Strona 1 z 1

Wskaźnik temperatury PROBLEM

PostNapisane: 31 paź 2009, 18:32
przez Colleague
Witajcie
Oto mój problem mianowicie wskazówka temperatury płynu chłodniczego od momentu włączenia zapłonu pnie się w górę aż po samo H rozkręciłem licznik i dojrzałem że ktoś przede mną grzebał tam naprawiając bodajże zegarek czy mógł jakoś źle ustawić wskazówkę od wskaźnika temperatury??


P.S Dokręciłem śrubki z tyłu licznika, wymieniłem 2 czujniki temperatury i termostat wymieniłem również płyn i odpowietrzyłem układ zgodnie z instrukcją w książce .

Pozdrawiam

PostNapisane: 31 paź 2009, 18:42
przez Cingular
ktoś mógł uszkodzić te cieniutkie druciki na zwojeniu właśnie od tej skazówki i dlatego ona ci może wariować oglądnin całe zwojenie i zobacz czy żaden drucik nie jest urwany :) ktoś na forum właśnie wymieniał tarcz i urwał jeden z tych drucików i skazówka odrazu mu wędrowała na czerwone pole :| według mnie ktoś urwał jeden drucik i czeka cie wymiana całych zegarów bo na częsci raczej nikt nie sprzedaje

PostNapisane: 1 lis 2009, 00:09
przez Colleague
Zauważyłem nowy objaw więc może to nie wskaźnik a mianowicie nie nagrzewa się dolna gumowa rurka łącząca chłodnice z silnikiem podczas gdy wszystko jest gorące rurka na górze chłodnica i silnik ona ciągle jest zimna czy to może być jakiś objaw czy po prostu ona się tak wolno nagrzewa ?? (dodam że termostat wymieniłem)

PostNapisane: 20 lis 2009, 23:01
przez sebaas
Witam. Mój problem polega na tym iż podczas postoju lub jazdy po mieście wskaźnik temperatury pokazuje ją poprawnie. Inaczej gdy jadę trasą wtedy wskaźnik opada na sam dół. O co biega?

PostNapisane: 22 lis 2009, 21:57
przez Majki88
zablokowany termostat w pozycji otwarty czyli cały czas masz otwarty duży obieg

wymień go i problem z głowy

PostNapisane: 19 gru 2009, 16:14
przez siba14
ostatnio ściągałem wskazówki żeby dostać się do zegarka i po założeniu wskazówka temp. byłą sporo ponad połową postanowiłem ją obniżyć do samego końca i teraz po przejechaniu kilku km prawie wskazuje maxa. wiecie co to moze byc? mam prośbe może ktos wstawic zdjęcia tego wskaźnika przed wlączeniem, po przekręceniu stacyjki i po rozgrzaniu?

PostNapisane: 19 gru 2009, 21:41
przez rafkol3
niepotrzebnie przestawiałes
najlepiej teraz na rozgrzanym silniku przestaw na srodek i bedziesz mial mniej wiecej pokrycie z temp silnika

Re: Wskaźnik temperatury PROBLEM

PostNapisane: 29 gru 2009, 22:14
przez Regis
Colleague napisał(a):Witajcie
Oto mój problem mianowicie wskazówka temperatury płynu chłodniczego od momentu włączenia zapłonu pnie się w górę aż po samo H rozkręciłem licznik i dojrzałem że ktoś przede mną grzebał tam naprawiając bodajże zegarek czy mógł jakoś źle ustawić wskazówkę od wskaźnika temperatury??


P.S Dokręciłem śrubki z tyłu licznika, wymieniłem 2 czujniki temperatury i termostat wymieniłem również płyn i odpowietrzyłem układ zgodnie z instrukcją w książce .

Pozdrawiam


Witam,
dzisiaj mialem awarie tzn. pekl mi wezyk od plynu chlodniczego. Zalalo mi prawa strone silnika pod ukladem zaplonowym. Zalozylem nowy wezyk, wlalem swiezy plyn i o malo dostalem zawalu jak przy odpowietrzaniu okazalo sie, ze wskaznik temp. pokazuje maksa! Pozniej doszedlem do tego, ze to cos z elektronika – wskaznik wskazuje max. nawet przy zimnym silniku. Przy wymienianiu wezyka odpial mi sie jakis kabelek, po wpieciu go w jedyny wolny pin wskaznik zaczal swirowac. Jestem ciekawy czy Colleague poradziles sobie jakos z tym problemem.

Pozdrawiam

EDIT:
Juz sobie poradzilem. Przewod, ktory powinien byc podpiety do czujnika byl podpiety wyzej – moj blad.