Strona 1 z 1

przepływomierz klapkowy

PostNapisane: 1 lut 2009, 16:03
przez GIGANTxxx
Pomóżcie

Witam wszystkich mam taki problem i wielką prośbę od pewnego czasu posiadam mazdę 323f 1.8 92r BP zrobiłem jej generalkę sam czyli zaczynając od regeneracji głowicy przez wymianę pierścienie i polerkę kolektora wydechowego itd... mam problem z przepływką strzeliła mi w dolot i po przepływce smutny kupiłem (z kochanego allegro) drugą i co się okazało po wybuchowa jeszcze gorsza od mojej starej więc moją zregenerowałem chodzi lekko nigdzie nie ociera ale mam problem nie wiem jaka ma być długość tego wąsa co czyta sygnał ze ścieżki grafitowej próbowałem dolutowywać różne długości ale coś kiepsko to mi idzie robi się zła mieszanka albo nie przepala benzyny na wolnych albo na wysokich i trzyma czasami po 2 tyś

Więc tu moja prośba mógłby ktoś zamieścić zdjęcie jaki ten wąs jest w oryginale pytajnikpytajnikpytajnik albo zmierzyć jaką ma długość skąd dokąd pytajnikpytajnikpytajnik
Przepływomierz klapkowy oznaczenie S

nie mam już sarki na kupno przepływki a chciałbym nią jeździć bo się marnuje stojąc a po odpaleniu fajnie mruczy usmiech

PostNapisane: 2 lut 2009, 12:18
przez KyRy
GIGANTxxx popraw temat na zgodny z regulaminem.

PostNapisane: 2 lut 2009, 15:11
przez GIGANTxxx
KyRy napisał(a):GIGANTxxx popraw temat na zgodny z regulaminem.


Sory ale się wkurzyłem bo nie wiem co robić a nikt nie chce mi pomóc

PostNapisane: 2 lut 2009, 15:36
przez Briareos
Bo ci co mają sprawny wiedzą że to dość drogi i trudno dostępny element, więc raczej nikt się nie pali do rozbierania go na części. Przykro że nie masz pieniążków na zamiennik ale to jest twój problem...

PostNapisane: 2 lut 2009, 21:34
przez Koleś
z tego co pamiętam to do silnika 1.8dohc bp były przepływki o symbolach "v" lub "w" bo sam takiej szukałem pare lat temu i kupowałem
po takich przejsciach wymontowałem instalacje lpg i jezdziłem na benzynce i wcale tak dużo niepaliła jak sie miało lekka nogę.
przepływki "s" były chyba w 1.8sohc lub w 1.6 ale niepamiętam

PostNapisane: 3 lut 2009, 13:40
przez tekkenfan
tak jak mówi Koleś "S" była w na bank SOHC ale z tego co widziałem na forum to niektórzy (chyba) pisali, że w DOHC jest ta sama przepływka :)

PostNapisane: 4 lut 2009, 18:30
przez staś
w DOHC jest V ale w wersji z przed 91r. bez kata i sondy lambda

PostNapisane: 5 lut 2009, 20:44
przez Koleś
ja u siebie w 1.8 dohc miałem "v" ale jak ją szlag trafił wstawiłem z symbolem "W" i pasowała jak ulał a jak niewiesz czy pasuje to poszukaj mazdy 1.8 dohc z przepływką o symbolu "s" raczej nieznajdziesz

PostNapisane: 6 lut 2009, 17:45
przez GIGANTxxx
Briareos napisał(a):Bo ci co mają sprawny wiedzą że to dość drogi i trudno dostępny element, więc raczej nikt się nie pali do rozbierania go na części. Przykro że nie masz pieniążków na zamiennik ale to jest twój problem...


faktycznie mam problem bo chwilowo kiepsko z kasą ale niestety jak ludzie się nie znają to fakt trudno podnieść czarną plastikową klapke i zrobić foto to jak otworzyć puszkę pandory przecież wcale nic nie trzeba w przepływce rozbierać no tak to jest jak ludzie się wypowiadają nie mając pojęcia o temacie tak to widzę jest na forum poprosisz o pomoc do dostaniesz odzew przykro mi kup se to będziesz miał wielkie dzięki za pomoc
a tak na marginesie to jaki tam idzie zamiennik????<lol>????
i na koniec tekst roku "Przykro że nie masz pieniążków na zamiennik ale to jest twój problem..." – to się nazywa prawdziwa pomoc forumowicza
jeszcze ras serdeczne dzięki

PostNapisane: 6 lut 2009, 17:54
przez GIGANTxxx
A tak dla sprostowania to mam 1,8 BP SOHC 92r oznaczenie "S" a z allegro gościo mi wysłał przepływke z oznaczeniem " T " i twierdził że to na bank od 1,8 może ktoś coś wie o oznaczeniu " T " ??????

PostNapisane: 6 lut 2009, 19:01
przez Briareos
No cóż, widać się nie znam. Życzę powodzenia w lutowaniu drucika w takim razie.
Acha, i "BP SOHC" to nie BP tylko B8.

PostNapisane: 6 lut 2009, 19:40
przez GIGANTxxx
Dziwne ponieważ sprawdzałem i mam oznaczenie BP i jest na jednym wałku mniejsza oto a lutowanie mam opanowane (tam jest dużo miejsca) także niema problemu a zresztą po dolutowaniu sprawdzałem za każdym razem miernikiem i było ok. przepływ na pełnym zakresie i tak na przyszłość ja uważam że forum jest po to żeby pomagać a jeśli niemożna udzielić pomocy to przynajmniej ja się nie udzielam tekstami typu „ kup sobie nowy, to twój problem” ponieważ nic nie wnosisz do wątku tylko denerwujesz w tym przypadku mnie rozumem jeśli chciałbym się dowiedzieć czy naprawiać stary, kupić oryginalny z salonu a może zamiennik jak bym miał 4300zł na zbyciu to bym kupił nową przepływke i nikogo nie prosił o pomoc bo widzę że z nią ciężko a jak kupuje używkę jaką mam gwarancje że znowu nie kupie po wybuchowej (szczególnie z allegro) a z zamiennikiem się nie spotkałem więc jeśli możecie to proszę o jakieś informacje na Temat tej przepływki z góry dzięki

PostNapisane: 6 lut 2009, 20:33
przez Briareos
Jak bardziej poszukasz to znajdziesz też oznaczenia B8, B6 i nawet KL.
Wskaż mi proszę gdzie ja ci napisałem "kup sobie nowy". Albo lepiej nie, bo znowu się zdenerwujesz że nikt ci nie chce pomóc.

PostNapisane: 6 lut 2009, 21:54
przez GIGANTxxx
Dałem tylko przykład z twojego postu wynika żebym kupił sobie zamiennik zauważyłem że ty najwięcej pomagasz chciałem dać do zrozumienia że jak się na czymś nie znasz i nie wiesz jak pomóc to po prostu lepiej nic nie pisz bo to Ciebie przerasta
Chciałem jeszcze dodać że troszkę się rozejrzałem po necie i przykro mi ale znalazłem BP SOHC i takie coś jest a zresztą poczekajmy może aż ktoś się wypowie czy jest takie oznaczenie