Strona 1 z 1

rozrzad

PostNapisane: 12 mar 2009, 15:50
przez kyynio
witam. planuje wymienic rozrzad bo mam juz 185kkm przejechane a nie mam pojecia kiedy byl wymieniany. nie stac mnie na oryginal dlatego prosze o doradzenie jakie zamienniki najlepiej kupic ? wiem ze zaraz napiszecie ze ten temat juz byl i to wiele razy ale nie znalazlem nic o silniku 1.3. dlatego prosze o doradzenie co warrto kupic. z gory dzieki i pozdrawiam

PostNapisane: 12 mar 2009, 15:54
przez tekknoraver
W silniku 1.3 16v jest identyko jak w 1.6 :) poszukaj w eksploatcji firm najlepiej które polecają i drogo do naszych też nie jest...ja dałem coś koło 120 za komplet


a pozatym to jak mody wpadną to temat poleci bo już trochę było o tym ;)

PostNapisane: 12 mar 2009, 15:58
przez kyynio
no bylo bylo. ale gdybym wiedzial ze w 1.3 i 1.6 jest tak samo to bym nie pisal ;p dzieki za odp :)

PostNapisane: 12 mar 2009, 16:11
przez Inte
a to był silnik 1,3 w eFce?

PostNapisane: 12 mar 2009, 16:13
przez kyynio
no byl... chyba ze mnie oszukali :P hehe

PostNapisane: 12 mar 2009, 16:20
przez kyynio
jedyne pasujace zestawy ktore znalazlem na allegro to

http://www.allegro.pl/item564951648_roz ... ephia.html
i
http://www.allegro.pl/item580133190_roz ... 6_1_8.html

zamowic ktorys z tych czy poszkac czegos innego ??

PostNapisane: 12 mar 2009, 16:25
przez Inte
szukając informacji na temat rozrządu w swojej 323 znalazłem coś takiego

1. Napinacz paska rozrządu (rolka) GMB – 55zł Carspeed
2. Pasek rozrządu Mitsuboshi – 59zł Carspeed
(ceny z Carspeed-u ale np. w Intercarsie są podobne)

z tego co się dowiedziałem są to części, które "szły na pierwszy montaż" więc ich jakość powinna być ok. A cena... moim zdaniem śmiech szczególnie jeśli za 20 zł mniej dostaniesz zamienniki wątpliwej jakości.

PostNapisane: 12 mar 2009, 22:24
przez tekknoraver
I ja właśnie do swojej takie cóś wsadziłem i chula dobrze :)

PostNapisane: 13 mar 2009, 00:44
przez kyynio
i tylko pasek i napinacz wystarcza :> nie ma zadnej wiecej rolki ani nic ??

PostNapisane: 13 mar 2009, 13:26
przez topik
kyynio napisał(a):i tylko pasek i napinacz wystarcza


Witam! Tak. Pozdrawiam

PostNapisane: 13 mar 2009, 13:26
przez topik
kyynio napisał(a):i tylko pasek i napinacz wystarcza


Witam! Tak. Pozdrawiam

PostNapisane: 14 mar 2009, 01:53
przez czejs
Inte napisał(a):a to był silnik 1,3 w eFce?


kyynio napisał(a):no byl... chyba ze mnie oszukali hehe

oszukali Cie!

PostNapisane: 14 mar 2009, 13:02
przez Seventh_Star
Jeśli chodzi o rozrząd do BG 1,3 to poza paskiem i rolką należy wymienić sprężynę napinającą – tylko oryginał Mazda, koszt nieco powyżej 30 PLN, a przynajmniej sprawdzić starą czy ma odpowiednie parametry /duży przebieg samochodu/. A tak poza tym to na pierwszy montaż szły paski Unitta a nie Mitsuboshi.

PostNapisane: 14 mar 2009, 20:51
przez Inte
czejs napisał(a):Inte napisał:
a to był silnik 1,3 w eFce?



kyynio napisał:
no byl... chyba ze mnie oszukali hehe


oszukali Cię!

Już myślałem, że ze mną coś nie tak.


Seventh_Star napisał(a):Jeśli chodzi o rozrząd do BG 1,3 to poza paskiem i rolką należy wymienić sprężynę napinającą – tylko oryginał Mazda, koszt nieco powyżej 30 PLN

Dobrze wiedzieć :)

PostNapisane: 17 mar 2009, 15:41
przez kyynio
aha no dobra dzieki :) a ile mniej wiecej placicie za wymiane rozrzadu ?? bo koles mowil ze mi wymieni za 100 to chyba dobra cena :>

PostNapisane: 17 mar 2009, 15:54
przez Seventh_Star
Jeśli da na to papier i gwarancję to cena super... Przeciętnie za tak prosty rozrząd 150 PLN.

PostNapisane: 17 mar 2009, 16:21
przez b-rad
A nikt na tym forum nie wie jak ustawić rozrząd na 1 tłok do góry??

Jestem w stanie to zrobić samemu, ustawiałem już w niejednym samochodzie rozrząd ( 1.9tdi, rover 214, 216 dohc) Lecz w nigdy się nie spotkałem z tym żeby wtedy gdy ustawi się na znaki to gorzej chodzi...