Strona 1 z 1

jaka chłodnica ?

PostNapisane: 29 gru 2009, 14:23
przez krzysztof4000
Witam. Czy ktoś może wie jak dobrać chłodnicę do mazdy 323f rocznik 1990 1,6 8V. Ma pęknięcie na samej górze chłodnicy na plastiku ok 10 cm .Typ nadw. BG silnik B6. Pytam się ponieważ zmawiając przez internet znalazłem różne wymiary chłodnic do roczników 89-94. Np. 647x350x27; 648x350x32; 648x350x16; 646x352x16. Także zgłupiałem bo przy każdym podają jakieś dziwne kody silników, a wszedzie jest te BG i 1,6 silnik. <glupek2>

PostNapisane: 29 gru 2009, 15:10
przez jaro23
hmm w mojej starszej 323 bg z 91r silnikiem 1.3 zrobiłem to tak
papier ścierny drobny czyszczenie i specjalny klej już nie pamiętam jak się nazywał dwa składniki mieszasz dajesz gruba warstwę 12h i masz jak nowa
ośmiorniczka chyba
koszt grosze w porównaniu do używanej chłodnicy

PostNapisane: 29 gru 2009, 15:29
przez zahariash
Po takim klejeniu u speca chłodnica w BG wytrzymała u mnie 300km. Skończyło się na wymianie.

PostNapisane: 29 gru 2009, 16:43
przez jaro23
speca?
zrób to sam klejenie plastików dobrym klejem jest super musi być suche oczywiście i temp. dodatnia w okolicach 20stopni
wakacje rok do tylu klejone szczelne do dziś
pękniecie było pod gumowym przewodem biegnącym do zbiorniczka wyrównawczego

PostNapisane: 29 gru 2009, 18:49
przez ROMAN-R87
dobry klej do tego typu rzeczy to DISTAL ja sam u siebie kleilem chlodnicew KFie i nowy wlasciciel jezdzi po dzis dzien(czyli prawiae dwa lata)
pozdrawiam ;)

PostNapisane: 29 gru 2009, 19:38
przez zahariash
jaro23 napisał(a):speca?


Tak, speca. Gość żyje z klejenia chłodnic, ma firmę. Od razu mówił, że przy pęknięciu w tym miejscu nie daje gwarancji. Podobno też szczelina była za duża. I faktycznie puściło po jakimś czasie.

Jak dobrze pamiętam to klei na gorąco. Nie wiem jak się to odbywa, bo odebrałem całość następnego dnia.

Nie zawsze da się skleić i tyle.

PostNapisane: 29 gru 2009, 22:54
przez piwo