witam posiadam mazdę tak jak w tytule wymieniana była pompa wody ponieważ z niej leciało. pompa została wymieniona i rozrząd dziś pojawił sie problem z układem chłodzenia cały układ odpowietrzony we wszystkich węzach bo rygo po okolu 2 minutach jak mazda złapie temperatura zapala się kontrolka od chłodnicy wychodzę i patrze w zbiorniczku wyrównawczym jest nad stan bo ryga i wylatuje wyrzuca a w chłodnicy brak bo ryga około 0.5 l samochód ciepły temperatura w normie wentylator się załącza?
wentylator jak się załączy to gaśnie i jak ma większe obroty to tez gaśnie nie wiem jak będzie się zachowywała jak przejadę jakieś 50 km minimum ciągle jadąc
czy może to być uszczelka pod głowica czy jakiś waz nie drożny czy może tez jest zapowietrzona
proszę o pomoc
dodam ze jak mi z pompy zaczęło lecieć to kontrolka się zaczęła palić
Prosba o pomoc w diagnozie 323 bg 1,7 d zapowietrzony czy uszczelka pod głowicą
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 11 lut 2012, 13:08 przez lukasz198500, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 5 lis 2010, 21:43
- Posty: 6
jak dolewalem plyn do chlodnicy to az zrobil sie biala piana ale nie wiem moze za duzo powietrza zrobie tak jak mówisz zobaczymy jutro dam znac pozdrawiam
- Od: 5 lis 2010, 21:43
- Posty: 6
Dokładnie, śruby powinny być nowe. Pamiętam jak mój kolega mi opowiadał, jak w mitsubishi jego znajomy męczył się z takim problemem – wymieniał uszczelkę kilka razy, w końcu się okazało, że wystarczy przykręcić głowicę na nowe śruby i sprawa załatwiona.
- Od: 1 wrz 2005, 00:43
- Posty: 76
- Skąd: Pruszków
- Auto: Audi 80 B4 1Z '94r.
witam wlasnie przyszedlem od samochodu w zbiorniczku wyrównawczym zbiera sie powietrze bable dosyć spore wiec uszczelka walnęła a jaki jest koszt tych nowych śrub?
- Od: 5 lis 2010, 21:43
- Posty: 6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość