Kod błedu 42

Postprzez piwo » 9 sie 2009, 10:57

Mam prośbę o zidentyfikowanie błedu 42.na liscie kodow bledow takowego nie znalazlem wiec prosba z tym do Was.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez BratCukierka » 9 sie 2009, 11:01

może będzie ten sam co w probe... 42 Turbocharger Boost Control Solenoid

EDIT: znalazłem taki kod jeśli chodzi o Mazdę: Wastegate Solenoid Valve
Ostatnio edytowano 9 sie 2009, 11:07 przez BratCukierka, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez piwo » 9 sie 2009, 11:06

aha dzieki:)
to juz wiem co podpiac
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Waluś » 9 sie 2009, 20:44

podpiąć ?? raczej odpiąć <lol>
u mnie od zawsze pokazywał ten kod i nic się nie działo, a jak zacząłem kręcić "suszarką" to wkońcu ominąłem ten zawór – wstawiłem MBC ale dalej pokazywało ten kod.
Jeśli masz suszarkę IHI to problem z tym błędem to po prostu ułamanie kabelka przy zaworku. Jest tam laminat i ni jak nie można tego naprawić :P
A jeśli nie montowałeś tego zaworka a właściwie czujnika i masz MBC to olej sprawę bo i tak wszyscy go potem odłączają :]
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez piwo » 10 sie 2009, 12:14

no wlasnie nie tak prosto jest.mam mbc fakt.ale ebc przytyka cisnienie przy 3 tys zeby nie dawalo pelna para.dzieki temu nie wlacza sie boost cut.ten boost cut jest wyliczany za pomoca dwoch parametrow.wychylenia klapki w przeplywomierzu w stosunku do aktualnych obrotow silnika.jesli klapka jest wychylona za bardzo,czytaj za duze cisnienie w dolocie komputer przytyka cisnienie paliwa i pojawia sie szarpniecie.dzieki ebc te zjawisko mozna ograniczyc.bo ten boost cut wlasnie sie pojawia przy jakichs 3 4 tys na mbc.wynika to tez z tego ze wtedy pojawia sie pik na mbc.szczyt doladowania.wiec te ebc nie jest zlym pomyslem.dobrze by bylo polaczyc to tak zeby ebc dzialalo do 4 tys a powyzej mbc.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323