszę o pomoc
dodam ze jak mi z pompy zaczęło lecieć to kontrolka się zaczęła palić