Strona 1 z 2

Czy to objawy kończącej sie pompy paliwa?

PostNapisane: 10 sty 2010, 23:34
przez Mikula
Witam! Szukałem podobnych watków ale zazwyczaj wszyscy maja problemy z jazda na gazie.
Problem Mojej madzi polega na tym ze na gazie chodzi super!, ładnie równo przyspiesza!Redukcja-gaz i idzie jak ogień, na benzynie niestety nieda sie tak zrobić bo bym wybił głową szybe:) Problem pojawia sie podczas jazdy na benzynie tzn. auto odpala na benzynie po 5 obrotach wału:)gdy ja przegazowywuje na biegu jałowym to ładnie sie kręc bez zadławień i szarpnieći! a gdy sie rozpedzam to czuc jakby ją momentami coś hamowało i zaraz normalnie zaczyna rozpędzac sie od dolnych obrotów. Dzieje sie tak niezależnie od biegu (fakt ze na niskich biegach jest to bardziej odczuwalne i bardziej jest odczuwalne gdy dodaje gazu gwałtownie-jesli delikatnie przyspieszam to tak nieczuć) mało tego najgorsze jest podczas zmiany biegu tzn puszczenie gazu wysprzeglenie, zmiana biegu, puszczenie sprzegła i dodaniu gazu wtedu to ma przez moment dziure(szarpniecie jakby paliwa przez moment nie dostawał)
Po odpaleniu i odłączaniu po kolei kabli od wtryskow wyraznie przestaje on podawan paliwo i silnik siada czyli wtryski pracuja(słychac zecykaja)
Jest to zjawisko nieregularne. Gdy auto jest na ssaniu po odpaleniu to do momentu gdy sie nagrzeje to ten objaw jest jakby niewyczuwalny. Dodam ze wymieniłem kable WN NGK , świece NGK(ze zmiejszona przerwa na elektrodachspecjalnie do gazu) filtr powietrza, filtr benzyny. Dolewałem do benzyny juz ten środek STP do czyszczenia wtrysków-bez wiekszego rezultatu. Sprawdzałem kody błedów i tam czysto:) Doradzcie coś!

PostNapisane: 10 sty 2010, 23:38
przez Redoo
Albo przepływa albo pompa

PostNapisane: 10 sty 2010, 23:45
przez Mikula
A czy przepływaka nie dawała by takiego efektu rowniez na gazie?

PostNapisane: 10 sty 2010, 23:45
przez madejek86
Może sprawdż szczelność dolotu ,gdzieś może łapać lewe powietrze ,kopułka palec,chodż na gazie też by raczej szarpało,ale sprawdzić możesz nic nie zaszkodzi.Pozdr

PostNapisane: 10 sty 2010, 23:52
przez Mikula
dolot jest szczelny sprawdzalem dokladnie:) nie mialem nigdy strzału, nowe kable WN,swiece,filtry

PostNapisane: 11 sty 2010, 09:39
przez Daro_GST
jeżeli przepływka jest cały czas otwarta to na gazie będzie chodził malina, ale na benzynie już nie bo zły skład mieszanki będzie dostawał.

PostNapisane: 11 sty 2010, 16:17
przez B4r7
Witam was ja mam identyczny problem z tym, że ja niemam gazu ale zupełnie inaczej u mnie to wygląda gdy mam benzyny ponad rezerwe moge jeździć do odcięcia, a gdy wskazówka zbliża sie pod E to normalnie masakra przy 2tys potrafi mi zapłon odciąć i chodzi na wolnych obrotach nawet jak mam gaz przy samej podłodze... ja podejrzewam przepływke aparat zapłonowy pompe, sonde lambda albo wtryski... przydał by sie jakiś fachowiec z okolicy...

PostNapisane: 13 sty 2010, 21:28
przez staś
B4r7 u Ciebie problem na 90% tkwi w układzie odpowietrzenia precyzyjnego zbiornika paliwa jest rozszczelniony a raczej zjadła go rdza lub kturyś z zaworów padł a można to sprawdzić odkręcając korek wlewu jak przy otwarciu słychać zasysane do środka powietrze to wszystko gra jak nie to układ się rozszczelnił a jeśli wszystko ok to zawiez pompe do sprawdzenia jakie daje ciśnienie.

PostNapisane: 13 sty 2010, 22:30
przez zbychu28
Jesli pompa mam z gwarancja-60 zl

PostNapisane: 13 sty 2010, 23:35
przez PAWEL MENDREK
Witam u mnie od tygodnia jest to samo co u kolegi wyzej Jak zatankuje powyzej rezerwy to jest git a jak zaczyna sie swiecic rezerwa to niema jazdy wszyscy muwią zebym wyciągnoł pąpe paliwa bo to jej przyczyna Dodaje ze niemam gazu Pozdrawiam

PostNapisane: 14 sty 2010, 12:31
przez Lukano
PAWEL MENDREK dolej czegoś do benzyny. Może woda się zebrała i tak może być.

PostNapisane: 14 sty 2010, 14:24
przez PAWEL MENDREK
to u mnie to stało sie nagle jak jechałem na rezerwie do cpnu ale miałem dopiero początek rezerwy i nagle tak jak by brakowało paliwa Zalałem połowe baku i było ok a terz znowu jak mam mało t szarpie Kumpel z pracy tez to miał to ponoc czyscił pąpe paliwa i pote było ok A gdzie sie znajduje pąpa? pod siedzeniem z tyłu? Dzieki dobrze wiedziec ze masz :) pozdrawiam

PostNapisane: 14 sty 2010, 16:07
przez Lukano
Pompa jest zatopiona w zbiorniku. Podnieś tylną kanapę i zobaczysz taka okrągłą zaślepkę.
Pod nią jest pompa paliwa.

PostNapisane: 15 sty 2010, 00:03
przez PAWEL MENDREK
dzieki sliczne Pozdrawiam :)

PostNapisane: 18 sty 2010, 09:19
przez Mikula
Kupiłem nówke pompe na allegro nie byla az tak droga i jak tylko przyjdzie to ja podmienie i zobacze jaki bedzie efekt, czy coś pomogło:)– jesli nie bedzie poprawy to założe z powrotem starą a ta poprostu odsprzedam. Przynajmniej to jedno bede miał wykluczone. Pytałem sie u mechaniora za ile by sprawdził cośnienie obecnej popmy to krzyknął sobie 50zł a nowa pompa z przesyłką 100zł:)
Dam znac o efektach

PostNapisane: 18 sty 2010, 12:59
przez alien_pila
PAWEL MENDREK wyjmij pompę paliwa i wyczyść sitko. Problem powinien zniknąć.
Pozdrawiam.

PostNapisane: 19 sty 2010, 14:00
przez B4r7
Ale które sitko? te co jest osobne poza pompą czy w pompie też jest jakieś sitko?

PostNapisane: 20 sty 2010, 09:26
przez Mikula

PostNapisane: 21 sty 2010, 10:15
przez B4r7
ja chyba mam coś z elektryką:/ wczoraj tak mi przymulił na obrotach i wszystkie wskazówki poszły w dól a auto na wolnych obrotach chodziło

PostNapisane: 28 sty 2010, 16:53
przez mitoRIDER
Witam. Mam identyczny problem. Dodam że nie mam gazu. Ponadto poprzedni właściciel był tak inteligentny, że do silnika 1,8 wsadził przepływomierz od 1,6. Czy to będzie tego wina?