Strona 1 z 1
rozrzad

Napisane:
12 mar 2009, 15:50
przez kyynio
witam. planuje wymienic rozrzad bo mam juz 185kkm przejechane a nie mam pojecia kiedy byl wymieniany. nie stac mnie na oryginal dlatego prosze o doradzenie jakie zamienniki najlepiej kupic ? wiem ze zaraz napiszecie ze ten temat juz byl i to wiele razy ale nie znalazlem nic o silniku 1.3. dlatego prosze o doradzenie co warrto kupic. z gory dzieki i pozdrawiam

Napisane:
12 mar 2009, 15:54
przez tekknoraver
W silniku 1.3 16v jest identyko jak w 1.6

poszukaj w eksploatcji firm najlepiej które polecają i drogo do naszych też nie jest...ja dałem coś koło 120 za komplet
a pozatym to jak mody wpadną to temat poleci bo już trochę było o tym


Napisane:
12 mar 2009, 15:58
przez kyynio
no bylo bylo. ale gdybym wiedzial ze w 1.3 i 1.6 jest tak samo to bym nie pisal ;p dzieki za odp


Napisane:
12 mar 2009, 16:11
przez Inte
a to był silnik 1,3 w eFce?

Napisane:
12 mar 2009, 16:13
przez kyynio
no byl... chyba ze mnie oszukali

hehe

Napisane:
12 mar 2009, 16:20
przez kyynio

Napisane:
12 mar 2009, 16:25
przez Inte
szukając informacji na temat rozrządu w swojej 323 znalazłem coś takiego
1. Napinacz paska rozrządu (rolka) GMB – 55zł Carspeed
2. Pasek rozrządu Mitsuboshi – 59zł Carspeed
(ceny z Carspeed-u ale np. w Intercarsie są podobne)
z tego co się dowiedziałem są to części, które "szły na pierwszy montaż" więc ich jakość powinna być ok. A cena... moim zdaniem śmiech szczególnie jeśli za 20 zł mniej dostaniesz zamienniki wątpliwej jakości.

Napisane:
12 mar 2009, 22:24
przez tekknoraver
I ja właśnie do swojej takie cóś wsadziłem i chula dobrze


Napisane:
13 mar 2009, 00:44
przez kyynio
i tylko pasek i napinacz wystarcza

nie ma zadnej wiecej rolki ani nic


Napisane:
13 mar 2009, 13:26
przez topik
kyynio napisał(a):i tylko pasek i napinacz wystarcza
Witam! Tak. Pozdrawiam

Napisane:
13 mar 2009, 13:26
przez topik
kyynio napisał(a):i tylko pasek i napinacz wystarcza
Witam! Tak. Pozdrawiam

Napisane:
14 mar 2009, 01:53
przez czejs
Inte napisał(a):a to był silnik 1,3 w eFce?
kyynio napisał(a):no byl... chyba ze mnie oszukali hehe
oszukali Cie!

Napisane:
14 mar 2009, 13:02
przez Seventh_Star
Jeśli chodzi o rozrząd do BG 1,3 to poza paskiem i rolką należy wymienić sprężynę napinającą – tylko oryginał Mazda, koszt nieco powyżej 30 PLN, a przynajmniej sprawdzić starą czy ma odpowiednie parametry /duży przebieg samochodu/. A tak poza tym to na pierwszy montaż szły paski Unitta a nie Mitsuboshi.

Napisane:
14 mar 2009, 20:51
przez Inte
czejs napisał(a):Inte napisał:
a to był silnik 1,3 w eFce?
kyynio napisał:
no byl... chyba ze mnie oszukali hehe
oszukali Cię!
Już myślałem, że ze mną coś nie tak.
Seventh_Star napisał(a):Jeśli chodzi o rozrząd do BG 1,3 to poza paskiem i rolką należy wymienić sprężynę napinającą – tylko oryginał Mazda, koszt nieco powyżej 30 PLN
Dobrze wiedzieć


Napisane:
17 mar 2009, 15:41
przez kyynio
aha no dobra dzieki

a ile mniej wiecej placicie za wymiane rozrzadu

bo koles mowil ze mi wymieni za 100 to chyba dobra cena


Napisane:
17 mar 2009, 15:54
przez Seventh_Star
Jeśli da na to papier i gwarancję to cena super... Przeciętnie za tak prosty rozrząd 150 PLN.

Napisane:
17 mar 2009, 16:21
przez b-rad
A nikt na tym forum nie wie jak ustawić rozrząd na 1 tłok do góry??
Jestem w stanie to zrobić samemu, ustawiałem już w niejednym samochodzie rozrząd ( 1.9tdi, rover 214, 216 dohc) Lecz w nigdy się nie spotkałem z tym żeby wtedy gdy ustawi się na znaki to gorzej chodzi...