Strona 1 z 2

Nie pali na wszystkie cylindry.. w czym problem??

PostNapisane: 3 mar 2009, 23:49
przez Palkerson
Witam nawet nie wiem jak nazwać poprawnie temat ale mam nadzieję że uda się dokładnie opisać mój problem.. a mianowicie... zaczynam zabawę z silnikiem na SWAP 1.8 DOHC z mazdy 323f bg ..... ale niestety jak go kupiłem to nie chodził na jeden cylinder .. po sprawdzeniu ciśnienia na cylindrach wyszło wszędzie 12,5 atmosfery z katalogowych 12,7 więc jestem bega happy ale .. zacząłem się bawić ...2 dni łącznie zajęło mi wyjęcie przeczyszczenie i zamontowanie wtryskiwaczy i sprawdzenie czy działają .... i działają ...., kontrolką też sprawdziłem czy jest napięcie we wszystkich kostkach od wtrysku ... i też jest napięcie ..... .. aparat zapłonowy nowy ... przewody nowe dające super iskrę ;) i świece nowe NGK V-line .. .. kurde pomocy . ;(:(:( co to może być ??? czy każdy wtryskiwacz ma oddzielną masę ??? bo stawiam jednak na elektrykę ale została mi tylko masa ... nie wiem nic mi do głowy nie przychodzi.. może macie jakieś pomysły ???

pozdrawiam serdecznie :)

PostNapisane: 3 mar 2009, 23:55
przez waldii
rozumiem,ze na tym cylindrze sprawdzales iskre?

PostNapisane: 4 mar 2009, 00:05
przez Palkerson
waldii tak :) nowe przewody nowe świece iskra sprawdzana :) [tiiit] aż miło ... ciśnienie na cylindrach piękne..

PostNapisane: 4 mar 2009, 01:24
przez marcus_87
jak jezdziles autem jak nie chodzil silnik na wszystkie cylindry?

PostNapisane: 4 mar 2009, 07:20
przez Markiz
Palkerson, a odpinałeś wtyczki na wtryskach przy pracującym silniku?
Pytam, bo problem może leżeć zupełnie gdzie indziej. Może ciągnie lewe powietrze np. przy oringu wtryskiwacza lub między kolektorem a głowicą. Efekt będzie podobny to pracy na trzech garach.

PostNapisane: 4 mar 2009, 10:14
przez Palkerson
marcus_87 na gazie go przyprowadziłem i chodził ładnie a teraz już chcę swapować ten silnik więc gaz OUT

Markiz napisał(a):Palkerson, a odpinałeś wtyczki na wtryskach przy pracującym silniku?


tego nie robiłem a dzisiaj spróbuje

Markiz napisał(a):Może ciągnie lewe powietrze np. przy oringu wtryskiwacza lub między kolektorem a głowicą


powiem CI tak szczerze bez ściemy .... po wyjęciu wtrysków i wsadzeniu ich z powrotem zaczęło mi wywalać z jednego paliwo... ale na ten palił ładnie i pali nawet przy wywalaniu paliwa.... niestety dzisiaj muszę to rozbierać bo pewnie uszczelniacz się podwinął więc raczej zasysanie powietrza by na to nie wpłynęło bo jak jest jakaś szczelina to od razu benzynkę wywala i to jest mój kolejny problem bo nigdzie nie spzredają takich oringów ;( wiec mam nadzieje że mój się tylko zawinął

PostNapisane: 4 mar 2009, 10:23
przez Markiz
Palkerson ja kupowałem takie oringi w ABS na Kościelnej. U mnie hulają już 3 lata i jest OK. Całkowity koszt wtedy to jakieś 15 zł/komplet.
Sprawdź dokładnie uszczelkę pod kolektorem ssącym . W szczególność na 1 garze od dołu.

PostNapisane: 4 mar 2009, 10:29
przez Palkerson
Markiz


a uszczelka kolektora ssącego !!:) dzięki za rady z pewnością to wszystko zaraz sprawdzę :) dzięki :)

PostNapisane: 4 mar 2009, 10:54
przez KyRy
Palkerson popraw temat na zgodny z regulaminem (wstyd :P )

PostNapisane: 4 mar 2009, 10:58
przez Palkerson
KyRy sorry mój błąd, już poprawiłem :)

PostNapisane: 4 mar 2009, 21:57
przez waldii
Palkerson a czy tam przypadkiem nie jest polsekwencyjne sterowanie wtrzyskow?Czyli z kompa ida dwa sygnaly na 4 wtryski na 1,3 cyl i na 2,4.Mozna zrobic mala przepinke jesli tam tak jest(w BG1.3 tak bylo)

PostNapisane: 4 mar 2009, 22:04
przez Palkerson
tam właśnie tak jest tylko ktoś to poucinał i zrobił z tego sterowanie śrubą od poloneza :/::/:/:/:/ żaden zakład się nie podjął regulacji tego gazu dla tego sam muszę się męczyć :(


dzisiaj wymieniłem uszczelniacze i dalej jest ten sam problem ... jutro ciąg dalszy zmagań z tą instalacją ... ale w końcu mi ulegnie..

PostNapisane: 4 mar 2009, 22:07
przez waldii
czyli kumam,ze gaz sruba byla i chodzilo na niej.Si?A impuls na wszystkie wtryski idzie?Sciagnij kolektor i pokrec rozrusznikiem.Moze przy tej latance kabli cos sie poluzowalo w kostce albo polaryzacja sie zamienila?

PostNapisane: 4 mar 2009, 22:11
przez Palkerson
ale właśnie rozrusznik był nietknięty :( myślę że to może być sprawa lewego powietrza i jutro na tym się skupię zmienię dolot który jest poklejony taśmą i wywalę kiepsko ulokowany jakiś szajs od gazu na przepustnicy i zrobię tak jak być powinno jak to nie pomoże to dalej będę szukał przyczyn ... już tym razem w elektryce

PostNapisane: 4 mar 2009, 22:47
przez waldii
Palkerson napisał(a):ale właśnie rozrusznik był nietknięty

ale mi chodzi o to,zebys lekko podciagnal do gory kolektor nie odlaczajac kostek ani paliwa i zastartowal wtedy rozrusznikiem.CHyba,ze osobno mozesz wtrysk wyciagnac

PostNapisane: 4 mar 2009, 23:01
przez Palkerson
osobno mogę wtryski wyciągnąć :) po wyciągnięciu wtrysków mam odpalać .. nie wypchnie mi wtrysków z listwy ??

PostNapisane: 4 mar 2009, 23:15
przez waldii
Palkerson napisał(a):nie wypchnie mi wtrysków z listwy

czyli rozumiem,ze sa jedna listwa mocowane wszystkie??To lepiej kolektor usiesc troche i wtedy zakrecic rozrusznikiem.

PostNapisane: 6 mar 2009, 13:35
przez Palkerson
dzisiaj sprawdziłem probówką (żaróweczką) czy idą impulsy na ten wtrysk i okazało sie że nie idą .. czyli jest coś z masą ... a jak poszedłem po kabelkach to mym oczom ukazał sie taki badziew :|:|:| co to jest ??? do tego idą kable od wtrysków

Obrazek

PostNapisane: 6 mar 2009, 14:15
przez tekknoraver
Jeżeli idą do tego kable od wtrysków to może jakiś sterownik czy cóś? a moża jakaś masa ogólna?:P

PostNapisane: 6 mar 2009, 18:18
przez staś
nigdy nie widziałem podobnego badziewia a przy moim GT już napewno podłączuł to napewno macher który gaz montował