Strona 1 z 1

Problem – układ chłodniczy

PostNapisane: 15 cze 2008, 09:55
przez Gompka
Ostatnio stało się coś nieprzyjemnego w mojej madzi...
Tyle co została wymieniona chłodnica a tu parę dni później coś zaczęło nawalać – w trakcie jazdy śmierdzi mi jakąś spalenizną w aucie ("zapach" ulatnia się z nawiewu). Po otwarciu maski okazało się, że płyn chłodniczy z poziomu full opadł na poziom low, a w silniku poziom oleju z połowy na full poszedł (no i silnik nagrzany jak jasna cholera) :| Dodam, że sprawdzone to zostało na zimnym silniku. Wycieku za bardzo z chłodnicy nie widzę.

Miał ktoś może podobny przypadek i może pomóc ? I ewentualnie ile może mnie wynieść naprawa...

PostNapisane: 15 cze 2008, 10:10
przez Radek89
uszczelka po głowicą ci poszła najprawdopodobniej ;/;/

PostNapisane: 15 cze 2008, 11:21
przez Gompka
Właśnie to samo mi powiedziano... ktoś orientuje się jaki będzie tego koszt w madzi ? Na pewno niemały, ale może jakiś konkret...

PostNapisane: 15 cze 2008, 11:31
przez BratCukierka
Jeśli chodzi o uszczelkę pod głowicę to polecam tylko ORI nie wiem jak do BP Dohc ale do B3 (1,3) to ok.200zł. Na tym nie ma co oszczędzać. Do tego planowanie głowicy musisz doliczyć.

PostNapisane: 15 cze 2008, 12:59
przez Jacek176
Oryginalna uszczelka pod głowice do BP dohc u Smirnoffa 198PLN.
Planowanie głowicy 50-60PLN.

PostNapisane: 16 cze 2008, 13:36
przez Gompka
Właśnie wróciłem od mechanika, jeżeli głowica nie jest pęknięta to krzyczą 140 zł plus części za wszystko a jeżeli głowicą jest pęknięta 240-250 zł. Zobaczymy co tam stwierdza jak rozbiorą madzię. Dzięki za info

u mnie podobnie

PostNapisane: 21 cze 2008, 12:28
przez rodas
witam. u mnie podobne objawy z tym że chłodnica mi trochę cieknie. tylko dlaczego wskażnik temp jest w normalnym położeniu? tzn nie widać aby się przegrzewała a silnik gorący jak diabli. Dodam że na korku nic białego nie mam i na bagnecie też nie ma żadnego nalotu i olej wygląda normalnie. Niedawno wymieniłem olej w warsztacie i nawet nie sprawdziłem ile go wlali a gość mi powiedział że wlał 4 litry czyli przynajmniej o 2 setki za dużo. Więc dlatego oleju może być u mnie na maximum. Może wystarczy jak wymienie chłodnice i zobacze co się bedzie działo dalej a z uszczelką się narazie wstrzymam? prosze o porade.