Strona 1 z 1
problemy z praca silnika 323F 1.9 DOHC 128KM

Napisane:
14 paź 2004, 15:03
przez Gość
witam
mam takie przykre objawy. co jakis czas (bardzo czesto) silnik zachowuje sie jakby mu ktos wylaczyl zaplon lub nie dostawal paliwa. problem sie ujawnia tylko w przypadku lekkiego trzymania gazu lub gasnie na wolnych obrotach..jak sie mu cisnie non stop do spodu to jest OK. gdy zgasnie jadac na biegu po wcisnieciu gazu to spodu trzeba 2-3 sekundy go potrzymac i wtedy zaczyna wyrywac jak by ktos mu wlaczyl zaplon albo jakby dostal paliwa...czy ktos sie spotkal z takim problemem??
z gory dzieki za wszystki posty
pozdr.

Napisane:
14 paź 2004, 15:40
przez radziu
Sprawdz pompke paliwa. Masz ja pod tylnym siedzeniem. Wystarczy zdjac dolna czesc siedzenia i masz dostep juz do pompki. Moze jakies syfy sie nazbierały w układzie paliwowym, i dostaje za mało paliwa jak jeżdzisz. No i sprawdz elektryke, kable WN, świece.
Pozdro

Napisane:
14 paź 2004, 15:43
przez polnik@studio
a tankowałeś gdzieś ostatnio jakieś tańsze lub nie pewne paliwo ? Mi to wygląda na problem z paliwem.
pozdrawiam
hmm..

Napisane:
14 paź 2004, 16:18
przez Gość
jak mam sprawdzic ta pompke paliwa..jak ona ma dzialac??..widze ze masz taka sama mazde jak jak..miales podobny problem??
nie sadze zeby to byly swiece lub przewody...wtedy by mogla nie chodzic chwilami na jeden cylinder, szrpac i przerywac, byc slaba...u mnie albo jedzie jak wsciekla albo wogole...ja obstawiam pompke paliwa albo cos z elektryka cos moze odcinac prad...ale nie wiem jak sprawdzic pompke...jakie ma miec cisnienie itd.
pozdr.

Napisane:
14 paź 2004, 18:55
przez radziu
no masz racje, ze to cos raczej z paliwem. moze tez byc tak jak mowi polnik, ze kiepskiego paliwa zatankowales, moze z syfami jakimis. co do cisnienia pompki to nie wiem jakie powinno byc, ale moge Ci to sprawdzic w ksiazce. pompka jest w zbiorniku mozesz jedynie wziać 12 V żarówkę i podłączyć pod dwa najgrubsze czarne zewnętrzne przewody w kostce (sam tak ostatnio sprawdzałem). jezeli bedzie sie swiecic ciagle tzn, ze zasilanie dochodzi i jest ok. jezeli bedzie mrygac to cos nie tak z zasilaniem. zobacz tez filtr paliwa, jak jest mocno zabity to tez to moze miec jakis wplyw, ale nie az taki jak opisujesz.
powodzenia

Napisane:
14 paź 2004, 21:10
przez Koval
Jak będziesz sprawdzał to pamiętaj że pompka podczas przcy silnika pracyje w sposób przerywany

Napisane:
14 paź 2004, 21:30
przez radziu
Ale zasilanie cały czas jest na pompke dawane chyba

Jak to jest Koval

Jak ja u siebie sprawdzalem to non-stop żarówa mi się paliła. to musi być jakoś sterowane tylko nie bardzo wiem z czego


Napisane:
14 paź 2004, 21:40
przez luca
Pompka pracuje non stop podając cały czas to samo ciśnienie etylyny.

Napisane:
14 paź 2004, 21:50
przez radziu
No wlasnie tak mi sie wydawalo


Napisane:
20 paź 2004, 13:13
przez PRZEMEK-KIELCE
..........objawy jazdy na rezerwie paliwa............
