Strona 1 z 2

Samochód szarpie po wyjechaniu z zakrętu ;/

PostNapisane: 12 sty 2010, 23:58
przez patrick_LCH
Nie wiem co sie dzieje jak jest malo paliwa w baku to po wyjechaniu z zakretu/łuku Madzia nie chce jechać zaczyna sie dławic i nie rzadko nawet zgasnie ;/ Nie ma tego problemu jak jest duzo paliwa (pół baku)
Prosze o pomoc
Pozdrawiam
Edłin

PostNapisane: 13 sty 2010, 01:24
przez bikus
malo tzn? pol baq, cwierc czy na rezerwie? na rezerwie u mnie tez tak jest bo pompa jest troche z boku baku i jak sie benzyna przeleje na bok to pompa nie zassie benzyny(u mnie jak na rezerwie skrecisz mocniej w prawo – zakret tak minimum 90 stopni i szybsze wejscie w niego to calkiem skacze silnik). aczkolwiek ja mam pompe od BA 2.0 v6 ;) bo mi moja padla.

albo juz i pompa Ci siada...

PostNapisane: 13 sty 2010, 08:30
przez patrick_LCH
jak jest rezerwa ;p nie wiem czy to pompa nawet mechanicy nie wiedzieli moze to moze tamto <glupek2> (byłem z tym problemem u 3 ). A na badaniu komputerowym cos mi wykarze czy tylko szkoda pieniedzy??

PostNapisane: 13 sty 2010, 08:52
przez krzaku90
Jak juz to lepiej sam sobie zczytaj bledy bo szkoda kasy zeby na kompa jechac. Ale ja tez podejrzewam ze to pompa dobrze nie zasysa i dlatego

PostNapisane: 13 sty 2010, 09:53
przez fazzi
krzaku90 napisał(a):pompa dobrze nie zasysa i dlatego

<ok2>

PostNapisane: 13 sty 2010, 10:09
przez Lukano
edlin18 napisał(a):A na badaniu komputerowym cos mi wykarze czy tylko szkoda pieniedzy?

W samochodzie z 92 roku nie wiele pokaże, na pewno nie sprawy mechaniczne.
A jak tak nadal będziesz jeździł to pompa tego długo nie wytrzyma. No i wtedy to będziesz miał po co jechać do mechanika ;)
Bo na razie to wystarczy mieć więcej paliwa, albo wolniej jeździć, żeby się nie przelewało po zbiorniku.

PostNapisane: 13 sty 2010, 11:29
przez patrick_LCH
Właśnie staram się mieć dużo paliwa w baku. Żeby móc jeździć bez problemowo :P a orientuje się ktoś ile taka pompka kosztuje ?

bikus napisał(a): aczkolwiek ja mam pompe od BA 2.0 v6 ;) bo mi moja padla.



To jest jakaś róznica??

PostNapisane: 13 sty 2010, 12:13
przez czesiu_90
po prostu więcej paliwa w baku i tyle, chociaż mi w 1.3 nawet jak poniżej rezerwy jest to jeszcze nie szarpie:)

PostNapisane: 13 sty 2010, 12:19
przez patrick_LCH
czesiu_90 napisał(a):po prostu więcej paliwa w baku i tyle, chociaż mi w 1.3 nawet jak poniżej rezerwy jest to jeszcze nie szarpie:)


To sie ciesz :] :] :]
Myślałem żeby założyć GAZ ale sie po chwili zastanowienia się rozmysliłem :P
Bo kumpel ma w swojej 323f BG ten sam silnik o mu strasznie zamuliło ;/ 150 km/h to jest maks co może pojechać :P

PostNapisane: 13 sty 2010, 13:00
przez czesiu_90
ja jechałem 160 i jeszcze miał luz

PostNapisane: 13 sty 2010, 14:11
przez patrick_LCH
czesiu_90 napisał(a):ja jechałem 160 i jeszcze miał luz

a tez masz gaz?? Ja jechałem swoja 190 i jak by było jeszcze troche prostej to by wiecej pojechał :D :D

PostNapisane: 13 sty 2010, 14:25
przez lesiux
możesz mieć wodę w baku, spróbuj dodać jakieś środki do usuwania wody i zobacz czy się poprawi.

PostNapisane: 13 sty 2010, 14:30
przez patrick_LCH
lesiux napisał(a):możesz mieć wodę w baku, spróbuj dodać jakieś środki do usuwania wody i zobacz czy się poprawi.

tez tak na poczatku myslalem ale wymieniłem zbiornik paliwa na nowy i dalej jest tez sam problem ;/

PostNapisane: 13 sty 2010, 14:39
przez fazzi
edlin18 a możesz określić jak dużo masz paliwa jak zaczyna się problem?
U mnie jak kiedyś zaczął na zakrętach szarpać to przejechałem 10 km i zupełnie zbrakło paliwa (200m od stacji) <glupek2>
Jeśli Tobie szarpie przy większej ilości to faktycznie coś jest nie tak. Możliwe że zużyta pompka, możliwe że jakoś źle założona przy wymianie zbiornika, możliwe że coś nie tak z filtrem.
Pytanie ile jest paliwa jak pojawia się ten objaw.

PostNapisane: 13 sty 2010, 15:16
przez patrick_LCH
jak mi podpowiesz jak dodac zdjecie to Ci pokarze ;D

PostNapisane: 13 sty 2010, 15:23
przez patrick_LCH
Obrazek
tu sa takie same liczniki ;] i zaczyna szarpac przed 2 kreska od dołu

PostNapisane: 13 sty 2010, 15:43
przez lesiux
zobacz tu http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 52&start=0 chyba były jeszcze podobne tematy

PostNapisane: 13 sty 2010, 16:01
przez patrick_LCH
oooo dzieki kolego :) :) zajrze to tego skraplacza i zobacze w jaki jest stanie :)

PostNapisane: 13 sty 2010, 16:23
przez fazzi
edlin18 napisał(a):zaczyna szarpac przed 2 kreska od dołu

To zdecydowanie za wcześnie. Coś jest nie tak.

PostNapisane: 14 sty 2010, 01:24
przez bikus
edlin18 napisał(a):bikus napisał:
aczkolwiek ja mam pompe od BA 2.0 v6 oczko bo mi moja padla.



To jest jakaś róznica??

taka ze lekka rzeźba byla bo od BA pompa jest mniej wiecej dwa razy mniejsza i bylo trzeba ja inaczej zamontowac i przez to nie dotyka do podloza baku i dlatego szarpie w moim przypadku...


fazzi napisał(a):zaczyna szarpac przed 2 kreska od dołu

To zdecydowanie za wcześnie. Coś jest nie tak.

dokladnie druga kreska to okolo 15 litrow w baku czyli nie malo wiec nie powinno szarpac, albo pompa, albo zapchany filtr ten w baku (taki woreczek ktory lerzy sobie w kaku i przez niego pompa zasysa paliwo...