Strona 1 z 2
Problem z odpalaniem na zimnym silniku

Napisane:
15 sty 2010, 10:29
przez krzycho1988
wietam wszystkich! jestem posiadaczem mazdy 323 1.6 16v 93'. od jakiegos czasu mam problem z odpalaniem jej na zimnym silniku musze dlugo krecic rozrusznikim czasami jednak to zawodzi. nie wiem co mam robic;/ bede bardzo wdzieczny za pomoc
Poprawiłem temat. Proszę zapoznać się z regulaminem
Rafał

Napisane:
15 sty 2010, 10:30
przez BratCukierka
masz lpg?

Napisane:
15 sty 2010, 14:49
przez Rafał
–> 323

Napisane:
15 sty 2010, 16:35
przez krzycho1988
nie mam lpg. wyczytalem ze to moze byc wina czujnika temp ktory odp za ssanie. pomocie;( pewien machanik powiedzial jeszcze ze moge miec problem ze sterownikiem odpowiadajacym za zaplon. wimienilem swiece, przewody i kopulke jednak problem nie znikna.

Napisane:
15 sty 2010, 18:26
przez BratCukierka

Napisane:
15 sty 2010, 18:39
przez krzycho1988
tylko jest proble ze Ja sie na tym nie znam i nie rozumiem tych opisow;/ moze jest mozliwosc kupienia takiego kabla do diagnostyki i programu?

Napisane:
15 sty 2010, 18:42
przez BratCukierka
kupisz diodę za 1zł i sobie robisz taki przyrząd

zobacz na następnych stronach w tym temacie jest fotka jak to jest zrobione


Napisane:
15 sty 2010, 18:50
przez krzycho1988
dzieki za pomoc jutro sie za to zabiore;) napisze jakie beda tego skutki.

Napisane:
15 sty 2010, 18:54
przez BratCukierka
lepiej sobie raz zrobić taki przyrząd z rezystorka i diody za 1zł i mieć to pod ręką na przyszłość


Napisane:
16 sty 2010, 11:39
przez krzycho1988
mam jeszcze pytamie jak zrobie tem przyzad to pozniej i tak bede musia podlaczyc ja pod komp?? zna kotos moze jakies serwisy gdzie mozna to zrobic w woj. Podlaskim? najlepiej zeby bylo to w Białymstoku.

Napisane:
16 sty 2010, 22:41
przez BratCukierka
dioda wymruga Ci to samo co komp

podłączasz ją pod złącze diagnostic

Napisane:
16 sty 2010, 23:49
przez krzycho1988
ale co pozniej jak te bledy bedzie mozna usunac?

Napisane:
17 sty 2010, 15:46
przez MichalS80
Ja mam podobny problem z 323 1.6 tylko,że wersja 8v. Czy po włączeniu zapłonu pompa paliwa nie powinna zacząć pracować na chwilę, czy pracuje dopiero przy kręceniu rozrusznikiem? Gdy po tygodniowym postoju uruchomiłem pompę przez kabelek zwierając ją (tak jak mówi instrukcja przy opróżnianiu zbiornika paliwem) i nabiła przez chwilę ciśnienia to auto zapaliło po jednym obrocie!

Napisane:
17 sty 2010, 15:58
przez BratCukierka
krzycho1988 napisał(a):ale co pozniej jak te bledy bedzie mozna usunac?
odłączasz klemę i dla pewności naciskasz pedał hamulca na parę chwil, oczywiście jeśli usterki nie usuniesz to błąd powróci.

Napisane:
17 sty 2010, 21:13
przez rafkol3
kolego poprowadz sobie masę grubym kablem z '–' od akumulatora pod jakas śrube na silniku powinno zadziałas

Napisane:
18 sty 2010, 01:02
przez krzycho1988
rafkol3 a mozsz troche jasniej bo Ja sie na tym slabo znam;/ bledy wtedy sie usuna?

Napisane:
18 sty 2010, 14:55
przez krzycho1988
podlaczylem tesrer i dioda ciagle swiecie nawet jak zaplon jest wylaczony;(
Problem z zimnym rozruchem 323 1.6 8V

Napisane:
23 sty 2010, 15:44
przez MichalS80
Mazda 323 1.6 8V bardzo trudno pali na zimno. Po kilku próbach jeśli akumulator nie padnie to w końcu odpali. Jaka może być tego przyczyna? Jak sprawdzić wydajność pompy paliwa?
PS Ostatnio podczas konserwacji podwozia oderwał się skorodowany tzw. zawór przeciwzwrotny odcinający, który znajduje się w okolicach lewego nadkola. Czy jego brak może być powodem tego typu problemów?
Moderator: jest wiele takich tematów. Polecam wyszukiwarkę. >< Łączę

Napisane:
24 sty 2010, 15:51
przez ROMAN-R87
moze ale nie musi, sprawdz elektryke, kable, swiece kopulke i palec,a przy takich mrozach to olej jest baaardzo gesty i dla rozrusznika to tez nie maly wysilek
pozdrawiam


Napisane:
24 sty 2010, 17:58
przez krzycho1988
wie ktos cos moze na ten temat?;/