wolne obroty- regulacja
Strona 1 z 1
To ja też się podlączam pod pytanie.
Tyle, że silnik 1.8 16V DOHC 95r.
Tyle, że silnik 1.8 16V DOHC 95r.
Była 323C, jest Renault Clio. Sentyment do marki pozostał.
- Od: 11 sty 2005, 13:47
- Posty: 105
- Skąd: Warszawa
- Auto: Renault Clio 2 ph2, 1.4 16V
no więc jak się reguluje obroty?
Była 323C, jest Renault Clio. Sentyment do marki pozostał.
- Od: 11 sty 2005, 13:47
- Posty: 105
- Skąd: Warszawa
- Auto: Renault Clio 2 ph2, 1.4 16V
Srubełka od regulacji wolnych pbrotów znajduje sie przy przepustnicy
Ta czynnosc mozna samemu zrobic za pomoca srubowkręta:–)
Ta czynnosc mozna samemu zrobic za pomoca srubowkręta:–)
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
- Od: 17 lis 2003, 01:14
- Posty: 314
- Skąd: Piaseczno
- Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi
Ta czynnosc mozna samemu zrobic za pomoca srubowkręta:–)
Ekspertem nie jestem ,ale od mojego mechanika z ASO ( I dobrego znajomego prywatnie) wiem że tak się nie powinno robić.Przestrzegal mnie przed tym, bo tak właśnie kombinowałem , że sam sobie wyreguluje(bez kompa). U mnie ustawiał obroty z podpiętym komputerem(testerem)!!
Pozdro
- Od: 31 paź 2004, 11:50
- Posty: 140
- Skąd: Kraków
- Auto: 323
.......mam podobny problem, na porządnie rozgrzanym silniku obroty utrzymują sie na poziomie ok. 400, zauważyłem jeszcze, że przy tak niskich obrotach coś zaczyna nieprzyjemnie rzęzić z okolic rozrządu, ale wystarczy dosłownie leciutko dotknąć pedał gazu (obroty ok. 700-800) i to rzężenie ustaje (ktoś mi powiedział, że ten typ tak ma i mam się nie przejmować i jezdzic,)ale pomyślałem sobie, że może by podnieść te obroty i pozbyć sie tego nieprzyjemnego dzwięku. Już chciałem leciutko podkręcić linke gazu przy przepustnicy, albo przekręcić tą śrubke, ale znajomy obradza (mówi to samo co Wy, czyli fachowiec z odpowiednim komputerem) No to objechałem pare okolicznych warsztatów w miasteczku i każdy rozłożył ręce (nie mam odpowiedniego interfejsu do mazdy) i troche sie załamałem..... szczerze średnio uśmiecha mi sie jechać ponad 100km do warsztatu wyspecjalizowanego z taką pierdołą. Mi te niskie obroty nie przeszkadzają, auto nie przygasa i chodzi równo, jakby nie to rzężenie.... czy rzeczywiście ten typ tak ma??? Pozdrawiam
Oczywiście wolne obroty można samemu sobie wyregulować bez niepotrzebnych wydatków na serwis.
Należy przed tym wprowadzić auto w tryb serwisowy zwierając styki TEN i GND w złączu diagnostycznym, dopiero wtedy zabieramy się za regulację śrubą na przepustnicy.
Obroty na wolnych powinny wynosic ok. 700-800 obr. u mnie jest wtedy wskazówka na pierwszej kresce pod 1tyś. obr. na obrotomierzu.
Należy przed tym wprowadzić auto w tryb serwisowy zwierając styki TEN i GND w złączu diagnostycznym, dopiero wtedy zabieramy się za regulację śrubą na przepustnicy.
Obroty na wolnych powinny wynosic ok. 700-800 obr. u mnie jest wtedy wskazówka na pierwszej kresce pod 1tyś. obr. na obrotomierzu.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości