Strona 1 z 1

Wysokie obroty po nagrzaniu silnika

PostNapisane: 12 sie 2008, 15:14
przez czejs
Auto:Mazda 323f BG LPG+B gaźnik.Otóż mam problem z wysokimi obrotami które wynoszą 1500rpm ;/. Jak silnik jest zimny to jest normalnie w okolicach 1000 natomiast jeżeli sie nagrzeje to obroty na luzie wynoszą 1500. Mam wrażenie że auto słabiej przyspiesza.Co mam z tym zrobic?

PostNapisane: 12 sie 2008, 15:24
przez Adasbb
Poszperał byś na forum to byś wiedział!

Silniczek krokowy do czyszczenia lub do wymiany

PostNapisane: 12 sie 2008, 15:30
przez Radek89
silniczek krokowy w silniku zasilanym przez gaźnik ????

PostNapisane: 12 sie 2008, 15:58
przez czejs
Radek89 napisał(a):silniczek krokowy w silniku zasilanym przez gaźnik pytajnikpytajnik

PostNapisane: 12 sie 2008, 16:14
przez Adasbb
Radek89 faktycznie mój błąd :p

PostNapisane: 12 sie 2008, 16:21
przez Radek89
Jeśli chodzi o twój problem to nie bardzo znam się na gaźnikach, ale tam masz regulacje normalnie chyba śrubkami od powietrza i benzynki, może poprostu masz złe proporcje dobrane – gaźniki się co jakiś czas ustawia. Ale wiem też że są jakieś gaźniki elektroniczne ...

PostNapisane: 12 sie 2008, 16:28
przez M@ster
Miałem kiedys to samo.musisz wyregulować zawór wolnych obrotów ( chyba tak on sie nazywa). znajduje sie on po lewej stronie patelni stojąc przed maska.ma on ksztalt grzybka.na koncu ma taki pipek ktory zapobiega gwaltownemu spadaniu obrotow po puszczeniu pedalu gazu.poluznij srubke, pokręc zaworkiem, najpierw sprobuj poł obrotu ( w twoim przypadku musisz go wykręcić) skontruj srubka i gotowe.w moim przypadku to pomoglo.

PostNapisane: 13 sie 2008, 01:04
przez czejs
Wiec tak... niejaki "grzybek" nic nie dał ;) ale niebyłbym sobą gdybym nie zrobił tego jak trzeba, otóż naprzeciwko grzybka jest śruba którą reguluje sie obroty , wystarczyło ją troche odkręcić aby obroty spadły w dół.. jest juz tak jak być powinno na zimnym 950-1000 na rozgrzanym 1050-1100 coś takiego:) . Jeżeli ktoś potrafiłby mi wyjaśnić do czego służy ten "grzybek" to byłbym wdzięczny:)

PostNapisane: 13 sie 2008, 05:26
przez gadula
czejs napisał(a):jest juz tak jak być powinno na zimnym 950-1000 na rozgrzanym 1050-1100 coś takiego:)

No to właśnie masz źle :)
Na zimnym powinieneś mieć większe obroty, a na ciepłym coś około 800-900.

PostNapisane: 15 sie 2008, 22:56
przez czejs
to co mam jeszcze zrobic?? jest u mnie na zimnym 1300-1500 (tyle że to jest ssanie które wyłączam poprzez naciśnięcie pedału gazu)

PostNapisane: 3 mar 2009, 20:58
przez rysio8891
a ja mam takie pytanko, ile powinny wynosić obroty na obrotomierzu jadą 100km/h na 5 biegu, ponieważ muszę stwierdzić czy oszukuje mnie obrotomierz czy prędkościomierz :)

Car: 323 1.6 16v 92r sedan

z góry dzięki!