Strona 1 z 1

323 BG 1.6 16V jeden wałek rozrządu – jaka regulacja zawor

PostNapisane: 30 sty 2005, 14:28
przez darekmalysz
Czy sillnik 1.6 16v z jednym wałkiem rozrządu ma hydrauliczną regulacje luzu zaworowego?

PostNapisane: 30 sty 2005, 14:31
przez Globy
Tak.

PostNapisane: 3 lut 2005, 12:48
przez Holly
darekmalysz napisał(a):Czy sillnik 1.6 16v z jednym wałkiem rozrządu ma hydrauliczną regulacje luzu zaworowego?


dowiesz sie, ze sa jak zaczna stukac ;)

PostNapisane: 3 lut 2005, 15:14
przez spec
kleklekleklekleklekleklekle :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha hahaha



p.s. a wierz mi nadejdzie dzień gdy usłyszysz... :P :P :P :P :P hwhehehehehe

PostNapisane: 3 lut 2005, 15:44
przez -=SauroS=-
Czy to normalne że w tych silnikach zawory klekoczą na zimnym? U mnie też tak jest :| Jak bardzo jest to niebezpieczne dla silnika? Czy to sygnał że moze być wkrótce do wymiany??

PostNapisane: 3 lut 2005, 16:53
przez spec
"pani kierowniczko , jak jest zima to musi byc zimno , takie jest odwieczne prawo natury , ... nie no , nie ma za co " hehehehehe , gdy HLA czyli popychacze hydrauliczne już przeżyją pewein okres i przebieg mogą zacząc się odzywać przy rozruchu i gdy olej jest zgęstniały , martwić się należy gdy po rozgrzaniu też klekoczą



p.s. taki juz urok MAZDY...

Re: 323 BG 1.6 16V jeden wałek rozrządu – jaka regulacja zaworów? (1993r)

PostNapisane: 31 paź 2012, 07:18
przez jabolpunk
urok nie urok olejek do wymiany a znając życie i przyrodę jakiś mądry mechanik kiedyś wlał mineralny i uzasadnił decyzję " pani bo taki przebieg to tylko mineralny sie leje a najlepiej lotosa bo najtańszy"
otóż nie te silniki właśnie temu klekoczą że najgorsze parametry oleju zalecane do niego to 10w40 czyli półsyntetyk

Re: 323 BG 1.6 16V jeden wałek rozrządu – jaka regulacja zaworów? (1993r)

PostNapisane: 31 paź 2012, 22:54
przez adriano2747
ja w swojej 1.6 miałem elf sport pól syntetyk 10w40 i klekotały przy rozruchu zaraz po wymianie i nawet po roku od wymiany jak już olej był spracowany tak więc taki ich urok.

PostNapisane: 1 lis 2012, 17:54
przez jabolpunk
adriano jak już przytarte samoregulatory to niestety oprócz wymiany nic już nie pomoże można próbowac jeszcze demontażu i czyszczenia ich w nafcie często gesto pomaga

PostNapisane: 7 lis 2012, 00:25
przez Piotr89
Wybaczcie że tu się podpinam, ale czy może ktoś wie jakie parametry luzu zaworowego są w PN-ie , bo chyba w dieslu hydraulicznej regulacji nie ma...

PostNapisane: 6 lut 2013, 09:06
przez ROMAN-R87
0,3mm dla ssacych i wydecowych wg autodaty

PostNapisane: 6 lut 2013, 13:33
przez rider143
Piotr89 napisał(a):Wybaczcie że tu się podpinam, ale czy może ktoś wie jakie parametry luzu zaworowego są w PN-ie , bo chyba w dieslu hydraulicznej regulacji nie ma...
w PNie masz:
ssące: 0,15mm
wydechowe: 0,25mm
Dla zimnego silnika.

PostNapisane: 6 lut 2013, 13:49
przez ROMAN-R87
sorki masz racje spojrzalem dla innego silnika :P