Strona 1 z 1

problem z wchodzeniem na obroty

PostNapisane: 2 wrz 2009, 12:28
przez mysse
mam 323f pierwszej generacji, z silnikiem 1.8

problem wyglada tak ze jak sie zagrzeje, po 20 minutach jazdy bardzo ciezko wchdozi na obroty. trzeba delikatnie dodawac gazu bo po wcisnieciu do oporu zaczyna sie dlawic i cala sie trzesie i na obroty nie wejdzie wogole. na zimno jest podobnie ale objawy sa minimalnie mniejsze. generalnie auto jest nie do jazdy, ruszyc pod gorke sie nie da bez gazowania jej na 3-4 tysiace caly czas

myslalem ze to wtryskiwacze bo kiedys mialem z nimi problemy ale po wyczyszczeniu ich i wymianie uszczelek na nich problem pozostal. w serwisie przejrzeli 'podobno' cale auto lacznie ze sprawdzaniem pomp paliwa etc i poweidzieli ze nie wiedza co to. auto stalo 2 miesiace w serwisie i nie potrafili go zrobic.

ktos ma jakies pomysly? bo ja juz nie wiem co robic :(

PostNapisane: 2 wrz 2009, 12:53
przez marktds
Po pierwsze sprawdź kompresję na cylindrach, świece , kable

PostNapisane: 2 wrz 2009, 14:36
przez fazzi
Ja bym zaczął od 'testu diody'. Może komp sam podpowie co się dzieje.
Jak nie powie to sprawdź czy wyłączenie i włączenie nagrzanego silnika coś daje (z przerwą np 5 minut). Jeśli tak to może masz przytkane przewody paliwowe – smok w baku.
Jeśli nie to inne powody:
Sonda lambda
Układ zapłonowy – od kopułki do świec (możliwe problemy z cewką/układem albo po prostu źle ustawiony)
Przepływomierz (sprawdź stan kabli/złączek i czy się luźno rusza po nagrzaniu)
Chwilowo innych pomysłów nie mam

PostNapisane: 2 wrz 2009, 16:22
przez lesiux
ja bym ostawiał aparat zapłonowy ;)

PostNapisane: 12 paź 2009, 19:56
przez mysse
jakby ktos mial kiedys taki problem to rozwiazanie jest takie
– wymiana filtru paliwa
– wymiana pompki paliwa w baku
– wyczyszczenie dna baku
– przedmuchanei wtryskiwaczy

wsio, a serwisu w opolu na oleskiej nie polecam w takim razie ;)