Strona 1 z 3

Odcięcie zapłonu w 323 BG B3

PostNapisane: 2 wrz 2004, 16:50
przez Pepey
silnik to 1,3 16V mam auto w LPG wiec odciecia silnika nie ma,a w baku paliwo juz dosc stare i jakas resztka wiec nie chce na PB probowac bo w usmie nei wiem czy na PB tez sie nei pozbylem odciecia i czy by mi go nie braklo hehe :>

Wiec jesli ktos probowal do ilu dociagnal na 1, 2 i 3 biegu ??

PostNapisane: 2 wrz 2004, 17:00
przez radziu
a w BG jest w ogol cos takiego jak odciecie zaplonu? tez jestem ciekawe bo mam 323F BG.

pozdro

PostNapisane: 2 wrz 2004, 17:10
przez Pepey
no powinno byc zebys silnika nie rozjeb#$

PostNapisane: 2 wrz 2004, 17:44
przez radziu
no tak to sie zgadza, ale nie wiem czy ten model miał, bo to w sumie jakos w latach 90 wprowadzili chyba i nie wiem czy ten model sie załapał, ale oczywiscie moge sie mylic

PostNapisane: 2 wrz 2004, 17:49
przez luca
U mnie w efce odcinało coś około 6,5 tysiąca rpm. 1,6 16v 92.

PostNapisane: 2 wrz 2004, 17:58
przez radziu
aha. czyli u mnie powinno byc cos kolo 7 tys., bo mam 1,8 DOHC, i czerwone pole zaczyna mi sie wlasnie od 7 tys.

PostNapisane: 2 wrz 2004, 18:14
przez luca
Tym się bym nie sugerował. W efce odcięcie działało przed czerwonym polem (wskazówka nie dojeżdżała), w mx-ie podobno odcina przy 7,8 tys. rpm, ale nie sprawdzałem jeszcze :)

PostNapisane: 2 wrz 2004, 18:17
przez Pepey
a co do mojego silniczka?? nie mam obrotomierza wiec nawet nie wiem ile RPM mam, lubie wysokie obroty a nie chce sie zdziwic

PostNapisane: 2 wrz 2004, 19:32
przez chalif
radziu napisał(a):aha. czyli u mnie powinno byc cos kolo 7 tys., bo mam 1,8 DOHC, i czerwone pole zaczyna mi sie wlasnie od 7 tys.

też mam ten silnik – nie wiem przy ilu odcina ,ale do 7,5tys. na pewno nie ma odcięcia – wyżej nie próbowałem :)

PostNapisane: 2 wrz 2004, 21:49
przez madzia323f
Witanko u mnie 323f 1.8 SOHC odcinke mam przy 6800 :) wypróbowałem już:D

PostNapisane: 2 wrz 2004, 22:09
przez Pepey
probowal ktos w 1,3? przy jakich predkosciach bo nie mam obrotomierza...
ja 2 biegu podciagnelm do 70 km/h
a na 3 do 105 km/h
dalej nie chcialem krecic bo jak wspomnialem nie mam na lpg odciecia... no chyba ze to odciecie juz przekroczylem i mam siecieszyc ze mi silnika nie uwalilo ;)

PostNapisane: 2 wrz 2004, 22:13
przez vtk
hej ho, u mnie odcina jak wskazówka wjedzie na czerwone pole (7000). pozdrufki :)

PostNapisane: 2 wrz 2004, 22:16
przez Pepey
wszytko fajnie tylko ja NIE MAM OBROTOMIERZA dlatego pytam po KM\H ile to jest....

PostNapisane: 2 wrz 2004, 22:18
przez chalif
to jak to jest?? te same silniki (1.8 DOHC) i różnie ustawione odcięcie?? a może ja nie mam odcięcia (mazda 323 1,8dohc 94') bo nie odcina mi jak wchodzę na cerwony zakres??

PostNapisane: 2 wrz 2004, 22:19
przez Pepey
ale vtk ma 323F a ty nie... moze to ma jaies znaczenie... ?? silniki z tego co wiem chyba identyczne nie sa (przegladalem "publikacje w pdf i nie wygaldaly tak samo)

PostNapisane: 3 wrz 2004, 23:30
przez Globy
U mnie tez przy 7,5 tys. rpm/min nie odcielo – silnik BP-DOHC. W KL na 7800 obr. bylo odciecie (A/T). W obydwu czerwone od 7 tys.

PostNapisane: 6 wrz 2004, 14:47
przez 2way
U mnie w poprzedniej mazdzie chyba nie było odcięcia 323F 1990r. 1,8 DOHC GT bo zamykałem obrotomierz na 2 i 3 biegu. A w aktualnej jeszcze nie sprawdzałem... 323F 1991r. 1,8 SOHC GLX.

Przy okazji pozdro 4 all ;)

This is my 1st post... :D

PostNapisane: 6 wrz 2004, 20:42
przez Smirnoff
Ale z Was katatorzy, qrde, ja nawet nie wiem przy ilu rpm odcina w KL.... :P

PostNapisane: 7 wrz 2004, 13:45
przez krzysiek p
hej
u mnie nigdy się jeszcze nie skończyło, a było już na czerwonym polu (prawie 8 tys- to jest już czerwone pole) na trzecim biegu przy prawie 160km/h. Autko zwalnia ale jako takiego odcięcia to chyba nie ma

PostNapisane: 7 wrz 2004, 14:13
przez Smirnoff
Jak "zwalnia" to jush jest odcięcie – przecież silnik nie zgasnie przy odcięciu na takich wysokich rpm. ;)