Strona 1 z 1

Przygasanie-zapalanie lampki oleju

PostNapisane: 16 kwi 2009, 09:20
przez kot
Witam. Od czasu pojawienia się wiosny ( wyższych teperatur) mam następujący problemik. Gdy auto jest zagrzane , gdy dojeżdżam na światła hamując mignie mi lampka oleju ( czuje jakby auto zaraz miało zgasnąć). Dotyczy tylko niskich obrotów. gdy zatrzymam i trzymam na hamulcu czuje jakby falowanie obrotów i niekiedy podczas falowanie znowu mignie lampka. Auto na gaz/pb. Na gazie jak i na pb to samo. Co to może być?aha automatyczna skrzynia.

PostNapisane: 16 kwi 2009, 09:52
przez Fragles
A sprawdzał kolego poziom oleju silnikowego? Jeśli nie to radzę szybko to zrobić.

PostNapisane: 16 kwi 2009, 13:34
przez kot
oczywiście że sprawdzałem- to nie olej. mowie przecież że auto przygasa i falują obroty.

PostNapisane: 16 kwi 2009, 15:33
przez benq323
moze wystarczy troche podciągnąć linke od gazu zeby większe obroty miała??? :P

PostNapisane: 16 kwi 2009, 15:56
przez kot
też próbowałem. dalej to samo....

PostNapisane: 16 kwi 2009, 16:23
przez Suloo
lampka zapala sie bo auto prawie gasnie.a silniczek krokowy dziala??

PostNapisane: 16 kwi 2009, 16:49
przez kot
no dokładnie suloo, masz rację. Nie wiem, a jak to sprawdzić? Ktoś juz mi mówił o tym silniczku że są własnie takie objawy....to drogie chyba co?

PostNapisane: 16 kwi 2009, 17:57
przez marcin5644
Sprawdź szczelność dolotu a no i jak zgaśnie to spróbuj sprzęgło puścić jak uruchomi się sam to znaczy że przy dolocie trzeba szukać...

PostNapisane: 16 kwi 2009, 18:58
przez Suloo
co do krokowca to powinienes znalesc informacje na ten temat na forum

PostNapisane: 16 kwi 2009, 20:51
przez kot
poszukałem i znalazłem kilka rzeczy. Jutro wymianiam filtr powietrza a jak to nie pomoże to chyba tylko pozostaje krokowiec. jedno głupie pytanie: czy przepustnica to to samo co krokowiec?

PostNapisane: 17 kwi 2009, 08:01
przez marcin5644
Nie... Krokowiec faktycznie przylega do przepustnicy ale to nie to samo ;)

PostNapisane: 17 kwi 2009, 10:22
przez kot
a czym sie kierowac przy kupnie nowego krokowca? chodzi mi czy oplaca sie kupować nówke czy używke? i czy musi to byc do pojemności koni przypisany krokowiec czy nie?

PostNapisane: 17 kwi 2009, 22:30
przez marcin5644
hohoho kolego nowy krokowiec to spory wydatek i ciężko dostać... musisz szukać dokładnie tego samego modelu jak twój obecny gdzieś tam powinien mieć wybite te numery modelu :P Jeśli nowy to koszt powyżej 300 zł... Używka od 80

Re: Przygasanie-zapalanie lampki oleju

PostNapisane: 7 maja 2010, 22:25
przez bobi8652
ja mialem taki problem ze auto mi chodziło na wysokich obrotach na jałowym co na gazie nie mogłem wyrególować itd przy 1000 obrotach chodził jak by na 3 tłokach i co sie okazało włozyłem w wezyk idący z dolotu do silniczka krokowego kawałek gąbki i jak reką odiol co za tym idzie za dużą dawke dostawał powietrza nie wiem co mi padło czy krokowy czy coś innego co steruje nim ale jak jest podłączony to dziwnie brzeczy a jak odłanczam i podlanczam to cyka w nim

Re: Przygasanie-zapalanie lampki oleju

PostNapisane: 7 maja 2010, 23:31
przez JaySon
Witam, ja podejrzewam jakąś usterkę elektroniczną (zwarcie) choć mogę się mylić, i mam odnośnie tego pytanie ? podczas hamowania się zaświeca kontrolka oleju ? czy podczas wciśnięcia pedału hamulca ? :–) dziwne pytanie :)

P.S spróbuj zahamować hamulcem ręcznym.