323BG B6 SOHC 16v – Ciśnieniowe mycie silnika a przerywanie.

Postprzez GofNet » 3 sty 2005, 22:46

Dziś miałem myty ciśnieniowo silnik z zewnątrz w celu pozbycia się brudu z jego kadłuba. Niestety po myciu silnik zaczął przerywać, szarpać, na wolnych obrotach potrafi na chwilkę zejść do 200-300 obrotów, jakby przerywał na jednym bądź dwóch garach. Przy przyspieszaniu zaczyna się dusić, strzelać w tłumik i pracować, jak stary Żuk. Na wyższych obrotach radzi sobie lepiej, ale najgorzej jest do 3000 obrotów.
Gość z myjki powiedział, że to normalne i że trzeba bo dobrze rozgrzać, aby wszystko odparowało, ale tak nawet nie da się jeździć !!!!!!
Przejechałem ok. 5 kilometrów, ale wciąż jest to samo.

Macie jakieś pomysły na rozwiązanie problemu. Co mogło się stać ??
Jaksa – Pomocy :) :) :)
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez polnik@studio » 3 sty 2005, 22:49

hmm niech pochodzi ze 20 minut aż się porządnie nagrzeje ... jak to nie pomoże to dopiero w tedy trza Jakse wołać ;P
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 16:31
Posty: 1097
Skąd: Warszawa
Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet

Postprzez alinoe » 4 sty 2005, 00:45

Proponuję dobrać się do kopułki – pewnie masz tam troszkę skroplin, które powodują przeskok napięcia po wszystkich stykach – na chybił trafił. Wysusz ją dobrze. – taka jest moja koncepcja – tak ja to widzę
F-ka – diabelskie nasienie!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2004, 20:22
Posty: 160
Skąd: Grójec / W-wa
Auto: 323F BJ 2.0DITD
626GECronos 2.5V6

Postprzez Koleś » 4 sty 2005, 02:23

alinoe napisał(a):Proponuję dobrać się do kopułki – pewnie masz tam troszkę skroplin, które powodują przeskok napięcia po wszystkich stykach – na chybił trafił. Wysusz ją dobrze. – taka jest moja koncepcja – tak ja to widzę

Dołaczam sie do tej podpowiedzi to bedzie na 90% problemem który musisz pokonać
Miałem tak jak mi z przewodu od chłodnicy woda chlapała na aparat.
jak go osuszysz to tylko dobrze ustawic zapłon i po kłopocie.
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2003, 01:14
Posty: 314
Skąd: Piaseczno
Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi

Postprzez GofNet » 5 sty 2005, 01:23

Proponuję dobrać się do kopułki – pewnie masz tam troszkę skroplin, które powodują przeskok napięcia po wszystkich stykach. Wysusz ją dobrze. Taka jest moja koncepcja
I jest ona prawidłowa. Otóż właśnie do kopułki dostała się woda (silnik był myty karcher'em, który wyglądał, jak mały traktorek do koszenia trawy na ulicach !!), która powodowała zwarcie i dlatego nie pracował na jednym garze a czasami i na dwóch. Mój brat jest bardzo dobrym mechanikiem. Zanim napisałem poprzedni post od razu powiedzał mi, że pewnie woda się dostała do kopułki. Jednak asekuracyjne wrzuciłem temat na FORUM, aby i waszych opinii wysłuchać. Dziś, a raczej już w czoraj wieczorem (we wtorek) ledwo dojechałem do brata, który mi otworzył kopułkę i przedmuchał, osuszył, przeczyścił styki i poprawił skład mieszanki. Zapłon zostawił bez zmian, bo był OK.

Dziękuję za zainteresowanie moim problemem. Mam nadzieję, że ten temat będzie pomocny innym, borykającym się z podobnym problemem.

No i znów Ja i moja Madzia żyjemy razem w symbiozie. Ja i Ona Ona i Ja... hahaha hahaha hahaha
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323