Problem z wlewem paliwa, przy tankowaniu odbija pistolet

Postprzez damian » 4 cze 2008, 07:23

Witam. Mam przoblem przy tankowaniu paliwa. Nawet gdy jest malo paliwa w zbiorniku to podczas tankowania bardzo czesto odbija pistolet tak jak by zbiornik byl pelny. Trzeba bardzo powoli nalewac, jak pistolet za pozno odbije to mi sie wylewa paliwo. Zrobilo mi sie tak chyba zaraz po plukaniu zbiornika. Na stacji przy tankowaniu powiedzieli mi ze moze tak sie robic jak zbiornik jest zapowietrzony. Jesli to prawda to jak go odpowietrzyc?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:02
Posty: 1223
Skąd: Lublin k. Wilczopola
Auto: 323F BG

Postprzez sps-snipers » 7 cze 2008, 11:36

Zapowietrza sie zbiornik to fakt.Inna sprawa lejac paliwo przekrec pistolet pod katem .Powinno pomóc. ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez waldii » 7 cze 2008, 23:28

damiaaans napisał(a):Na stacji przy tankowaniu powiedzieli mi ze moze tak sie robic jak zbiornik jest zapowietrzony.

no ewidentnie brak odpowietrzenia.Ze zbiornika leci taki cienki wezyk i wychodzi w gardzieli kawalek za korkiem wlewu.Sprawdz czy nie jest zapchany
waldii
 

Postprzez coolgostek » 8 cze 2008, 17:23

Zauważ że wlot ma otwór o 3mm większy od pistoletu. Włóż pistolet ok 10cm i naciśnij w dół. Patrz czy z góry lecą opary.. Tak powinno być OK.
PS>Wiele tematów było już o nadciśnieniu w zbiornikach i w 323f... U mnie syczy i wydmuchuje opary po odkręceniu korka i tak powinno być. .
Mazda sprzedana...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 11:06
Posty: 83
Skąd: Grójec
Auto: Mitsubishi Eclipse GS

Postprzez damian » 9 cze 2008, 19:07

krecenie pistoletem nic nie daje, bo jak pistolet nie odbije to sie paliwo wyleje przez wlew. jakis czas temu przy czyszczeniu zbiornika pouszczelnialem troche wlew i zrobilem na nowo ten skraplacz oparow co jest przy wlewie. moze cos zle w nim zrobilem, ale robilem to wg opisu na tym forum.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:02
Posty: 1223
Skąd: Lublin k. Wilczopola
Auto: 323F BG

Postprzez coolgostek » 10 cze 2008, 18:58

Pytanie:: jak odkręcasz korek to syczą opary? Jak nie to jest nieszczelność..
Jak nic nie pomaga- lej za 100zł ;)
Mazda sprzedana...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 11:06
Posty: 83
Skąd: Grójec
Auto: Mitsubishi Eclipse GS

Postprzez damian » 10 cze 2008, 20:01

no wlasnie nic nie syczy. gdzie ta nieszczelnosc moze byc? wlasnie najczesciej leje za 100, ale trwa to z 10min :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:02
Posty: 1223
Skąd: Lublin k. Wilczopola
Auto: 323F BG

Postprzez coolgostek » 10 cze 2008, 21:15

Gdy dokręcasz korek.. to do jakiego momentu? Kręć aż korek przeskoczy.. Może na korku, może na przewodzie.. trudno zgadywać, musisz to pożądnie przejżeć..
Mazda sprzedana...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 11:06
Posty: 83
Skąd: Grójec
Auto: Mitsubishi Eclipse GS

Postprzez damian » 11 cze 2008, 09:43

coolgostek napisał(a):Kręć aż korek przeskoczy

tak wlasnie dokrecam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:02
Posty: 1223
Skąd: Lublin k. Wilczopola
Auto: 323F BG

Postprzez Lukano » 11 cze 2008, 10:07

Od stony nadkola z tego co pamietam idę wężyki odpowietrzające. One potrafia zardzewieć w BG i potem problem jest. Ktoś je ostatnio na forum zmieniał. ja bym na to najpierw obstawiał.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez damian » 11 cze 2008, 12:14

Lukano napisał(a):Od stony nadkola z tego co pamietam idę wężyki odpowietrzające. One potrafia zardzewieć w BG i potem problem jest. Ktoś je ostatnio na forum zmieniał. ja bym na to najpierw obstawiał.


no wlasnie u mnie byly zardzewiale i w tamtym roku je odtworzylem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:02
Posty: 1223
Skąd: Lublin k. Wilczopola
Auto: 323F BG

Postprzez Lukano » 11 cze 2008, 14:35

damiaaans napisał(a):no wlasnie u mnie byly zardzewiale i w tamtym roku je odtworzylem

Czyli nie to jednak :|
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez coolgostek » 11 cze 2008, 16:22

damiaaans może to Ci pomoże?..
Obrazek
Mazda sprzedana...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 11:06
Posty: 83
Skąd: Grójec
Auto: Mitsubishi Eclipse GS

Postprzez damian » 11 cze 2008, 20:40

pewnie cos zwalilem przy robieniu tych odpowietrznikow. znowu bede musial wszystko rozbierac, a to przewalona robota bo nigdzie podejscia nie ma, gimnastykowac sie trzeba, znowu rece beda cale poobijane :/ chyba calkiem wywale ten odpowietrznik i te wszystkie rurki polacze ze soba, gdzies ktos pisal na forum ze tak jest dobrze
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:02
Posty: 1223
Skąd: Lublin k. Wilczopola
Auto: 323F BG

Postprzez coolgostek » 12 cze 2008, 12:45

A jeszcze jeden prozaiczny pomysł>>
Włóż do wlewu wąż gumowy o średnicy zbliżonej do otworu ok 0,5 m.. Nawet przy zapowietrzaniu się baku opary nie powinny odcinać.. Może w przewodzie coś siedzi.?

A jak nie to po prostu odkręć cały zbiornik i zrób to jak należy.. Wypompuj przedtem paliwo.
PS. na wszelki wypadek odkręć mase z aku.. bo <diabełek> nie śpi
Mazda sprzedana...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 11:06
Posty: 83
Skąd: Grójec
Auto: Mitsubishi Eclipse GS

Postprzez damian » 13 cze 2008, 18:02

dzisiaj zatankowalem za 100zl normalnie, ani razu nie odbil pistolet....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:02
Posty: 1223
Skąd: Lublin k. Wilczopola
Auto: 323F BG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323