Strona 1 z 2
Ustawienie znaków na rozrządzie

Napisane:
25 lut 2009, 09:02
przez micdar
Witam wszystkich forumowiczów

. szukałem tematu ale nie znalazłem . potrzebuje jakiejs fotki ustawienia znaków na kołach pasowych w mojej madzi. pogubiłem sie juz

. z gory dziekuje za pomoc


Napisane:
25 lut 2009, 09:06
przez tekknoraver
a konkretnie z czym się pogubiłeś?

Napisane:
25 lut 2009, 09:08
przez micdar
konkretnie potrzebuje jakiegos zdjecia gdzie szukac znakow ustawienia calego rozrzadu i do czego sie odnosic

Napisane:
25 lut 2009, 09:28
przez JanuszM
micdar Jaki masz kod silnika – B6?

Napisane:
25 lut 2009, 09:29
przez micdar
B6

Napisane:
25 lut 2009, 09:39
przez JanuszM
Czyli obydwa wałki rozrządy są napędzane jednym kołem od paska (bo mi tu nie pasuje obrazek do 16V)?

Napisane:
25 lut 2009, 09:55
przez micdar
jest to silnik OHC

Napisane:
25 lut 2009, 09:56
przez micdar
jest jeden wałek rozrządu

Napisane:
25 lut 2009, 10:06
przez JanuszM
micdar No to powinno sie zgadzać.

Napisane:
25 lut 2009, 10:09
przez micdar
a czy uszkodzona uszczelka pod glowicą mogla byc przyczyną tego ze "wcinał" mi olej i plyn chlodniczy ?

Napisane:
25 lut 2009, 10:17
przez micdar
JanuszM czy moglbys podac mi jeszcze sile z jaka powinna byc dokrecona glowica i kolejnosc kabli na kopulce .

Napisane:
25 lut 2009, 10:17
przez JanuszM
micdar napisał(a):uszkodzona uszczelka pod glowicą mogla byc przyczyną tego ze "wcinał" mi olej i plyn chlodniczy
To najczęstsza przyczyna brania płynu, co do oleju warto sprawdzić stan pierścieni tłokowych i uszczelniaczy zaworowych (o ile w danym silniku występują). Pomyśl o splanowaniu głowicy, bo już swoje przeszła – warto pomierzyć płaszczyzny.

Napisane:
25 lut 2009, 10:19
przez micdar
glowica wlasnie jest po planowaniu i po zmontowaniu wszystkiego do kupy strzela w tlumik tak jakby byla zmieniona kolejnosc zaplonu

Napisane:
25 lut 2009, 10:20
przez micdar
nie wiem gdzie popelniamy blad moze poprostu kolejnosc kabli na kopulce sie nie zgadza ?

Napisane:
25 lut 2009, 10:24
przez JanuszM
micdar
Dokręcanie głowicy (kolejność śrub – od środka "po okręgu" na zewnątrz)
etap I – 20-30 Nm
etap II – 40-60 Nm
etap III – 76-81 Nm.
Kolejność zapłonu 1-3-4-2 (sprawdź, czy na kopułce nie są poznaczone cylindry).
Strzelanie w tłumik raczej wskazuje na przesunięcie zapłonu – albo na rozrządzie, albo za mocno przekręcone aparatem zapłonowym.

Napisane:
25 lut 2009, 10:26
przez micdar
dzieki za info zaraz lece do garazu i sprawdze wszystko jeszcze raz.


Napisane:
25 lut 2009, 10:33
przez Majki88
Zdjęcie paska rozrządu tylko to udało mi się znaleźć

Napisane:
25 lut 2009, 10:54
przez micdar
jeszcze tylko jedno pytanko mianowicie czy tutaj silnik jest bezkolizyjny ?

Napisane:
25 lut 2009, 11:03
przez JanuszM
Majki88 Niestety brak punktów do ustawienia, ale ten problem już rozwiązaliśmy.
micdar napisał(a):czy tutaj silnik jest bezkolizyjny
O to musisz już mądrzejszych pytać


Napisane:
25 lut 2009, 12:51
przez Dry