Ja powiem tak :
Przerywanie może mieć różne przyczyny. W pierwszej kolejnosci jak madzia zaczyna "poszarpywać" trzeba sprawdzić świece i przewody zapłonowe, jeśli widzimy ze coś jest nie tak z nimi to wymienić. Jeśli to nie pomoze to aparat zapłonowy ew.modul , cewke(ki) zaplonowa, kąt wyprzedzenia zapłonu. Można je sprawdzić omomierzem (w BG od 13-16kohm na uzwojeniu wtórnym i kilka omow na pierwotnym).Jak to nie pomaga dalej jedziemy z badaniem składu mieszanki paliwo powietrze bo być może dochodzi do zalewania silnika.Jeśli coś ze składem mieszanki jest nie tak co można sprawdzić podłączajac tester sondy lambda lub wybierajac sie na analize spalin to należy dojsc przyczyn ( sonda , przepływomierz, nieszczelnosci dolotu). W przypadku gdy problem utrzymuje sie dalej to pozostaje jeszcze sprawdzenie cisnienia w cylindrach(może sie okazać ze brakuje pierscieni

) oraz ten silniczek krokowy ktory nieznacznie ale wplywa na prace silnika. Podam przyklad z przed kilku tygodni: Mialem też problemy z obrotami na biegu jalowym. Czasem byly ok 750 -850, czasem mialem 1000 a czasem 1200 wtedy gdy wogole nie zamykal mi krokowiec kanalu powietrza i silnik dostawal troszke wiecej powietrza. W koncu go odlaczylem i ustawilem sobie obroty na "sztywno" przy wlaczonych swiatłach ale to juz byla inna jazda.Przy wychodzeniu z biegu jałowego autko sobie czasem przyszarpalo miedzy 850 a 1500 i mnie to zaczelo denerwowac wiec postanowilem zajrzeć do silniczka.Odkręcilem go, wyjąlem i moim oczom ukazal sie kanal zapchany syfem pomielonym z nieznaczna iloscia oleju

No wiec benzynka, czyszczonko, przy okazji sprawdzenie czy komputer podaje prawidłowe napięcie ( na zimnym 10V, w miare ogrzewania silnika rosnie do ok. 13V) uznalem ze ok

oraz rezystancja( kilka omow i tez uznalem ze ok ). Złozyłem wszystko do kupy.Odpaliłem silnik i odrazu było widać róznice.Pochodził sobie troche, przeżuciłem kompa w tryb serwisowy i wyregulowalem wolne obroty tak do 850 i nawet wskazowka obrotomierza nie ruszala sie ani milimetr

Odpaliłem samochód już gotowy do jazdy i od tamtej pory trzyma warotści niezmiennie

Co rano Na zimnym silniczku 1300 i spada w miare nagrzewania

Skoczyly sie problemy z dlawieniem szarpaniem.dynamika wzrosła i aby lac i jechać

Pozdrawiam
edit:
Walniety czujnik temp może być przyczyną zwiekszonej dawki paliwa i zachwiania mieszanki. Co wplywa także na prace silnika.